Vespa Ciao Meeting 2008

Home Forums Meetings & evenementen Vespa-Ciao.nl Vespa Ciao Meeting 2008

This topic contains 422 reacties, has 64 deelnemers, and was last updated by Wouz-LwB 14 years, 12 months geleden.

15 berichten aan het bekijken - 256 tot 270 (van in totaal 423)
  • Gebruiker
  • #504166

    diac
    Bijdrager
    Berichten: 2184

    “vespa” ciao meeting, wat moet een derbi senda daar:?

    #504167

    sieger
    Bijdrager
    Berichten: 763

    derbi’s?
    die moeten jaloers worden op de vespa’s:D

    #504168

    speedbuxy
    Bijdrager
    Berichten: 10287

    .-{2F4OV}-. :
    Ik neem ook een kameraad mee waarschijnlijk.

    Mag ik met mn simo ciao op die rollenbank??:lol

    Jahoor die mag er wel op, alleen dan wel rustig qua gas testend, want ver over z,n metings berijk wil ik hem niet heen hebben, want dingen kunnen stuk heeft m,n broer vroeger met z,n mb met 110cc malossi al eens bewezen:D
    Maar erop mag je sowieso wel, maar denk dat een op topspeed meeting er niet inzit:D

    #504169

    Herr Flick
    Topic starter
    Berichten: 6915

    Mensen die op de meeting “willen” blijven slapen op de camping moeten dit wel even met een persoon regelen.
    Mike en jelle hebben voor de 10 gumballers al een tent geregeld, maar hier kunnen ook maar 10 mensen in.

    Ik weet zowiezo dat de italianen (stuk of 5 – 6 ) zelf een tent mee nemen dus die redden het wel.

    maar voor de andere mensen uit het land die willen blijven slapen zullen even met 10 man een tent moeten huren.
    ik denk ik meld het maar even..
    (ik slaap 4km verderop gewoon in me eigen bed)
    (Edit wouz ; En ik lekker ook :P)

    (Edit jelle ; En ik lekker met een zooitje kerels in een koud tentje ;))

    46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
    Gele Racefrikandel
    #504170

    frf
    Bijdrager
    Berichten: 355

    diac :
    “vespa” ciao meeting, wat moet een derbi senda daar:?

    Wat moeten citta’s er dan :S

    Derbi is officieel ook piaggio en hij wil gewoon mee te kijken op de andere meeting filmpjes zag ik ook een paar schakels.

    #504171

    hansieb
    Moderator
    Berichten: 10948

    Je mag zelf weten waar je op komt.

    Het is gewoon een open meeting, niemand zegt dat je PERSE op een ciao moet komen.

    #504172

    Herr Flick
    Topic starter
    Berichten: 6915

    Tuurlijk het het is niet een meeting waarvan je alleen mag komen op een ciao.

    maar citta/ciao/mix/bravo etc is allemaal welkom, scooters is natuurlijk een ander verhaal.
    daar hebben wij weinig mee te zoeken en willen het liefst natuurlijk gewoon als vespa meeting.

    Maar als jij met je maat wil komen op een schakel geen probleem, het is alleen geen scootermeeting.

    46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
    Gele Racefrikandel
    #504177

    KennyVespa
    Bijdrager
    Berichten: 1478

    Nou mensen denk dat ik een beetje slecht nieuws heb :(,

    Kan denk ik niet van de partij zijn op de meeting, maar dit zeg ik nog niet te snel

    dit vanwege dat op mijn werk een paar mensen op vakans zijn en ziek zijn, dus moet ik invallen, heb het hele weekend gewerkt en deze week ook hele week, ga van vrijdag tot woensdag op vakans,

    dus daarna kijken of ik alles nog kan doen, al worden het lange nachten het maakt me niet uit.

    dus kom onder voor behoud naar de meeting, mocht het niet lukken laat ik het natuurlijk van te voren weten, gelukkig is me blokje goed afgesteld en die loopt, dus dat is een geluk 😀

    ga het proberen allemaal

    jullie horen nog van me

    #504178

    Jelle
    Moderator
    Berichten: 5736

    je hoeft toch maar 1 vrij te hebben, dat moet toch wel lukken???

    #504179

    speedbuxy
    Bijdrager
    Berichten: 10287

    Weten sommige mensen bij jou op het werk dan nu al dat ze over 14dagen ziek zijn:D
    Maar dat moet invallen zal wel moest invallen zijn geweest.
    Maar dan nog raar had je zelf je vakantie periode dan niet besproken op het werk?

    #504180

    barry
    Donateur
    Berichten: 3707

    Whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa :! goeie Buxy

    #504193

    KennyVespa
    Bijdrager
    Berichten: 1478

    jah het moest invallen zijn haha was toen net terug vant werk en was beetje moe, niet zo muggeziften he :! 😛

    ik hat mijn vakantie periode geplant jah, maar omdat erzoveel zieken zijn hebben ze dit verschoven. ( 1 ongeneselijk ziek geworden helaas 🙁 )

    ik moet het gewoon redden na mijn vakantie dus.

    maar ik ga gewoon werken, omdat ik gewoon meer betaalt krijg dan menig ander vakantie werker op mijn leeftijd,

    het bedrijf is mede in bezit van mijn stiefbroer, en die hat mij gewoon gevraagt of ik mijn vakantie periode wilde omgooie, en ben hiermeej in akkoord gestemt 😉

    ik ga gewoon zorgen dat als ik terug ben al mijn bestelling hier zijn en dat ik gelijk aan de slag kan 🙂

    #504202

    Herr Flick
    Topic starter
    Berichten: 6915

    Deze kerel komt ook..
    gekkenwerk :con

    46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
    Gele Racefrikandel
    #504203

    Jelle
    Moderator
    Berichten: 5736

    damn dat klinkt als een krachtig vespaatje…

    #504204

    Vincent
    Donateur
    Berichten: 661

    Jaja de Kartvespa:D klinkt lekker hoor. Ik kijk al helemaal uit naar de meeting8)

15 berichten aan het bekijken - 256 tot 270 (van in totaal 423)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.