Uitlaat Vespa Ciao Polini Top One past niet

Home Forums Techniek Problemen oplossen Uitlaat Vespa Ciao Polini Top One past niet

Dit onderwerp bevat 3 reacties, heeft 4 stemmen, en is het laatst gewijzigd door zevenenergie 2 weken geleden.

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Gebruiker

Max
    Topic starter

Hallo, heb Uitlaat Vespa Ciao Polini Top One gekocht. Past niet op mijn ciao Px, 25 km/uitvoering uit Duitsland. Denk dat de uitlaat 22mm is en 23,5 mm moet hebben. Wat kan ik eraan doen? Uitlaat groter maken? Andere Cylinder? Andere uitlaat bestellen?

niek1992
    Bijdrager

De makkelijkste oplossing is een andere uitlaat. Maar de opvoeruitlaatjes zijn allemaal 22mm. Dus dan ben je gauw gelimiteerd tot een leovince krul of ander 23.5mm uitlaat.

Wil je je Top One houden, dan raadt ik je aan om een andere cilinder te plaatsen. Voor zover ik weet is de PX niet begrenst zoals de C31 en (volgens mij) C24 dat wel zijn. Dus je kan zo een andere cilinder plaatsen tot 43mm hemd.

Herr Flick
    Sleutelbeheerder

Weet je zeker dat je een 23,5mm uitlaatpoort hebt?

46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
    Gele Racefrikandel

zevenenergie
    Bijdrager

Ik heb eens een 22mm uitlaat mond groter gemaakt door de uitlaatmond rood heet te stoken en er een stukrond staal van 23,5mm in te tikken. Ik gebruikte daarvoor een dop uit mijn doppen set.
    Enige handigheid is daar wel voor nodig.

Draaiwerk, freeswerk, carters kotteren? Reparatie of tuning?
    Klik hier.
4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.