This topic contains 125 reacties, has 34 deelnemers, and was last updated by AA-T 13 years, 6 months geleden.
-
Gebruiker
-
26 september 2007 om 18:59 #273805
roterende inlaat zou inderdaad uber zijn omdat roterende inlaatjes het ’t beste doen op hoge toeren, net als je cilinder dus! dus met vario wordt het écht snel! misschien heeft Tim nog een roterend inlaat blokje voor je? en zou 21mm niet een beetje overkill zijn?
26 september 2007 om 22:44 #273810TimoO_ :
roterende inlaat zou inderdaad uber zijn omdat roterende inlaatjes het ’t beste doen op hoge toeren, net als je cilinder dus! dus met vario wordt het écht snel! misschien heeft Tim nog een roterend inlaat blokje voor je? en zou 21mm niet een beetje overkill zijn?Volgens mij kan 21mm prima ! i would go for it!
Btw volgens mij hebben roterende inlaat pas effect bij 15000 toeren iets wat een vespa cilinder dus niet haald. Voordeel ten opzichte van het membraan is dan dat membraan kleppen bij zulke hoge toeren gaan zweven.
Er is dus echt niks beter als het goed is aan een roterende inlaat pas bij hoge toeren komen ze echt goed tot hun recht.
1 oktober 2007 om 11:39 #273882zeer vet, ook met de tank met de pur:lol, ik wou dit eerst ook doen maar dan met staal.
dit is niet zo fijn, want om het te lassen kan de tank kromtrekken.
eg een goed idee, maar is dit wel stevig genoeg????:Dgr. ziggz
1 oktober 2007 om 12:34 #273883ben nog steeds aan het wachten tot jmpb met de overmaatse zuiger komt..
hierna kan ik ‘m naar een honer brengen, crullie had wel een goed adresje voor me..zit nog steeds een beetje te twijfelen, kan mn malossi circuit omlassen naar 27mm, maar kan dan net zo goed de malossi too bad ophalen..
uiteindelijk wil ik een opmaat expansie uitlaten (laten) lassen voor deze cilinder, dus of ik het dan echt nodig vind om nog een andere uitlaat om te lassen hiervoor, ben ik nog niet helemaal uit@ ziggz:
het is niet alleen pur en plamuur..
na het purren is er een klein laagje plamuur overheen gekomen om de grote gaten te dichten, daarna zijn der polyestermatten overheen gekomen en daarna ben ik pas echt aan het plamuren gegaan, dus over de stevigheid maak ik me absoluut geen zorgen!mn tankje is wel lekker geïsolleerd nou
Welkom op ons forum!
Breng een bezoekje aan mijn Ciao project.19 oktober 2007 om 18:48 #274197ondertussen ben ik nog steeds aan het wachten op de overmaatse zuiger, jmpb had ‘m al besteld, maar het laat lang op zich wachten
heb wel wat potjes verf opgehaald om een beetje te expirimenteren, ben nou ongeveer op 1/3 met de koppeling, er komt nog AA-T op te staan (hoe precies moet ik nog een beetje ontwerpen) en de verf die jullie op de laatste foto zien is de grondkleur voor de verf die er nog overheen komt, dit word alleen een verassing..
hopelijk heb ik morgen het eindresultaat al (minus de blanke lak dan)
de (nog nooit gebruikte) koppeling-schaal (hier heb ik de vliegroest er al afgeschuurd)
de koppeling in de filler en primer met mn schoonzusje op de achtergrond
en hier de basiskleur voor de uiteindelijke kleur (motip mettalic gold)
hier komt die door de flits wel wat donkerder en geler uit..
nu dus nog even kijken hoe ik morgen met de tijd uit kom, maar ik hoop dus een eindresultaat te hebbenWelkom op ons forum!
Breng een bezoekje aan mijn Ciao project.19 oktober 2007 om 18:55 #274198houd die lak wel? Je achterkoppeling word wel warm heh, dus hittebestendige lak is wel een must
19 oktober 2007 om 19:08 #274200je koppeling word echt niet warmer dan 150 graden hoor
dus hittebestendige lak is gewoon onzin
19 oktober 2007 om 19:18 #274202woe :
je koppeling word echt niet warmer dan 150 graden hoordus hittebestendige lak is gewoon onzin
Thomas heeft ook al een X aantal keren zen koppeling overgespoten daar bladdert de verf ook gewoon na een weekie vanaf.
OF het ligt aan thomas zijn spuit en ontvettingsmanier
woe, daar heb je t probleem al Thomas:pest
(a)
19 oktober 2007 om 19:54 #274203
RebelVet allemaal man
ik vraag me alleen echt af waar je op een ciao de accu wegwerkt
had eerst accu op si maar das wat makkelijker
kan opzicht wel tussen de brug ma ik had hem onder het zadel.19 oktober 2007 om 19:55 #274204Nou ik moet het nog zien of die lak blijft zitten…
19 oktober 2007 om 20:04 #274205koppeling ziet er mooi uit
maar of die lak goed houdt…. ik vraag het me af
bij zo’n 90mm ‘jmpb’ koppeling was het geen probleem geweest iig, die slippen (bijna) niet en blijven dus ijskoud
m’n 100mm koppelingen werden wel altijd heet
19 oktober 2007 om 20:32 #274206Ziet er netjes uit. Ik denk dat het wel gewoon blijft zitten hoor..
Mijn koppelingsschalen hebben ook gewoon glanszwarte verf.(ook gewoon gamma eigen merk, de nieuwste zelfs met action verf van 2 euro) Ik heb ze eerst in de zincspray gezet, dit in plaats van gewone grondverf. Blijft echt prima zitten, en ik rijdt toch wel altijd met redelijk hoogtoerige vario afstelling, dus veel slip en warmte.
I came, I saw, and I forgot what I was doing...20 oktober 2007 om 16:42 #274220ik ga der gewoon vanuit dat het blijft zitten, komt zowiezo een goede 2k blanke lak overheen..
maar zoals belooft, hier het eindresultaat:
hier het aa-t logo dat erop komt
nog een laagje goud voor de beschadiging
het finisching lakje onder de drooglamp
en nu met striping
het is een airbrush candy-rood, de candy komt pas echt goed uit na de blanke lak
het is niet ge-airbrushed, maar met een aa-t verftechniek aangebrachtnou hebben jullie gelijk een idee wat voorn lak (kleurencombi) er uiteindelijk op mn brommer komt..
voor mn frame zelf gebruik ik wss een andere goudlak met een héééééle grove flok, het enigste nadeel is dat deze bijna 25 euries voor 120ml kosthttp://www.mijnalbum.nl/Album=ZUJT8HHM
onderaan het album staan de foto’s groter, zodat je wat meer het idee kan krijgen van de lakWelkom op ons forum!
Breng een bezoekje aan mijn Ciao project.20 oktober 2007 om 16:57 #274222is dat met water op je koppeling gedaan? zo die aa-t verftechniek :P.
is opzich leuk gedaan. maar ik had het beter zo goud met blauw gelaten als op de bovenste foto :P.
20 oktober 2007 om 17:18 #274223Vind et niet zo heel tof , had em candy red gemaakt of goud niet een beetje waterverf achtig
-
Gebruiker
Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.