www.brommeronderdelenshop.nl

Home Forums Mening & ervaring Webshops www.brommeronderdelenshop.nl

This topic contains 82 reacties, has 46 deelnemers, and was last updated by Herr Flick 11 years, 8 months geleden.

15 berichten aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 83)
  • Gebruiker
  • #155030

    Loek
    Bijdrager
    Berichten: 963

    Brommeronderdelenshop: 50CC Aluminium cilinder Athena: 55,95 euro
    JMPB: 50CC Aluminium cilinder Athena: 75,00 euro

    Brommeronderdelenshop: Athena 46MM Cilinder: 83,99 euro
    JMPB: Athena 46MM Cilinder: 109,00 euro

    Brommeronderdelenshop: 43MM-10 DR EVOLUTION: 50,00 euro
    JMPB: 43MM-10 DR EVOLUTION: 59,00 euro

    Brommeronderdelenshop: Cilinder + Kop Polini 46MM / 80CC: 99,95 euro
    JMPB: Cilinder + Kop Polini 46MM / 80CC: 127,50 euro

    Zo slecht is Vincent toch niet? Of zijn deze prijzen excl. BTW? Ik woon maar 3 km van hem vandaan, dus met trage service en verzending zou ik geen last moeten hebben.

    #155031

    hulsberg
    Bijdrager
    Berichten: 58

    loek, ik heb zelf ook dingen bij hem gehaald, hij rekent er nog BTW over, ik heb een citta vork vij hem gehaald tweehands voor 40 euro, wat bleek HIJ WAS SCHEEF! ook een vario setje waarbij de halfpulley misten, maarja toen had ik er eig nog niet zo veel verstand van

    #155032

    Frits
    Bijdrager
    Berichten: 1064

    Niks te vertrouwen die vent

    ik wil nog wel een x leovince daar kopen
    maar dat is vast wel vertrouwt

    #155033

    masterman
    Bijdrager
    Berichten: 305

    erwinko :
    op het cittaforum is een jongen die bij hem een vario kit heeft gekocht (heb die jongen op msn, staat niks over op het forum)

    het begon eigenlijk met dat hij niet van zn plek kwam..
    hij zei dat hij maar 1 segment had waar ik natuurlijk niks van geloofde.
    toen heeft hij foto’s gemaakt en het was echt zo. zat maar 1 opening in :O
    toen heeft hij op mijn advies die kerel gebeld en gezegt dat hij een andere wilde omdat deze niet werkte.
    onzin volgens de verkoper en zou niks terug krijgen..

    nu blijkt dat zn lange as ook speling heeft (heen en weer) wat dus op versleten lagers duid.
    maar onderin zit geen naaldlager maar een glijlager en past volgens hem nooit een naaldlager in.

    zowiezo heb ik deze koppeling + schaal nog NOOIT gezien..

    Het is ook wel een hele kleine poelie als ik het zo zie. is het wel van een vespa?

    #155034

    kapot
    Bijdrager
    Berichten: 531

    Het is excl. btw, en de achterklok die ik bij hem gekocht heb is niet nieuw, maar oud, en boutkutrommel. Zat nagenoeg geen olie in.

    Vertrouw die kerel voor geen cent.

    hij opent ook meerdere websites nu (brommer discount weet ik het allemaal boutwinkels)

    #155035

    Frits
    Bijdrager
    Berichten: 1064

    brommer discount is van de-brommershop.com

    #155059

    TimoO_
    Donateur
    Berichten: 3977

    iemand enig idee of dit een goed begrenzertje is voor m’n brumbrum? of heeft iemand een beter idee voor een begrenzer?

    een begrenzer kan die me ook moeilijk 2dehands geven 😉

    #155060

    ArvidW
    Donateur
    Berichten: 6259

    Als jij CDI hebt werkt hij vast en zeker, als jij CP hebt kun je maar beter creatief met je carburateur worden.

    AW50-4t | 13.13 | Gianelli Citypower | 3.2Nm@6000rpm | 3.0pk@6700rpm
    Home made engine dyno
    #155061

    Rebel

    Dat is een tourenbegrenzer kun je met 1 knop 10tallen instellen en 1 fijnstellen
    Werkt opzicht wel goed heb uhm alleen maar op schakels en scooters gezien
    Schakel trekt zoals gewoonlijk gewoon eroverheen en scoot werkt hij wel

    Enige wat me opviel je hoort uhm goed hij begint heel erg te stotteren namelijk (ook in geluid)

    #155062

    TimoO_
    Donateur
    Berichten: 3977

    hm jammer dat ie alleen op CDI werkt. es effe met m’n carb klote dan maar inderdaad, en later elektronische ontsteking nemen ookal wou ik dat noujuist voorkomen (i.v.m. zwaarder vliegwiel).. dankje voor jullie reacties 🙂

    #155092

    LeMoN
    Bijdrager
    Berichten: 1849

    #155093

    Ziggys91
    Bijdrager
    Berichten: 274

    gewoon bij JMPB halen inderdaad

    #155185

    PoliniCitta
    Bijdrager
    Berichten: 768

    die kerel heeft mij een keer genaaid met een polini 41mm cilinder en een proma circuit, is al tijdje geleden,

    de cilinder had een afgebroken uitlaat poort + er zat een DR zuiger bij. en kreeg ipv een proma een techno binnen.
    krijg nog 90eu van die kerel, ookal ist 1.5jaar geleden. ik dacht dak de enige was die was opgelicht door hem blijkbaatr niet

    wil hem opzich wel opzoeken maar hij woont in limburg wat aardig verweg voor mij is

    #155186

    niels-nijsten
    Bijdrager
    Berichten: 262

    ik woon er dicht bij in de buurt en haal al mijn onderdelen daar totaal geen problemen mee gehad en hij is nog goedkoper ook!

    ebr vork, 50cc athena, 70cc dr evo, 43mm kop, decompressie set, etc etc.

    totaal geen problemen meej meestal kan ik ze nog dezelfde dag ophalen, zelfs op zondag!.

    #155187

    PoliniCitta
    Bijdrager
    Berichten: 768

    nee hij wou geen oplossing bieden dus mij leek et dat ie mij gwn wilde oplichten wat em gelukt is

15 berichten aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 83)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.