Speedbuxy projecten page

Home Forums Perso’s Projecten Speedbuxy projecten page

This topic contains 1,572 reacties, has 124 deelnemers, and was last updated by Edjuh 2 years geleden.

15 berichten aan het bekijken - 1,426 tot 1,440 (van in totaal 1,573)
  • Gebruiker
  • #493056

    speedbuxy
    Topic starter
    Berichten: 10287

    Nee alleen moeke:lol
    En ik rijd weer (of nog steeds:lol) met de trouwe evo en 43mm euro combo, goed voor 80+:thumb

    #493057

    SpeedyVespa
    Donateur
    Berichten: 1102

    Ik wil op een meeting binnenkort best wel een race je doen ( serieus ) ik heb een speedengine met 46 mm dus ben best wel benieuwd πŸ˜‰ Laat maar horen of je de race aangaat :p

    #493065

    VespaAvanti
    Donateur
    Berichten: 4412

    Ben bang dat je van een koude kermis thuis komt Speedy, dit loopt als de brandweer!

    #493066

    SpeedyVespa
    Donateur
    Berichten: 1102

    Avanti@ bedoel je nou mij of speedbuxy? :p

    #493067

    Zeebodem.
    Bijdrager
    Berichten: 1378

    SpeedyVespa :
    Avanti@ bedoel je nou mij of speedbuxy? :p

    Jij,(Speedyvespa) gaat van een koude kermis thuis komen bedoelt hij natuurlijk.
    Hahahahahah.

    #493068

    speedbuxy
    Topic starter
    Berichten: 10287

    @Speedy
    Ik heb dit weekend nog geraced tegen een speedengine met 46polini en die kon alleen plat liggend in m,m slip stream me bijhouden. Vergeet niet dat ik ook met een SE en 46mm Polini reed en toch wel een stukje harder ging. Nou reed ik natuurlijk geen 13/13 carbje. πŸ˜‰
    En tegen de tijd dat de meeting er weer is word dat ook niet meer mogelijk want dan rijd ik wel met 48mm Simo power:thumb
    Dus in beide gevallen is het een lost case voor je:pest:lol

    #493069

    SpeedyVespa
    Donateur
    Berichten: 1102

    moet ik nou ook 48 mm kope ofwa? πŸ˜›
    ontopic: πŸ˜›

    #493132

    speedbuxy
    Topic starter
    Berichten: 10287

    Zal het hier ook even posten gezien m,n perso ook een soort dagboek voor mezelf is.

    Vandaag deze jongen even getest.

    Hij hangt er los naast omdat hij door een crash eraf gevallen is.
    Ik had hem namelijk profersories vast gemaakt en dan ook nog de verkeerde kant langs gezien deze uitlaat aan de poeli zijde uitkomt waar ik geen gaatje heb zitten.

    En 1e proef rondje ging dit prima, dus 2e test rondje de cam mee totdat ik halverwege zonder benz kwam te zitten en ik dus wat heen weer ging slingeren om zo met het laatste beetje benz nog thuis te komen.
    Maar in 1x hapt de uitlaat vet op de grond waardoor ik over dwars sloeg er dikke glijder maakte.

    Ik had de cam lopen maar uit gerekend bij deze actie vond hij het weer nodig om te focken qua niks opnemen:boos
    Ik heb dit al vaker gehad en vooral met foto,s doet ie dit vaak, dus dit was ook z,n laatste ronde en ga nu voor een nieuwe.
    Want is natuurlijk eeuwige zonde dat hij 1 van m,n weinig crashjes niet gefilmd heeft:boos
    Terwijl het record lampje gewoon volop stond te knipperen.

    Maar goed de Citta heeft behalve een afgerubbert stepje nergens last van en ikzelf heb alleen een redelijk schaaf wond op m,n elleboog en een kleintje op m,n voet een been.
    En ben blij dat het niet m,n uitlaat flens heeft gekost want de uitlaat bocht was redelijk uit gebogen.

