Ciao Mix simpel opvoeren

Home Forums Algemeen Brommers algemeen Ciao Mix simpel opvoeren

This topic contains 6 reacties, has 5 deelnemers, and was last updated by Jochem 3 years, 10 months geleden.

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Gebruiker
  • #797806

    Joortje
    Topic starter
    Berichten: 2

    Hallo allen,

    Ik heb een ciao mix in gebruik, en heb hier en daar een beetje rondgekeken voor opvoeren. Hij gaat nu rond de 25, en dat is niet echt snel genoeg naar mijn mening. Ik wou dit eerst wat op proberen te krikken door een betere uitlaat erop te monteren. Maar na wat research zijn er veel goedkope namaak uitlaten die bagger zijn (tekno’s bijvoorbeeld).

    Heeft iemand suggesties voor uitlaten die de ciao mix effe wat harder laten lopen (30-35, meer mag altijd uiteraard) voor onder de 90 euro ongeveer? Een link erbij zou erg fijn zijn, dan weet ik zeker dat ik geen troep koop. Andere suggesties (met link) om de brommer goedkoop op te voeren zijn welkom.

    Thanks!

    #797811

    Robster
    Bijdrager
    Berichten: 183

    Niks mis met een Tecno CityPower hoor!!

    #797814

    Herr Flick
    Sleutelbeheerder
    Berichten: 6915

    Hallo Joortje, begin eens met het lezen van deze how to (klik hier).

    ik zou even beginnen met onderzoeken wat voor carb je erop hebt zitten. Ik schat een 12/7 carburateur. Deze vervangen voor een 12/10 icm met een leuke citypower en bijv 1 maat kleinere poelie. Dan ben je er al.

    46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
    Gele Racefrikandel
    #797817

    Wim V8
    Bijdrager
    Berichten: 2649

    Maar na wat research zijn er veel goedkope namaak uitlaten die bagger zijn (tekno’s bijvoorbeeld). Heeft iemand suggesties voor 90 euro ongeveer? Dan weet ik zeker dat ik geen troep koop. Thanks!

    .
    .
    .
    .
    Hoe is die research dan gegaan?

    Gr. Wim.

    Een oude brommer is alleen leuk als sleutelen uw hobby is.
    #797820

    Jochem
    Bijdrager
    Berichten: 183

    12-10 of 12-12 Carburateur  monteren dan evt poelie naar 80 of 70 en je bent er al .

    kost je nog niet eens de helft van je 90 euro

    #798324

    Joortje
    Topic starter
    Berichten: 2

    Thanks voor de antwoorden! ik heb ook even gekeken naar de afmeting van de cilinderaansluiting voor de uitlaat, maar met een rolmaat kan ik het niet echt accuraat afmeten. welke diameter hebben de meeste ciao MIX brommers? Als iemand daar verstand van heeft durf ik een uitlaatje op de gok te bestellen.

    #798327

    Jochem
    Bijdrager
    Berichten: 183

    Standaard mix 25 blok heeft 23,5 mm aansluiting

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.