Florian’s Projecten

Home Forums Perso’s Projecten Florian’s Projecten

This topic contains 962 reacties, has 125 deelnemers, and was last updated by marrr_1 3 years, 7 months geleden.

15 berichten aan het bekijken - 721 tot 735 (van in totaal 963)
  • Gebruiker
  • #439165

    Piet30
    Donateur
    Berichten: 1069

    Nice, I hope the controletties in the Harz will be at home at that time :bier

    #492003

    Florian
    Topic starter
    Berichten: 3758

    Piet30 :
    Nice, I hope the controletties in the Harz will be at home at that time :bier

    I hope so too. But do you think there is a lot of police in the Harz?
    Everybody drives with a Giannelli original power or Leovince SP. These are the most silent ”speed” exhaust available. Silent power:D

    Why aren’t you driving with us?

    #492004

    timrex
    Bijdrager
    Berichten: 55

    Ohhh… the exhaust is very noticeable. Your advantage is that cittas are very rare in germany.
    I am on a motorbike trip there at the same weekend… hope i see you there! :thumb

    PS. Don´t forget to fix your light, bell an mirrow!

    #492005

    Florian
    Topic starter
    Berichten: 3758

    In Germany I ride with a leovince SP, not with the Polini Top One.
    I am already working on the light.. I have no idea how i’ve done it the previous time, I don’t understand it at all:D:lol

    Bell and mirror aren’t necessary right? Because Citta’s have original no bell or mirror I guess?

    #492006

    timrex
    Bijdrager
    Berichten: 55

    hehe…

    Yes, every moped must have working lights. A back mirrow as well and a bell… a bicycle bell is enough.

    #492007

    Florian
    Topic starter
    Berichten: 3758

    Dafuq.. 😕 Anyway I am not going to mount a mirror on my Citta. Maybe I’m going to fix a bell but that’s it:D

    #491992

    timrex
    Bijdrager
    Berichten: 55

    I just wanted to point out to you that it is obligatory becaue may be the police do not know enough about your engines, but they know that you have to use a mirrow. 😉

    #492027

    Florian
    Topic starter
    Berichten: 3758

    Weer even een update uit Friesland:D
    Heb het een en ander veranderd aan het Harz buffeltje, zo heb ik het enkele zadel + broodje gewisseld voor een bananenzadel. Op een lang zadel heb je toch meer range om lekker te zitten. Wanneer ik langdurig op een enkel zadel zit krijg ik f*cking last van mijn rug.

    Zojuist ook een RV spruitstuk ontvangen van Chris (thanks:thumb)


    Ik had nog een nieuwe 19,5mm Dell’ortho liggen. Nu ben ik in principe voorzien om de RV rijdend te krijgen:D

    Alleen is het nog niet plug en play:pest

    Carburateur komt tegen het carter aan waardoor de tapgaatjes in het carter en spruitstuk niet goed overeen komen. Zit er dus scheef voor. Moet dus een klein beetje gefreesd worden.


    Is het de bedoeling dat ik die 2 lipjes eraf zaag, of is er ergens een passend membraan te koop?

    #492028

    Lennaert
    Bijdrager
    Berichten: 4112

    Leuk uitlaatje zo op die tourbuffel voor harz maar waar is de cittypuffer/leo :)?

    #492033

    speedbuxy
    Bijdrager
    Berichten: 10286

    Die jonge is gewoon te lui om die eens te monteren:pest:lol
    Maar die Replica demper combo is wel een lekkere look voor de thuis ritjes:thumb

    #492038

    Docs
    Donateur
    Berichten: 2715

    De italiaan die die dingen gemaakt heeft had inderdaad het idee dat je de lipjes er af moet zagen.

    #492039

    Florian
    Topic starter
    Berichten: 3758

    Ik ben inderdaad te lui om de achterbrug aan te passen voor de Leovince SP, vind het haast zonde voor mijn achterbrug:P
    Maar no worry’s ik rijd gewoon met de Leovince SP rond in Duitsland.

    @Bart: Ahh okey, had al gezien dat er meer af moet dan enkel deze 2 lipjes. Wanneer je het membraan in het carter drukt. En vervolgens het spruitstuk, zie je dat het spruitstuk niet goed gecentreerd zit ten opzichte van het membraan. Beste koekwous dus die dit heeft gedraaid:D

    Zonder gekheid.. Zijn allemaal kleine dingetjes, komt goed:thumb

    #492040

    Martino
    Bijdrager
    Berichten: 7344

    Zonder je teveel druk op te leggen zal ik toch maar eens die Leo SP er onder leggen en het geluid te testen. Ik weet namelijk niet geheel zeker meer of hij nog heel stil was. Het is al een oudje namelijk.

    #492047

    Docs
    Donateur
    Berichten: 2715

    Klopt, ik heb dat spruitstuk ook gehad, hetzelfde probleem dus.

    #456451

    Tonni
    Moderator
    Berichten: 4577

    Duur betaalde troep die spruitstukjes… helaas.

    I came, I saw, and I forgot what I was doing...
15 berichten aan het bekijken - 721 tot 735 (van in totaal 963)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.