verbouwing

Home Forums Perso’s Projecten verbouwing

Dit onderwerp bevat 35 reacties, heeft 12 stemmen, en is het laatst gewijzigd door langen 14 jaren, 9 maanden geleden.

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 36)
  • Gebruiker

langen
    Topic starter

ik heb een half jaar een simonini blok gekocht en ik heb een citta gekregen en nu ben ik aan een project bezig om het blok op de citta te gooien met de genodigge aanpassingen (verstevigt boven frame en een special onderbrug ) van een si ik ben nog over de kleur aan het denken ,dus 100cc op een citta , met vario,de voorvork van vespa boy die komt er in de grome ik ben mometeel; bezig met het frame versteving en spuitwerk. binnekort foto,s

gr langen

Blue Magic
    Bijdrager

He handels ja die wordt echt wel vet die citta en de kleur maak hem nu maar gewoon kawa groen hey en als je hem start wil ik er echt wel bij zijn he maar euh zie je mzzzlz

langen
    Topic starter

gemaakt op puure kracht, de kleur weet ik nog nie kawa is ook mooie kleur maar ik zoek toch nog iets bruter iemand een idee voor een citta ?

VespaBooiiY
    Bijdrager

voorvork is mooit he ๐Ÿ˜€
    ik heb ook me simonini op een citta gehad das egt wel bruut he dan komt die hard in die boost ej niet normaal gekke shit laterrr swen

langen
    Topic starter

met langen ik heb de citta geschuurt het begind ergens op te lijken maar nu zoek ik een zandstraal bedrijf en een vergroom bedrijf in de buurt voor de velgen ,blok, dus als iemand een bedrijf weet in de buurt mail me

alvast bedankd

Lรฉon Simonini Vespa

helaas je kunt je velgen niet verchromen omdat het een legering is van verschillende soorten alu en staal. Je kunt ze alleen laten polijsten. Hoe wil je aan die voorvork komen die is alleen via ons naar nederland te krijgen

en ik kan dat ding laten zandstralen voor je frame 125 euro en in elke willekeurige kleur gespoten
    50 euro per velg zandstr en spuiten

en wat voor vario heb je op je blok?
    anders kom ik wel es checken hoe jke dat gefikst hebt

Herr Flick
    Sleutelbeheerder

kun je volgende keer niet 3 keer achter elkaar posten.
    sorry hoor maar moiiiiiiiii post ff achterelkaar in vervolg

41.8 Polini LC, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
    Gele Racefrikandel

Vespaflappie
    Bijdrager

vork is ook te krijgen op http://www.50cc.nl en dan overige onderdelen—-> telescoop voorvork ciao….80 euris ben jij de man
    :yes:yes

langen
    Topic starter

ik heb het gelezen van dat stralen dat wil ik wel doen maar ik moet eerst nog een stablisator stang lassen en nog wat ander werk en dan kan ik stralen en dan doe ik het via jou ,het frame en velgen ,
    en die vario wou ik eerst er op gooien maar dat doe ik toch maar niet
    (is te heftig) en ik heb eens goed gekeken en die voorvork onder bij het balhooft daar steekt een flink stuk uit . ik denk dat het stukje tegen het frame komt. maar bij 50cc kost die 80 euro wat kost die bij jou dan
    ik laat je wel weten waneer ik dat wil laten stralen

bedankt gozer

langen
    Topic starter

ik zoek nog onderdelen zoals wielkappen ,ebr voorvork, si mix ronde kappen voor in de de onderbrug , schijfrem compleet , en heb ik nog een vraag hoeveel toeren kan contact punten eigelijk aan ,en sparcon hoeveel toeren kan dat aan ,als je een van die onderdelen hebt of verkoopt laat me wat weten ,of antwoord op me vraag

vespa tuning 4 ever

langen

langen
    Topic starter

ik weet nu waar je ook een ebr voorvork kan uithalen bij (cycle shop )100 euro.
    en ik heb ook nog een spuitbedrijf gevonden voor een goed prijsje
    heeft niemand si mix kappen voor mij want die zoek ik nog
    deze week krijg ik me ninja voor op de 100cc en dan nog effe omlassen voor de flens . heb ik een probleem me simonini blok past helemaal niet in een si brug want waar de membraam zit dat moet je groter maken en dat gaat niet want dan kom je uit de brug wie heeft de oplossing?

gr langen

Tonni
    Moderator

langen :
    ik weet nu waar je ook een ebr voorvork kan uithalen bij (cycle shop )100 euro.
    en ik heb ook nog een spuitbedrijf gevonden voor een goed prijsje
    heeft niemand si mix kappen voor mij want die zoek ik nog
    deze week krijg ik me ninja voor op de 100cc en dan nog effe omlassen voor de flens . heb ik een probleem me simonini blok past helemaal niet in een si brug want waar de membraam zit dat moet je groter maken en dat gaat niet want dan kom je uit de brug wie heeft de oplossing?

gr langen

Gewoon wegzagen wat wegmoet en verstevigen wat er blijft zitten. Je hebt niet veel keus denk ik als je met zoiets wilt rijden…
    Je zaagt het gat in principe alleen naar voren open toch?? Kan niet zo heel veel kwaad als je de rest verstevigd..

Wie mooi wil zijn moet pijn lijden…

langen
    Topic starter

dan nog meer versteveging het blok past nog net in een si brug
    dit is het vetste blok voor vespa lettelijk en figuurlijk ,past bijna niet
    alleen met aanpassingen bedankt voor je antwoord tonni

langen
    Topic starter

ik ben nu bezig schijfrem te maken op het achter wiel maar het wilt niet lukken ik heb eens gekeken bij een ciao en daar lukt het wel omdat er meer ruimte is tussen de brug en het wiel , dus dat gaat niet door.michien wel op het voorwiel maar dan moet ik eerst de ebr voorvork kopen . ik heb nu wel al de ninja omgelast en ingekort en het juiste flens stuk er op gemaakt ziet heel mooi uit .ik wil het blok laten polijsten michien weet iemand een addressje voor mij

dit wou ik jullie effe laten weten

gr langen

Frenkie
    Bijdrager

Schijfrem achter heeft zowiezo niet veel nut. Je trommelrem zal het ook nog goed doen. Je hebt wel het voordeel dat het hydraulisch is.
    Voor heeft een schijfrem veel meer nut. Dat scheelt echt veel. Maar dan MOET je wel een buis lassen vanaf je balhoofd naar achteren. Want anders heb je grote kans dat je balhoofd breekt/scheurt of scheeftrekt tijdens krachtig remmen.

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 36)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.