Techno Circuit

Home Forums Mening & ervaring Uitlaten Techno Circuit

This topic contains 39 reacties, has 24 deelnemers, and was last updated by Herr Flick 1 month, 1 week geleden.

10 berichten aan het bekijken - 31 tot 40 (van in totaal 40)
  • Gebruiker

Jacky
    Bijdrager

Ziet leuk uit idd. Die van mij was wel heel gaar en zag eruit of tie weinig gebruikt wat)wienig roest’. Dus volges mij zijn ze snel gaar. Demper half los enz.. Verder nooit mee gereden!

TerroRLaG
    Bijdrager

ik heb nu een techno uitlaatje zitten, ziet eruit al origineel maae zijn buis is dikker. Nu tegenwind haal ik amper 35 (zoals met std uitlaat dus). Pas als ik lange stukken heb die windstil zijn durft hij wel eens tegen de 40 aan te gaan. Is dit zo een beetje normaal voor deze uitlaat ?

En de verf brokkelt al ter hoogt van de bocht na minder dan 5km :s

En hij trekt lkkr !

kuwn
    Bijdrager

TerroRLaG :
    ik heb nu een techno uitlaatje zitten, ziet eruit al origineel maae zijn buis is dikker. Nu tegenwind haal ik amper 35 (zoals met std uitlaat dus). Pas als ik lange stukken heb die windstil zijn durft hij wel eens tegen de 40 aan te gaan. Is dit zo een beetje normaal voor deze uitlaat ?

En hij trekt lkkr !

miss moet je ff die how-to van barry lezen …. how-to begrenzer uit tecno uitlaat !

TerroRLaG
    Bijdrager

kuwn :

TerroRLaG :

En hij trekt lkkr !

miss moet je ff die how-to van barry lezen …. how-to begrenzer uit tecno uitlaat !

tis wel geen zo een -_- techno vespa citta uitlaat, zoals een orgineel 🙂

ciaoracer
    Bijdrager

Terrorlag: Dit probleem heb ik ook met mij tecno circuit tegen de wind in rij ik bijna 40 en met wind mee ga toch wel bij de 50 zitten en eenmaal de berg af gaat hij over de 50 zo ongeveer 52 tot 53 dus dat zal wel normaal voor dit merk.
    En het ligt natuurlijk aan je cilinder want die hebben minder kracht om door te trekken als dat je een 70 cc zou hebben tegen de wind in.

Jacky
    Bijdrager

Ligt niet eg aant merk uitlaat. Dit is met iedere uitlaat en setup het geval. Met wind tegen gaje nou eenmaal minder hard;)

ArvidW
    Donateur

Techno Circuit onbegrenst een een DR70… In het begin trekt hij niet echt goed, maar boven de 30 komt hij echt heelmaal los. Wat een enorme trekkracht. Trekt vreselijk lang door (tot 55 ongeveer) en daarna rustig naar de 62km uur.

Snelheid lijkt wat laag, maar dat komt vanwege de 95 pully op mijn ciao (met bromklok)
    Uitlaat laat echt Extreem veel toeren toe. Op 62km uur had ik 8800rpm !! 🙂

Zelfs met de nieuwe demperwol (staalwol) is het een ongelooflijke tering herrie. Stationair is het leuk, maar boven de 40 niet echt meer.

Ik denk dat de grote fout bij deze uitlaat is dat iedereen denkt dat hij op een sloom setupje hoort. Ik denk dat het wel een goede uitlaat is, maar dan alleen voor krachtige setups die veel toeren toe laten (en een lichte vertanding hebben: grote pully / vario):)

Niet geweldig geschikt voor 50cc’s, 60 heb ik geen ervaring mee, 70cc werkte bij mij zeker goed:D

AW50-4t | 13.13 | Gianelli Citypower | 3.2Nm@6000rpm | 3.0pk@6700rpm
    Home made engine dyno

barry
    Donateur

Staalwol is slecht dempingsmateriaal.Neem glas-of rockwol,mijn techno is fluisterstil.

giel
    Bijdrager

Ik heb een techno circuit uitlaad gekocht maar hij past niet onder mijn vespa ciao omdat die houder aan de voorkant van de uitlaad onder mijn cilinder kop zit en dus niet omhoog kan waardoor ik hem niet kan aansluiten. Weet iemand of ik dat ding gewoon kan ombuigen of weg slijpen.

Herr Flick
    Sleutelbeheerder

Ja natuurlijk kan dat. Je kan hem een beetje buigen. Maar hij hoort eigenlijk wel net te passen, bij je cilinderkop. Op die manier kan je hem dan ook voor vastmaken met een verlengmoer. Op die manier valt je uitlaat er niet onder weg.

46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
    Gele Racefrikandel
10 berichten aan het bekijken - 31 tot 40 (van in totaal 40)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.