Home › Forums › Mening & ervaring › Krukassen › Standaard krukas frezen
This topic contains 40 reacties, has 19 deelnemers, and was last updated by Crullie 6 years, 2 months geleden.
-
Gebruiker
-
9 januari 2006 om 18:19 #148980
hallo;
Is het interessant om een originele krukas te frezen zoals op J@pie zijn website te zien is.Geeft dit,als je het doet dan een voelbaar vermogen meer??????
De carter is al volledig aangepast.
Komt je krukas dan niet in onbalans,als je dit doet.Groetjes
Barry
9 januari 2006 om 19:44 #152085jah geeft voelbaar meer vermogen bovenin de toeren…onderin iets minder….
Volgens mij vangt het onbalans in de zuiger etc het onbalans van krukas op maar sowieso gaat er niet SUPERveel vanaf…
Als je je carter al hebt aangepast zal je er zeker veel van merken
9 januari 2006 om 21:15 #152086Optrekken wordt over ’t algemeen niet zo héél veel meer…..
Maar neem van mij aan, als je ’t goooode doet, dan vergeet je door ’t enórme verschil in snelheid ’t optrekken hoor!
DOEN! zou ik zegge…..;)
Gelukkig is m'n piemel in 't Engels wél dick!10 januari 2006 om 21:49 #152087ok,is gelukt,maar heb wel ietsjes in de drijfstang geslepen.thomas heeft er foto’s van. vraag ze maar eens&weet me te zeggen of het erg is,en wat je ervan vind.
Barry
11 januari 2006 om 00:18 #152088Ach Barry, ken gebeuren….
Lijkt me geen probleem, heb ’t in ’t verleden ook wel es gezien dat iemand ’t had, nix maar dan ook nix van gemerkt hoor!Enne, je ken ’t ook zo zien….
Weer ff wat gewicht kwijt……:D:D
Maar take it from me, ’t zal niet uitmaken……!
(of hij moet uiteraard half doormidden ligge, dan he’k nix gzgd natuurlijk..;)***EDIT***
een dag niet gesleuteld,is een dag niet geleefd
Das trwns een mooie zin héé!
Gelukkig is m'n piemel in 't Engels wél dick!11 januari 2006 om 23:32 #152089dit is de krukas van barry, nog niet afgewerkt.
Nu had ik dus even een vraagje, kan t nou ook met de ijzerzaag ? t lijkt mij makkelijker met de ijzerzaag. (kheb overigens wel een flex)
/thomas
46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
Gele Racefrikandel12 januari 2006 om 00:00 #152090‘T lijkt me alsof er teveel af is……….
Met name de linkerkant op foto…..
Maar goode, meestal rijdt ’t toch wel hoor…..
Enneh, NEE!
Ga nou in gódsnaam niet lopen kutten met een ijzerzaag, voor de 10900039408e keer, waarom vraag je altijd alles een paar keer?Slijptol, snel safe, en simpel!
Gelukkig is m'n piemel in 't Engels wél dick!12 januari 2006 om 10:05 #152091Haha naja het kan wel: Maar het is gewoon je eigen keuze: of je in het zweet werken of snel en simpel?
12 januari 2006 om 20:22 #152092Vespaflappie :
Haha naja het kan wel: Maar het is gewoon je eigen keuze: of je in het zweet werken of snel en simpel?ZAAG DAN MAAR,is goed voor de lijn&minder gewicht is sneller rijden.Ik zal je nog wat krukasjes bezorgen,wie doet er ook mee aan Flappie zijn vermageringskuur.(grapje hé)
15 februari 2007 om 07:03 #152098ik heb in al mijn blokjes gefreesde krukassen
ik vind het goedkoop en loop goed15 februari 2007 om 07:14 #152099heeft er iemand ervaring met de krukas van Olympia???
15 februari 2007 om 09:48 #152100Zelf niet gehad, maar het is een degelijke kruk!
22 februari 2007 om 18:34 #152101Heb de olympia kruk onder een stand blok en mn oude speedengine die ik vroeger had. Heb ik erg goeie ervaringen mee. Zit nu dus op een snorblok met polini 70 en rijdt toch 65kmh ook al si de inlaat niet bewerkt, komt dus denk ik door de kruk. Onderin heeft ie ook nog genoeg kracht.
Met mn oude speedengine liep ie ook echt lekker, is volgens mij ook een van de sterkere racekruks op de markt.22 februari 2007 om 18:37 #152102kartingbob :
Uhm met jou setup totaal geen nut,, en het kan wel emt een dremel, hoe heb je je eerste verneukt dan?doe normaal, hoezo zou het bij zijn setup geen nut hebben. de inlaat blijft toch langer openstaan.
ik flex eerst een stukje eraf (een beetje te weinig) en werk hem dan mooi af met de dremel.
22 februari 2007 om 18:42 #152103Ik frees ze niet meer,trekt niet goed meer,maar de Olympia heb ik ook & deze vind ik reuze.Heb er nog niet mee gereden,want ik wacht nog op de goede zuiger voor die speciale cilinder.maar dan ga ik er nog niets over kunnen zeggen,daar er op deze cilinder een membraan inlaat staat.
Moeder,waarom leven wij????? -
Gebruiker
Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.