www.brommeronderdelenshop.nl

Home Forums Mening & ervaring Webshops www.brommeronderdelenshop.nl

This topic contains 82 reacties, has 46 deelnemers, and was last updated by Herr Flick 11 years, 7 months geleden.

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 83)
  • Gebruiker
  • #149073

    Tombie
    Topic starter
    Berichten: 16

    Iemand ervaring? 😉

    #156149

    Defty
    Bijdrager
    Berichten: 25

    Ja ik.
    niet met verzenden, want ik woon er dicht in de buurt.
    De spullen die ik er heb gekocht waren 2de hands en zagen er nog perfekt uit.
    Je kunt er ook meteen terrecht als je wat nodig hebt.
    Staat het niet op de site wat je nodig hebt, dan moet je hem bellen en als hij het onderdeel heeft zet hij het meteen op de site zodat je hem van de site af kan bestellen.
    En helemaal niet duur. Ik had 2 onderdelen die bij mij niet paste, hij ruilde ze zonder problemen en kon meteen nadat ik het gemeld had langs komen.
    Als je dicht in de buurt woont kan je zelfs op zondag bij hem terrecht (wel eerst ff bellen)

    #156150

    reiniero
    Bijdrager
    Berichten: 1195

    nouw ik vind het maar een k*t zaak hij heeft al meerdere mensen opgelicht dat iets het niet deed cilinders die kapot waren knalpijpen die doorgeroest waren dus ik vind het niet echt een goede zaak maar ja…

    #156151

    Frits
    Bijdrager
    Berichten: 1064

    Ik heb er ciao mix kappen besteld
    waren ook niet duur of zo en netjes afgevelerd
    opzich wel netjes moet alleen ff meer op de site zetten
    update veels te weinig

    #156152

    barend f
    Bijdrager
    Berichten: 533

    heb er 2 dingen besteld allebij aangekomen, en goed spul!!!
    maar ze hebben niet veel op voorraad das was jammer!
    :thumb

    #156153

    kapot
    Bijdrager
    Berichten: 531

    Tja…

    Ik heb er mijn achterkoppeling voor de vario gekocht. Het was best duur (50 excl btw excl. verzendkosten 66 euro inclusief die zooi) maar de service was prima.. kon even bellen naar hem enzo.

    Hij vertelde dat ze nieuw waren en 400 euro in belgie kostten enzo.

    Verzending was snel, geen order updates maar binnen 2 dagen was het in huis.

    Het was slecht ingepakt, kan niet anders zeggen. Het zat gewoon los in de doos waardoor de naaf er een gat in had geprikt.

    En nieuw was het ook niet, duidelijk 2e hands. Maargoed, veelsteveel voor betaald dus.

    En nu nog maar eens kijken of dat ding niet binnen de kortste keren naar de klote gaat.

    #156154

    hansieb
    Moderator
    Berichten: 10948

    Waarom heb je hem niet bij JMPB besteld mag ik vragen?

    Maarja ik weet niet precies wat dit voor shop is , hij heeft wel leuk spul alleen veel te duur vind ik.

    Voor een dik verroeste uitlaat 30 euro vragen vind ik een beetje afzetting.

    #156157

    Tombie
    Topic starter
    Berichten: 16

    Ik heb nu een cilinder + carburateur besteld, zodra ik het heb ontvangen en erop heb geef ik wel m’n mening 😉

    #156158

    V12
    Bijdrager
    Berichten: 83

    ik ook, bromblok.. doet he tgoed.:)

    #156159

    Jelle1989
    Bijdrager
    Berichten: 172

    sorry, hij is een dikke lul, wil ie voor een 60cc malossi met paar afgebroken koelribben bij mij 45 euro vragen.. hij bezeikt je gewoon waar je bijstaat, het is allemaal van die vincent uit beek he..

    edit:

    http://www.brommeronderdelenshop.nl/?page=catalog&view=subcategory&subcat_id=9

    hij vraagt zich 70 euro voor een dr evo wat nieuw 54 kost.
    En 100 voor een 70cc malossi wat nieuw 89 kost..
    Nog duurder als nieuw in de winkel..maar hij zegt ook dat die van hem nieuw zijn, maar dat betwijfel ik..

    #156161

    Frits
    Bijdrager
    Berichten: 1064

    die dikke verroeste uitlaat is idd veels te duur

    #156162

    ArvidW
    Donateur
    Berichten: 6259

    Ik zit net ff op zijn site te kijken en hij vraagt idd behoorlijke prijzen zeg:con

    Ik weet een veel beter plek voor je spullen te kopen:

    [url]www.marktplaats.nl[/url]:thumb

    En voor iets nieuws natuurlijk altijd naar

    [url]www.jmpb.nl[/url] (tjah, gewoon kei goedde webshop en sponsor natuurlijk:lol)

    AW50-4t | 13.13 | Gianelli Citypower | 3.2Nm@6000rpm | 3.0pk@6700rpm
    Home made engine dyno
    #156163

    hansieb
    Moderator
    Berichten: 10948

    Vind de prijzen behoorlijk verneuqt , btw komt er ook nog overheen en in plaats van de prijs INCL de btw te noemen heeft hij het gewoon zonder gedaan.

    #156164

    Tombie
    Topic starter
    Berichten: 16

    Ik heb de cilinder en carburateur binnen, carburateur zit er al op en is niets mis mee! Beide waren trouwens netjes verpakt met krantenstukken erin zodat het niet kon schuiven. Vandaag even de cilinder erop zetten, kijken hoe die is.

    #156165

    V12
    Bijdrager
    Berichten: 83

    als er geen krassen ofzo zo in zitten dan zal hij het wel netjes doen denk ik:P

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 83)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.