Citta rijdt opeens langzamer

Home Forums Techniek Problemen oplossen Citta rijdt opeens langzamer

Dit onderwerp bevat 19 reacties, heeft 7 stemmen, en is het laatst gewijzigd door gilera-citta.com 2 maanden, 3 weken geleden.

5 berichten aan het bekijken - 16 tot 20 (van in totaal 20)
  • Gebruiker

Biermobiel21
    Bijdrager

@martijn-vankan
    Ik zou toch even dat uitlaatbusje controleren, misschien lekt er iets.

Martijn
    Topic starter

Oh hahah nou dat weten we dan ook weer. Uhm ja, de bougie die er nu in zit is echt 2 weken nieuw, en volgens het tabel wat op dit forum staat stond dat een sproeier 38 de juiste maat was. Toch misschien de uitlaat dan idd. Iemand nog enig idee hoe ik hem goed kan bevestigen?

Martijn
    Topic starter

Ja ik heb net ff goed gevoeld en er komt weldegelijk warme lucht ergens bij me uitlaat of cilinderkop doorheen. Die bus die ik heb is ook niet degelijk alleen ik kan geoon geen goeie vinden, iemand enig idee hoe ik hem fatsoenlijk kan bevestigen?

Dustin
    Bijdrager

Die warme lucht is van je koeling. Waarschijnlijk heb je een 23.5mm uitlaat op een 22mm uitlaatpoort. Het beste is om de uitlaat terug proberen te brengen of gewoon een andere te halen. Anders wilt uitlaatpasta ook goed werken om hem luchtdicht te bevestigen.

"Een hetero rijdt niet op een retro."
    Mijn citta
    1

gilera-citta.com
    Bijdrager

Die warme lucht is van je koeling. Waarschijnlijk heb je een 23.5mm uitlaat op een 22mm uitlaatpoort. Het beste is om de uitlaat terug proberen te brengen of gewoon een andere te halen. Anders wilt uitlaatpasta ook goed werken om hem luchtdicht te bevestigen.

of verloop erin 🙂

https://www.jmpbonderdelen.nl/citta-onderdelen/motordelen/gilera-citta-uitlaten/verloopbus-uitlaat-23-5-22mm-citta-ciao.html

2019-06-25_150720

Unleash My Gilera Citta | Black Edtion
5 berichten aan het bekijken - 16 tot 20 (van in totaal 20)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.