Snor ciao opvoeren

Home Forums Techniek Opvoeren Snor ciao opvoeren

This topic contains 4 reacties, has 4 deelnemers, and was last updated by Julien 3 years geleden.

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Gebruiker
  • #809133

    Julien
    Topic starter
    Berichten: 3

    hey mensen,

    ben nog een beetje nieuw in de brommer wereld maar ik heb en vespa ciao snor.
    bouwjaar weet ik zo even niet.

    de vorige eigenaar zei dat hij standaard was en hij loopt inderdaad gewoon netjes 25/27 km uur. Ga er dus zelf ook even vanuit dat t een snorblok is.

    ik vroeg mij af hoe ik deze kan opvoeren en de trekkracht houden ( of zelfs verbeteren) rond de 35/40 is al voldoende😉
    ik wou zowiezo kijken voor een andere uitlaat maar weet niet zo goed welke goed is hiervoor.

    misschien handig om te vermelden: heb een 12/7 carburateur en een poelie 80 erop liggen.

    ben eens benieuwd wie er ervaring in heeft en hoor graag van jullie. Als jullie nog verdere info nodig hebben hoor ik het ook graag!!

    Alvast bedankt

    #809134

    Crullie
    Donateur
    Berichten: 2207
    #809136

    Wim V8
    Bijdrager
    Berichten: 2649

    Ja, lees idd dat verhaal.

    Ik zou zeggen,
    -Een Citypower uitlaatje. (meet bij jou brommer eerst het cilindermondje 22 of 23,5mm)
    -Een 12/10 carburateur.
    -Bromfiltertje.
    -En 42-44-46 sproeiers om de boel knap af te stellen.

    Gr. Wim.

    Een oude brommer is alleen leuk als sleutelen uw hobby is.
    #809145

    Larss
    Bijdrager
    Berichten: 6

    Met een techno circuit uitlaat kan de Vespa ook harder lopen. Je zou er altijd nog een snellere cilinder op kunnen zetten, maar zou eerst het bericht wat boven aan staat lezen….

    #809146

    Julien
    Topic starter
    Berichten: 3

    Toppie, thanks heren!!

    Had wel al dingen gelezen dat met een te kleine poelie (vooral op snor) hij gewoon helemaal niet meer trekt.

    Ik ga eens kijken naar inderdaad dan om te beginnen eens een uitlaat en goed afstellen dan.

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.