Docs911

Home Forums Perso’s Projecten Docs911

This topic contains 708 reacties, has 89 deelnemers, and was last updated by speedbuxy 3 years, 3 months geleden.

15 berichten aan het bekijken - 436 tot 450 (van in totaal 709)
  • Gebruiker
  • #488769

    Docs
    Topic starter
    Berichten: 2715

    Ik hoop hem maandag/dinsdag af te hebben ๐Ÿ˜‰ Zoveel hoeft er niet meer. Als het goed is krijg ik vandaag de laatste onderdelen thuis ๐Ÿ™‚ Nieuw bezinekraantje, sproeiertje er in, remmerij aansluiten en de boel is wel klaar 8) Na de VCM kan ik dan wel beginnen met afwerken ๐Ÿ˜›

    #488790

    Martino
    Bijdrager
    Berichten: 7344

    Goed weer een update te zien. Op de uitlaattest kon ik de Citta reallife even bekijken en deze vroeg idd wel om een beetje leven. Alleen zo’n vieze tank is dan wel een sitback idd. En laten we het erop houden dat de coat in ieder geval sterker is dan de decohandle. ๐Ÿ˜‰

    #488794

    Docs
    Topic starter
    Berichten: 2715

    De handle zat nog ee beetje los. Ik draai een bout 1 slag, en dat ding knapt ๐Ÿ˜› Nu maar een kunstof handle genomen. Neem aan dat die een beetje buigzaam is ๐Ÿ™‚

    #463169

    Docs
    Topic starter
    Berichten: 2715

    Nou, weer een update.

    IK BEN KLAAR MET CP’S :boos:boos Zo, dat moest er uit ๐Ÿ˜› Nu het verhaal.

    Vandaag met Cris geklust om de broms klaar te krijgen voor de VCM. We zijn een heel eind gekomen. De begin stand van beide broms.


    En de eind stand ๐Ÿ˜›

    Bij mij niet heel erg veel veranderd. Alleen alle kabel eindelijk aan kunnen sluiten. Ook de benzinekraan en slang geplaatst. Sproeiertje 84 er in. Klaar voor gebruik ๐Ÿ™‚ En toen…. Deed hij niks……

    Ik had al verwacht dat deze CPVV het niet zou doen. Heeft tijden in de garage in een hoekje gelegen. Dus savonds bij Kevinwol een andere CPVV gehaald. Deze is goed werkend uit zijn brom gekomen. Maar ook deze deed het niet…. Extra kabels gelegd. De CPVV in en naast heb blok aangelegd. Extra massakabels aangesloten. Het frame kaler gemaakt. HE LE MAAL NIKS….

    Iemand toevallig een elektro SE die wil ruilen tegen een CP versie?

    #463162

    peter139
    Bijdrager
    Berichten: 770

    jammer, je hebt hem toch wel klaar voor de meeting? desnoods kom ik je helpen!
    En misschien kunnen we samen heenrijden…

    #463002

    SuperSi
    Bijdrager
    Berichten: 2103

    waarom zet je er niet gewone cp’s in dan?

    #463141

    Docs
    Topic starter
    Berichten: 2715

    @Peter, Deze komt niet klaar zo ๐Ÿ™ Er is een probleem met de ontsteking, en ik zou niet weten wat. Heb alles nagekeken, en alle omwegen aangelegd die ik kon bedenken. Dit was precies de reden waarom ik normaal geen CP heb ๐Ÿ˜›

    @SuperSI, die heb ik niet ๐Ÿ˜›

    #463060

    peter139
    Bijdrager
    Berichten: 770

    moet ik je van de week nog helpen? ik bied het bij deze aan…
    met cp’s krijgen we hem wel aan de loop hoor. ik heb alles nog nieuw liggen

