This topic contains 962 reacties, has 125 deelnemers, and was last updated by marrr_1 3 years, 7 months geleden.
-
Gebruiker
-
10 mei 2013 om 18:35 #439165
Nice, I hope the controletties in the Harz will be at home at that time :bier
11 mei 2013 om 17:57 #492003Piet30 :
Nice, I hope the controletties in the Harz will be at home at that time :bierI hope so too. But do you think there is a lot of police in the Harz?
Everybody drives with a Giannelli original power or Leovince SP. These are the most silent ”speed” exhaust available. Silent power:DWhy aren’t you driving with us?
11 mei 2013 om 20:52 #492004Ohhh… the exhaust is very noticeable. Your advantage is that cittas are very rare in germany.
I am on a motorbike trip there at the same weekend… hope i see you there!PS. Don´t forget to fix your light, bell an mirrow!
11 mei 2013 om 21:10 #492005In Germany I ride with a leovince SP, not with the Polini Top One.
I am already working on the light.. I have no idea how i’ve done it the previous time, I don’t understand it at all:D:lolBell and mirror aren’t necessary right? Because Citta’s have original no bell or mirror I guess?
11 mei 2013 om 21:18 #492006hehe…
Yes, every moped must have working lights. A back mirrow as well and a bell… a bicycle bell is enough.
11 mei 2013 om 21:23 #492007Dafuq.. 😕 Anyway I am not going to mount a mirror on my Citta. Maybe I’m going to fix a bell but that’s it:D
11 mei 2013 om 21:36 #491992I just wanted to point out to you that it is obligatory becaue may be the police do not know enough about your engines, but they know that you have to use a mirrow. 😉
16 mei 2013 om 14:17 #492027Weer even een update uit Friesland:D
Heb het een en ander veranderd aan het Harz buffeltje, zo heb ik het enkele zadel + broodje gewisseld voor een bananenzadel. Op een lang zadel heb je toch meer range om lekker te zitten. Wanneer ik langdurig op een enkel zadel zit krijg ik f*cking last van mijn rug.Zojuist ook een RV spruitstuk ontvangen van Chris (thanks)
Ik had nog een nieuwe 19,5mm Dell’ortho liggen. Nu ben ik in principe voorzien om de RV rijdend te krijgen:DAlleen is het nog niet plug en play:pest
Carburateur komt tegen het carter aan waardoor de tapgaatjes in het carter en spruitstuk niet goed overeen komen. Zit er dus scheef voor. Moet dus een klein beetje gefreesd worden.
Is het de bedoeling dat ik die 2 lipjes eraf zaag, of is er ergens een passend membraan te koop?16 mei 2013 om 14:28 #492028Leuk uitlaatje zo op die tourbuffel voor harz maar waar is de cittypuffer/leo :)?
16 mei 2013 om 15:43 #492033Die jonge is gewoon te lui om die eens te monteren:pest:lol
Maar die Replica demper combo is wel een lekkere look voor de thuis ritjes16 mei 2013 om 16:26 #492038De italiaan die die dingen gemaakt heeft had inderdaad het idee dat je de lipjes er af moet zagen.
16 mei 2013 om 16:32 #492039Ik ben inderdaad te lui om de achterbrug aan te passen voor de Leovince SP, vind het haast zonde voor mijn achterbrug:P
Maar no worry’s ik rijd gewoon met de Leovince SP rond in Duitsland.@Bart: Ahh okey, had al gezien dat er meer af moet dan enkel deze 2 lipjes. Wanneer je het membraan in het carter drukt. En vervolgens het spruitstuk, zie je dat het spruitstuk niet goed gecentreerd zit ten opzichte van het membraan. Beste koekwous dus die dit heeft gedraaid:D
Zonder gekheid.. Zijn allemaal kleine dingetjes, komt goed
16 mei 2013 om 16:45 #492040Zonder je teveel druk op te leggen zal ik toch maar eens die Leo SP er onder leggen en het geluid te testen. Ik weet namelijk niet geheel zeker meer of hij nog heel stil was. Het is al een oudje namelijk.
17 mei 2013 om 18:07 #492047Klopt, ik heb dat spruitstuk ook gehad, hetzelfde probleem dus.
17 mei 2013 om 19:49 #456451Duur betaalde troep die spruitstukjes… helaas.
I came, I saw, and I forgot what I was doing... -
Gebruiker
Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.