EL Citta’s Perso

Home Forums Perso’s Projecten EL Citta’s Perso

This topic contains 354 reacties, has 53 deelnemers, and was last updated by R.Zwiers 7 years, 2 months geleden.

15 berichten aan het bekijken - 61 tot 75 (van in totaal 355)
  • Gebruiker
  • #485908

    El Citta
    Topic starter
    Berichten: 824

    In mijn perso mag mijn grote trots natuurlijk niet ontbreken. Mijn laatste aanwinst (sinds gisteren):

    :)!

    #485909

    Martino
    Bijdrager
    Berichten: 7339

    Max zijn blokjes blijven er mooi uit zien op de verschillende foto’s. Mooie aanwinst.

    Hopelijk krijg jij er wat meer uit als de vorige eigenaren. Ga je hier ook binnenkort mee rijden?

    #485914

    KilNL
    Bijdrager
    Berichten: 33

    Super mooie aanwinst Elkan 😉 Als je hem rijdend heb wil ik dat wel meemaken haha.

    #485918

    -RobinvS-
    Bijdrager
    Berichten: 1047

    KWIJL KWIJL KWIJL, ik kom morgen even kijken !:thumb

    #485919

    Zeebodem.
    Bijdrager
    Berichten: 1378

    Grandioos kerel:thumb
    Echt een hele mooie setup…wees er maar heeel lief voor 😉

    Benieuwd als je hem er dadelijk onder gooid.

    #485924

    Edjuh
    Bijdrager
    Berichten: 6958

    Je ziet aan de pijp dat er weer een paar km meer mee gereden zijn : -), gelukkig maar.

    Veel plezier ermee.

    #485931

    speedbuxy
    Bijdrager
    Berichten: 10287

    Is wel erg stil sinds z,n nieuwe aanwinst.
    Zal die zichzelf nou al om een boom gevouwd hebben:D
    Of bij oom agent op het politie bureau staan:D

    #485935

    El Citta
    Topic starter
    Berichten: 824

    Bedankt voor de leuke reacties:thumb

    @ Martino: Aangezien dit blok nog zo goed als nieuw is (<50km) kan het ook niet anders dan mooi zijn 😉 Ik wil hem over niet al te lange tijd wel gaan testen ja. Wil wel even voelen wat dit blok doet. Daarna zal hij zeer waarschijnlijk op de plank belanden voor het moment dat ik weer echt de kriebels krijg. Zou ook erg zonde zijn als ik hem gelijk zou oprijden 😉

    @ KilNL: Zodra ik hem er onder gooi dan hoor je het hoor 😉

    @ Robin: Is goed man zie je morgen!

    @ Zeebodem: Thanks man! Zal er absoluut lief voor zijn. Ben een te grote liefhebber om hier rare dingen mee te doen!

    @ Edjuh: Jij ook nog indirect bedankt 🙂 Ja de bocht is weer een stukje zwarter. Zal nog wel een stukje mee gereden worden maar zoals al eerder gezegd ben ik er te zuinig op om echt veel te gaan gebruiken.

    @ Buxy: Haha, gelukkig niet! Dan rij ik overigens nog liever tegen een boom, als het blokje maar heel blijft 😉

    Morgen mijn evo maar weer onder de citta vandaag trekken en een SE opbouwen voor gebruik hier in de buurt. Morgen ook maar eens kijken of ik de poortjes voor het pinasco blok kan aftekenen. Wil de deps poort er met de freesbank in maken. Denk dat ik het geheel dan het meest strak krijg. Zal morgen wel een foto posten.

    #485950

    -RobinvS-
    Bijdrager
    Berichten: 1047

    Ben er net even geweest, echt een Bruut blok.

    Daarbij ook nog respect voor Waarom? want het zag er allemaal echt super netjes uit, net als op zn foto’s:thumb

    #485961

    El Citta
    Topic starter
    Berichten: 824

    Vandaag inderdaad de simo kunnen showen 😉 Verder zat het erg tegen. Vanmiddag vol goede moed begonnen met het opbouwen van de SE. Nog niet zo lang geleden een paar brom krukjes gekocht van iemand hier op het forum. Wat blijkt: Jawel, lagerpassingen naar de knoppen. Pak ik een andere, ook verrot :S Verder heb ik alleen pen 12 dus ligt het opbouwen van de SE nu even stil. Gelukkig de evo nog niet onder de citta vandaan getrokken, dus kan nog rijden.
    Nog wel even de deps poort voor het pinasco blokje uitgemeten.

    Maar eens kijken of ik hem deze week op school onder de freesbank kan leggen 🙂

    #486453

    El Citta
    Topic starter
    Berichten: 824

    Is alweer even stil geweest van mijn kant. Inmiddels heb ik de EVO geruild voor een SE. Rijdt toch wat rustiger en zuiniger voor in de buurt. Top gemeten op 74,8 met GPS 🙂 Filmpje: (sorry voor de schokkerige beelden)

    [Youtube=Kn32JCe3DUQ]

    Wat betreft het Pinasco blok. Hij ligt inmiddels op school. In verband met afstuderen nog niet aan frezen toe gekomen. Hoop deze week verder te komen.

    #460486

    peter139
    Bijdrager
    Berichten: 770

    loopt lekker hoor ziet er snel uit allemaal.

    #486463

    El Citta
    Topic starter
    Berichten: 824

    @ Peter: Thanks man. Loopt inderdaad prima. Vind dit blokje ook erg goed presteren. Onderdelen zijn toch allemaal onbewerkt. Overbrenging zou denk ik zelfs nog wat zwaarder kunnen. Binnenkort eens experimenteren met een belgenkoppeling. Zou ook nog wel een zuinig tourblokje kunnen worden 😉

    #486464

    DarkNero
    Bijdrager
    Berichten: 94

    Wat een hoop dure en mooie blokjes heb je ligge. =)

    #486477

    El Citta
    Topic starter
    Berichten: 824

    @ DarkNero: Tjaa, je kunt het hobby of verslaving noemen maar heb inmiddels voor een aardig budget aan onderdelen inderdaad 😉 Staat in mijn perso ook lang niet alles wat ik heb. Misschien toch wel leuk om binnenkort wat meer van mijn verzameling te laten zien.

15 berichten aan het bekijken - 61 tot 75 (van in totaal 355)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.