    #488929

    cris
    Donateur
    Berichten: 159

    Wojow, hoezo die foto’s doen niet veel goeds aan mijn brommer:P
    Jammer dat ook Kevin zijn cpvv het niet deed, misschien toch maar even meeten met Peter:P

    #488934

    Docs
    Topic starter
    Berichten: 2715

    @Peter =) Held :worshippy Ik ga even kijken hoe ik met de planning zit deze week, en dan neem ik zo snel mogelijk contact met jou op ๐Ÿ˜‰

    @Cris, Wat is er mis met de foto’s? ๐Ÿ˜›

    #488806

    cris
    Donateur
    Berichten: 159

    Sjah, de foto lijkt niet daadwerkelijk een realtime situatie zien van mijn kleurencombi als je het mij vraagt. Maar misschien zie ik de brommert wel kleuriger in dan dat hij daadwerkelijk is misschien?

    #489009

    peter139
    Bijdrager
    Berichten: 770

    volgens mij heb jij een belangrijke update te melden…

    #489010

    pepko
    Donateur
    Berichten: 2837

    peter… het was een verrassing dat ie met de citta op de meeting komt!

    of zit ik er nu naast?

    #488925

    Docs
    Topic starter
    Berichten: 2715

    Zo, soort van aftermeeting updatje ๐Ÿ˜›

    Alleerst ff een foto’tje van hoe hij er nu bij staat (thnx to pepko)

    Hij loopt momenteel nog vrij beroerd ๐Ÿ˜ฎ Rollerbank kwam uit op 1,1 KW(nou was dit uiteraard nog niet lang volgas, maar alsnog bedroevend….)

    Waarom heeft mij een aantal tips gegeven, en stuurt mij nog een pm met hij zijn brom is afgesteld. Dit aangezien de blokjes redelijk hetzelfde zijn qua setup. Ik heb alleen een SE cater met Eurocilindro zijinlaat en hij een Simo carter.

    Momenteel zit dit er op:
    – Groot CP SE carter met CPVV (leuk man, al die afkortingen :P)
    – Eurocilindro zijinlaat
    – Mazzuchelli “race” kruk
    – Athena spruitstuk
    – 19mm PHBG met sproeier 84 en (standaard)gasnaald op bovenste stand
    – Polini speedcontol
    – Originele koppeling met gele druk en trekveren
    – 100mm schijven
    – Ivano koppelingshuis

    Wat er nog op het verlanglijstje staat om de Citta af te maken:
    – Poorten in de Pinasco doorprikken
    – Goed afstellen
    – Zijkap aanpassen op de Ivano schaal(de zijkap past namelijk niet met zo’n ding…..)
    – Kappen spuiten
    – Malo vertanding
    – 90mm schijven
    – schijfremmen

    Alleen is de volgorde in deze lijst nog niet bekend ๐Ÿ˜›
    Uiterlijke einddatum: VCM 2012 ๐Ÿ˜›
    Hopelijk komen we dan boven de 1.1KW uit…

    Verder heb ik van Spulleke beugeltjes gekregen om mn zadel fatsoenlijk vast te zetten :thumb danku :worshippy

    En heb nog mn klok gesloopt ๐Ÿ˜› ๐Ÿ˜ฎ Het klemmtje die er voor zorgt dat de pin van de loopstand werkt zit bij mij verkeerd(er onder en niet er boven, dus hij doet niks). Nou wou ik dat even omdraaien door de pen die door die klem zit er uit te tikken. Maar in plaats van dat de pin er uit kwam, scheurde het hele gebeuren uit de deksel…. Heb ik weer…. Peter139 heeft aangeboden om dit te fixen met durafix ๐Ÿ™‚ Dus eerdaags daar even langs.

    #489042

    Rickieboy
    Donateur
    Berichten: 314

    Hele dikke prima je resultaat zo.
    Ben zeer benieuwd naar het eind resultaat.
    Greetz Rick

15 berichten aan het bekijken - 436 tot 450 (van in totaal 709)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.