    Maar het uitlaatje rijd best lekker en is over het hele gebied wel sterk, maar hij laat op top wel een 10km liggen en is ook niet echt stil te noemen ondanks de groot ogende demper.

    Edit
    De war wound.

    Valt best mee als je nagaat dat ik wel een goeie 45 reed en wel een 2 tm 3 meter over de grond ben gegleden.

    #493134

    SpeedyVespa
    Donateur
    Berichten: 1102

    Rode stift :lol mare, niet zo fijn dus, dus als ik het goed begrijp ben je geflikkert?

    #493137

    Wilk1985
    Moderator
    Berichten: 3786

    Daar heb je wel geluk meegehad dat het daarbij bleef en verder geen schade!

    Mooi verhaal deze uitlaattest met bloed zweet en tranen!

    #493143

    speedbuxy
    Topic starter
    Berichten: 10287

    Wilk1985 :
    Mooi verhaal deze uitlaattest met bloed zweet en tranen!

    Ja is weer eens wat anders:lol
    Maar goed mag verder idd blij zijn want was best wel een rare crash want stond in 1x overdwars op de weg waardoor ik over de zij sloeg.

    @Speedy
    Jup doordat de uitlaat dik hapte bij het naar links slingeren sloeg de brom 180 graden overdwars waardoor ik over de zij sloeg en met brom in de handen nog een aantal metertjes door schoof.

    #493148

    Florian
    Moderator
    Berichten: 3760

    Gelukkig valt de lichamelijk schade mee, zo iets kan natuurlijk veel erger aflopen. Is het gebeurd tijdens het ”gebruikelijke” rondje?

    Goed te horen dat de flens niet is afgebroken;)

    #493141

    speedbuxy
    Topic starter
    Berichten: 10287

    Toch kan ik wel merken dat ik oud word want heb nu op meerdere plekken spierpijn:lol
    En het was op het gebruikelijke rondje. Om precies te zijn voor die bocht met vlucht heuvel en rijdend naar die school toe.

    Baal ook nog steeds dat de cam uit gerekend dit moment het weer eens niet deed.
    Want het had vast wel komisch geleken gezien het een dikke schuiver was.

    #493152

    pepko
    Donateur
    Berichten: 2837

    die spierpijn heeft niet veel met ouderdom te maken, het heeft te maken met het je “schrap zetten” voor de val.
    je wil dan namelijk onbewust zo goed mogelijk je val breken en dat resulteerd in 90% van de gevallen in spierpijn.

    ik heb het zelf ervaren met mijn ongelukjes,

    bij het ene ongeluk maakte ik een stuurfoutje waardoor mijn voorwiel in de berm terecht kwam en ik zo onderuit gleed, ik had erg veel spierpijn. vooral de day after voelde alsof ik door een trein was overreden.

    bij mijn 2e ongeluk heb ik een auto van rechts totaal over het hoofd gezien en kan me niet eens de klap herinneren. alleen dat ik opeens op de grond lach. ik heb geen auto gezien en kon me niet schrap zetten, het resultaat was een gebroken arm maar geen spierpijn πŸ˜€

    je hebt mazzel dat het schaafwond en geen vleeswond is want asfalt kent echt geen genade. (vooral niet op knieen en ellebogen)

    gelukkig valt de materiΓ«le schade mee en presteerde het pijpje wel lekker om het goed te maken πŸ™‚

    #493157

    speedbuxy
    Topic starter
    Berichten: 10287

    pepko :
    vooral de day after voelde alsof ik door een trein was overreden.

    Ik had ook verwacht dat ik vandaag een takel nodig zou hebben om uit bed te komen:lol maar tot mijn grote verbazing heb ik bijna nergens meer last van:thumb
    En de schade viel ook mee omdat ik een Cavello shirt met lange mouwen aanhad en die stof vangt een hoop op:thumb
    (kan aan het shirt bv niet eens echt schade ontdekken)

15 berichten aan het bekijken - 1,426 tot 1,440 (van in totaal 1,573)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.