VCT 2015

This topic contains 301 reacties, has 49 deelnemers, and was last updated by Wilk1985 8 years, 8 months geleden.

15 berichten aan het bekijken - 196 tot 210 (van in totaal 302)
  • Gebruiker
  • #528427

    Crullie
    Donateur
    Berichten: 2207

    Kijk voor alle informatie even in de eerste post op de eerste pagina jongens 8) <– bril niet vergeten.

    TICKLING BARN
    #528429

    speedbuxy
    Bijdrager
    Berichten: 10287

    Wilk1985 :
    Mocht er nog iemand zijn die twijfelt, of niet mee kan laat het dan weten want dit is nog je kans om van je plekje af te komen mocht je dat willen!]

    Gezien we weer in Sintjans klooster zitten slaap ik sowieso weer thuis in m,n eigen bedje. Dus mocht er iemand verlegen zitten om een slaap plek dan kan die mijnes kosteloos overnemen.

    #528430

    Florian
    Moderator
    Berichten: 3760

    Ik zou ook graag mee toeren, als ik de slaapplek van Andree over kan nemen zou top zijn!

    Regelen wij onderling wel even de financiรซn Andree!

    #528431

    VespaAvanti
    Donateur
    Berichten: 4412

    speedbuxy :

    Wilk1985 :
    Mocht er nog iemand zijn die twijfelt, of niet mee kan laat het dan weten want dit is nog je kans om van je plekje af te komen mocht je dat willen!]

    Gezien we weer in Sintjans klooster zitten slaap ik sowieso weer thuis in m,n eigen bedje. Dus mocht er iemand verlegen zitten om een slaap plek dan kan die mijnes kosteloos overnemen.

    Goed bezig Andree:thumb

    #528436

    Jo Boxers
    Bijdrager
    Berichten: 14

    Oh my God!!! Only 60 km/h ? :boos

    Than I Hand to repair my gasthrottle !!! It only can Full throttle. 64 km/h. ๐Ÿ˜€

    And by the way – Nobody will sleep in sinklosters !

    In you remember last Tour – Sir wevi is with us… :'( :'(:'(

    :lol:lol:lol:lol

    #528440

    Crullie
    Donateur
    Berichten: 2207

    Is Sir Wevi the Dude who snore’s like a train diesel ?, i remember he was blest with his own room :lol

    TICKLING BARN
    #528441

    Lennaert
    Bijdrager
    Berichten: 4110

    A train diesel? Wasn’t it more like a cruiship diesel?

    #528442

    speedbuxy
    Bijdrager
    Berichten: 10287

    Thats the reason why I sleep at home:lol

    #528437

    Jelle
    Topic starter
    Berichten: 5736

    Gelukkig hebben we het andere gebouw, die heeft meer slaapkamers ๐Ÿ˜€

    #528443

    Guido
    Donateur
    Berichten: 605

    Oordopjes, check!

    #528444

    Lennaert
    Bijdrager
    Berichten: 4110

    Billy en de duitsers rijden met A747 kleine tip is een zakdoek of masker voor je gezicht haha!

    #528445

    Jelle
    Topic starter
    Berichten: 5736

    Of we stellen de regel in dat als je met A747 rijdt, je gewoon achteraan rijdt ๐Ÿ˜‰

    #528446

    Lennaert
    Bijdrager
    Berichten: 4110

    Jelle :
    Of we stellen de regel in dat als je met A747 rijdt, je gewoon achteraan rijdt ๐Ÿ˜‰

    Nee want dan kan je net zo goed brommix bij de pomp tanken joh.

    #528447

    Tonni
    Moderator
    Berichten: 4576

    Als je er gewoon normale hoeveelheden van gebruikt dan is er niet zoveel aan de hand.
    Maar die duitse rookkanonnen wil ik niet achter rijden haha

    I came, I saw, and I forgot what I was doing...
    #528438

    Crullie
    Donateur
    Berichten: 2207

    Zijn ze overgestapt dan ? van Bardahl(purple syrup) naar Gastrol A747(bio-snot) ?
    Ik zoek juist de dunste olie die ik vinden kan terwijl de Duitsers met dikke stroop blijven rijden :lol

    Het is hier in Nederland de benzine kwaliteit die te wensen over laat en daarom bij zeer snelle set-ups een beetje lood/nafta erbij :thumb
    http://www.protex.nl/index.php?item=5-in-1-loodvervanger-doseerfles–250-ml&action=article&group_id=20000019&aid=1641&lang=NL

    Dit spul is me toch schadelijk voor de gezondheid en echt niet leuk om te gebruiken tijdens een tour waarmee je zelf en andere Vespa liefhebbers vergiftigt.

    TICKLING BARN
15 berichten aan het bekijken - 196 tot 210 (van in totaal 302)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.