TK: Polini 42mm alu cilinder

Home Forums Advertenties Onderdelen aangeboden TK: Polini 42mm alu cilinder

This topic contains 5 reacties, has 2 deelnemers, and was last updated by Dustin 5 years, 5 months geleden.

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Gebruiker
  • 1
    #779296

    Dustin
    Topic starter
    Berichten: 373

    Goedemorgen, bij deze bied ik mijn polini 42mm / 62cc aluminium cilinder aan. Deze verkeerd in een erg goede staat en is onbewerkt.

    De meesten zullen wel bekend zijn met deze cilinder, maar voor de duidelijkheid zal ik nog wat data geven:

    • 42mm / 62cc
    • aluminium cilinder
    • vervangbare 22mm uitlaatflens
    • pen 10
    • 4 boostpoortjes(2x u-poort)
    • extra fluisterpoortjes
    • nicasyl binnenwand
    • past op alle (niet-begrensde) carters

    Wat krijg je?

    • cilinder
    • zuiger
    • zuigerveren
    • pistonpen
    • uitlaatflens

    Foto’s heb ik hier!

    Doe een goed bod en hij is van jou! Je kan hem op komen halen of ik verzend hem voor je, tegen een meerprijs kan ik er ook een bijpassende polini 43mm HD kop met centraal bougiegat en decompressiesetje bij doen.

    EDIT: Foto’s toegevoegd.

    EDIT: Verkocht aan @mika-leinders

    #779298

    Crullie
    Donateur
    Berichten: 2207

    Is de kop een Si of een Ciao model ?
    Je bent nog vergeten dat deze cilinder ook nog fluisterpoortjes heeft, dus een zeer brede uitlaatpoort voor extra trekkracht.

    TICKLING BARN
    #779300

    Dustin
    Topic starter
    Berichten: 373

    @crullie, dankje voor de toevoeging! Het is geloof ik een Si model kop, weet ik niet zeker. Hier heb je er foto’s van(niet mijn eigen foto’s).

    #779304

    Crullie
    Donateur
    Berichten: 2207

    Dat is dus een SI/Citta model kop en idd een hoge druk kop dus nog meer trekkracht :thumb

    TICKLING BARN
    #779306

    Dustin
    Topic starter
    Berichten: 373

    Nice, ik doe hem ook met tegenzin weg maar omdat ik bijna 0 rijervaring heb op mijn citta en er een net nieuwe 50cc 38.2mm cilinder en alles opzit, ga ik er voorlopig niks aan doen en maak ik er liever iemand anders blij mee   😀

    #779339

    Dustin
    Topic starter
    Berichten: 373

    De cilinder mag voor 120 weg! Een bijpassende kop heb ik ook nog wel liggen als je die erbij wilt kopen.

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.