www.brommeronderdelenshop.nl

Home Forums Mening & ervaring Webshops www.brommeronderdelenshop.nl

This topic contains 82 reacties, has 46 deelnemers, and was last updated by Herr Flick 11 years, 8 months geleden.

15 berichten aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 83)
  • Gebruiker
  • #156169

    Tombie
    Topic starter
    Berichten: 16

    Carburateur doet het goed, maar de cilinder zou compleet zijn, terwijl er maar 1 pistonveertje bij zat. Die was ook nog eens heel slecht. En er zit een krasje in de cilinder. Nou heb ik hem maandag opgebeld, zou hij me 2 nieuwe pistonveertjes toesturen en tot op heden nog niks ontvangen.

    #156170

    .-{2F4OV}-.

    Kheb bij hem een wit zadel gekocht. Kon er nergens meer een vinden, dus moest ik m daar wel kopen;)

    Krijg ik hem binnen en is de zadelveer doormidden;)

    Dus als ik het zo zie is het advies om bij hem iets te kopen STERK NEGATIEF!:!

    Ook de prijzen voor de nieuwe cilinders zijn veel te hoog! Dus pas op wat je hier koopt…

    #156171

    TimoO_
    Donateur
    Berichten: 3977

    :con de cilinder die ze daar voor 100 verkopen (nog afgeprijst ook) heb ik voor 20 euro gekocht in krasjes/roest loze staat (op marktplaats).

    ps. 1000’ste post :pimp

    #156172

    V12
    Bijdrager
    Berichten: 83

    ja, mensen niks kopen daar ik had bromblok geKocht alles is vastgelsagen met een hammer.. de ontsteking doet et niet niks werkt aan dat blok vuile oplichter

    #156173

    reiniero
    Bijdrager
    Berichten: 1195

    wat zei ik je JE MOET DAAR NIETS KOPEN!! HIJ IS EEN OPLICHTER!!

    #156174

    Herr Flick
    Sleutelbeheerder
    Berichten: 6915

    Hij is wel ingeschreven bij de KVK (kamer van koophandel) je kunt volgens mij officieel gewoon binnen 10 dagen ruilen als je niet blij bent met je product.

    zou het eens opzoeken, want dit kan zo niet

    46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
    Gele Racefrikandel
    #156175

    Niels
    Bijdrager
    Berichten: 168

    Klopt het is een oplichter! Barend f had er een ”nieuwe” vario klok gekocht maar als je aan de as draait zit hij zo vast! Dus waarschijnlijk is er iets mis met de vertandig. We moeten er nog ff naar kijken, positief ben ik er dus niet over!

    #156176

    Frits
    Bijdrager
    Berichten: 1064

    Heb er ook kappen gekocht ciao mix kappen.
    Hij zet niet eens ff het motorkapje op de website erbij, op zodat ik die mee kon bestellen.
    Scheelde me anders 7 euro maar ja oplichter is t idd.

    vind het ook maar waardeloos.
    Jmpb :Dveel beter

    #156177

    hansieb
    Moderator
    Berichten: 10948

    Hij heeft niks op zijn site over NIET RUILEN enzo.

    Ik zou hem het product zo terugsturen en geld eisen. Heb hier nog geen enkele goeie reacties gezien behalve van frits die 2e hands zijkappen had gekocht.

    #156178

    Tombie
    Topic starter
    Berichten: 16

    Ben benieuwd hoe de cilinder loopt. Ben nu bezig met m erop zetten.. Horen jullie binnenkort wel..

    #156179

    barend f
    Bijdrager
    Berichten: 533

    barend f :

    Niels :
    Klopt het is een oplichter! Barend f had er een ”nieuwe” vario klok gekocht maar als je aan de as draait zit hij zo vast! Dus waarschijnlijk is er iets mis met de vertandig. We moeten er nog ff naar kijken, positief ben ik er dus niet over!

    hmm nee klopt waardeloos eigelijk!!! terwijl ze het wel aanbieden!!! jammer, maar die klok gaat het wel redden;) niels :thumb

    #156180

    weg-gevaar
    Bijdrager
    Berichten: 122

    ik heb ooit eens een koplamp bij hem gekocht blijke ook de barsten en de scheuren erin te zitten en alles.
    en dat durft die ook nog eens te zeggen dat die de beste is en de goedkoopste is en dat als je iets nodig hebt je bij hem moet aankloppen…..DUSSS NIET!!!!

    #156203

    vespalimburg
    Bijdrager
    Berichten: 127

    oplichter, verkoopt die een nieuwe 70dr voor veeel meer geld dan cycle shop in heerle

    #156204

    erwinko
    Bijdrager
    Berichten: 1204

    op het cittaforum is een jongen die bij hem een vario kit heeft gekocht (heb die jongen op msn, staat niks over op het forum)

    het begon eigenlijk met dat hij niet van zn plek kwam..
    hij zei dat hij maar 1 segment had waar ik natuurlijk niks van geloofde.
    toen heeft hij foto’s gemaakt en het was echt zo. zat maar 1 opening in :O
    toen heeft hij op mijn advies die kerel gebeld en gezegt dat hij een andere wilde omdat deze niet werkte.
    onzin volgens de verkoper en zou niks terug krijgen..

    nu blijkt dat zn lange as ook speling heeft (heen en weer) wat dus op versleten lagers duid.
    maar onderin zit geen naaldlager maar een glijlager en past volgens hem nooit een naaldlager in.

    zowiezo heb ik deze koppeling + schaal nog NOOIT gezien..

    #156205

    Herr Flick
    Sleutelbeheerder
    Berichten: 6915

    Vaag vind ik het, hij moet zowiezo grijpen op de schaal lijkt mij.
    En geen naaldlager vind ik helemaal vaag !!

    Misschien weet tonni hier meer van, die heeft wel meerdere achtervarios gehad

    46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
    Gele Racefrikandel
15 berichten aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 83)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.