verbouwing

Home Forums Perso’s Projecten verbouwing

This topic contains 35 reacties, has 12 deelnemers, and was last updated by langen 18 years, 12 months geleden.

15 berichten aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 36)
  • Gebruiker
  • #440394

    langen
    Topic starter
    Berichten: 65

    ik denk dat ik het ook nou voor ga maken ziet veel vetter uit en is ook krachtiger maar ik heb een citta en daar gaat het heel moeilijk want het wiel is kleiner als ik de schijf er op zet, met remblok dan komt de blok bijna tegen de buiten rand van het wiel ik ga een metrakit wave schijf halen michien past het dan beter .en wat bedoel je met stang bedoel je soms een stablisatorstang tussen het frame?
    het werk stukke beter dan dat remblokken systeem

    gr langen

    #440396

    Frenkie
    Bijdrager
    Berichten: 327

    Ja ik bedoel een stabilisatiestong. Maar in jouw situatie zorgt ie ook nog voor meer stevigheid en verdeling van de krachten die op het balhoofd komen te staan als je fors remt.

    #440397

    langen
    Topic starter
    Berichten: 65

    ja die heb ik al ertussen eigelijk heb ik twee een voor balhooft en een voor het frame zelf. want het werkt echt die schijfrem veeel beter dan trommelrem systeem

    gr langen

    #440398

    Cobra
    Bijdrager
    Berichten: 67

    Daar zat ik ook over na te denken, die schijfrem voor.
    Maar wat/hoe zet je er op. een schijfrem van een scooter of zo of een schakel…

    #440399

    Tonni
    Moderator
    Berichten: 4577

    Dat moet je zelf een beetje uitzoeken he? Dat is nou net de uitdaging toch??

    I came, I saw, and I forgot what I was doing...
    #440400

    langen
    Topic starter
    Berichten: 65

    dat moet je zelf uitvinden anders is de fun eraf .dat moet iedereen zelf uitvinden .als wij gaan zeggen hoe het moet dan gaat iedereen schijfrem er op zetten

    gr langen

    #440409

    sicnr9
    Bijdrager
    Berichten: 6

    wordt egt vette Kawasita !!! =D

    Grtsz Si¢NR9

    #440410

    langen
    Topic starter
    Berichten: 65

    danke jong ik heb nu ook een ebr voorvork voor de citta ik ga binnenkort de krukas halen en dan kan die aan de praat en nog onsteking maar dat is niet zo probleem ik hoop dat die voor 28 augustus klaar is dan kom ik naar de meting bij nk scooter centrum in heerlen

    ik hou jullie op de hoogte

    laterss

    gr langen

    #440411

    ThieskeCiao
    Bijdrager
    Berichten: 181

    show eens keer wat aantal foto’s van je citta als je wil

    #440412

    Herr Flick
    Sleutelbeheerder
    Berichten: 6915

    mag ik vragen wat je DENKT te halen op je citta ? qua snelheid

    46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
    Gele Racefrikandel
    #440413

    langen
    Topic starter
    Berichten: 65

    ik krijg binnen kort een site waar ik foto,s kan zetten en filmpjes

    dan kunnen jullie eens kijken hoe het loopt

    en welke snelheid hij zal halen dat weet ik nog niet maar ik denk toch rond de 80 minimaal met 80er poeli en simonini koppeling die is groter en als het meer is dan is dat mooi meegenomen maar ja ik wil ijgelijk dat die heftig optrek en rond de 80 rijd en dan volle toeren want het ding word voor metings gebruikt en niet voor te racen maar dat zie je dan wel weer

    dus laat jullie mening maar eens horen wat jullie denken dat zijn top snelheid is

    gr langen

    #440414

    ThieskeCiao
    Bijdrager
    Berichten: 181

    uuh je kan toch met een simonini 100cc 120 hale??
    of heb ik da weer fout begrepen…

    #440415

    Ciaofrank
    Bijdrager
    Berichten: 391

    lijkt me met een citta erg moeilijk… En eng :p

    #440416

    Vespaflappie
    Bijdrager
    Berichten: 1231

    langen :
    ik krijg binnen kort een site waar ik foto,s kan zetten en filmpjes

    dan kunnen jullie eens kijken hoe het loopt

    en welke snelheid hij zal halen dat weet ik nog niet maar ik denk toch rond de 80 minimaal met 80er poeli en simonini koppeling die is groter en als het meer is dan is dat mooi meegenomen maar ja ik wil ijgelijk dat die heftig optrek en rond de 80 rijd en dan volle toeren want het ding word voor metings gebruikt en niet voor te racen maar dat zie je dan wel weer

    dus laat jullie mening maar eens horen wat jullie denken dat zijn top snelheid is

    gr langen

    Voor heftige optrek meot je dus ene gewoen koppeling nemen met 95 poulie…reken amar dat ej dan hard optrekt en doortrekt…!! Eventueel doe je ngo snorklok:P…Dna rijd je ckers niet harder als 80…
    (als je snorklok doet zou ik wel maar simo koppeling gebruik)

    #440417

    Frenkie
    Bijdrager
    Berichten: 327

    Volgens mij knalt je brommer dan zowat uit mekaar 😐

15 berichten aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 36)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.