Vsnaar span hendel?

Home Forums Techniek Overige techniek Vsnaar span hendel?

Dit onderwerp bevat 1 reactie, heeft 2 stemmen, en is het laatst gewijzigd door Wilk1985 3 weken geleden.

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Gebruiker

Koning
    Topic starter

Het volgende kwam ik tegen in de handleiding van mijn Citta;

Capture
    Nou heb ik het hendeltje (als 1 aangegeven) wel gevonden in een tasje met willekeurige onderdelen, maar ik heb geen flauw idee wat deze moet doen  😀 Hij zat namelijk niet op mijn brug gemonteerd toen ik hem kreeg, dus ik weet niet of zich binnen in de brug nog wat afspeelt als men deze hendel aantrekt.

Het kan niet heel ingewikkeld zijn, en waarschijnlijk is het ook niet noodzakelijk (want een snaar spannen zonder kan prima) maar ik ben wel benieuwd. Als ik hem straks gewoon op mijn brug bout ziet het er leuk uit, en kan je er misschien mee tegen de snaar aan drukken, maar ik hoop toch stiekem wel dat het iets meer nut heeft.

Wie maakt mij weer wat wijzer?

Edit;

Drukt deze misschien het blok naar voren?

• Dit onderwerp is gewijzigd 3 weken geleden door Koning.

Wilk1985
    Moderator

Ik heb echt aan gigantisch veel brommers gesleuteld in mijn leven en dit geval ben ik nog nooit maar dan ook nooit tegen gekomen. Het is inderdaad origineel, ik heb er 1 op mijn Ciao zitten die heb ik er later opgezet omdat het er op hoort maar ik gebruik het nooit

In mijn ogen een vrij nutteloos accessoire, het is inderdaad bedoeld om de v-snaar te stellen maar zonder kan ook prima.

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.