Voorstellen Rick

Home Forums Algemeen Even voorstellen Voorstellen Rick

This topic contains 4 reacties, has 5 deelnemers, and was last updated by BMS Piaggio 5 years, 11 months geleden.

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Gebruiker
  • #774399

    Rick Si
    Topic starter
    Berichten: 19

    Hallo allemaal,

    Bij deze zou ik me graag even voorstellen, ik ben Rick en sinds kort in het bezit van een erg leuke Vespa Si.
    Ik zou me graag aanmelden op het forum, maar volgens mij is er iets niet goed gegaan. Ik ben nu ingelogd via facebook, maar kan me met eigen inloggegevens niet aanmelden. Heb volgens mij de aanmeldingsemail gemist ofzo.

    Anyway ik ben erg blij met mijn snorretje, ondanks dat ik er zojuist achter ben gekomen dat ik de cilinder gaar heb gereden. Ik ga dus even wat rondneuzen in de zuiger en cilinder topics en binnenkort een andere bestellen.

    Hopelijk kan ik met jullie hulp snel weer rijden.

    Gr Rick

    #774400

    Florian
    Moderator
    Berichten: 3758

    Welkom Rick! Heb je vragen, schroom dan niet ze te stellen.

    #774405

    Herr Flick
    Sleutelbeheerder
    Berichten: 6915

    Welkom Rick! Struin vooral rond op de site. Er is heel veel info te vinden. Bij Tuning en/of How to’s kun je wel het een en ander vinden over cilinders en het wisselen daarvan.

    46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
    Gele Racefrikandel
    #774539

    AA-T
    Sleutelbeheerder
    Berichten: 2442

    Welkom op het forum Rick.

    Ik heb je account (waar je kan inloggen met je normale gegevens) geactiveerd. Daar zou je nu dus op moeten kunnen inloggen. Omdat je nu via Facebook bent ingelogd weet ik niet of deze twee accounts ook aan elkaar gekoppeld zijn. Als dat niet het geval is kan je dat proberen via je profiel > instellingen > algemeen. Maar omdat je nu waarschijnlijk twee losse accounts hebt (normaal en Facebook) weet ik niet of dat nog gaat lukken.

    #774620

    BMS Piaggio
    Bijdrager
    Berichten: 37

    Welkom Rick,
    Ik wens je heel veel plezier op dit forum. Als net nieuw aangemeld lid heb ik al ervaren dat ze je hier graag met alle vragen helpen.

    Blije Vespa Piaggio SI rijder
5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.