ramon’s project.

Home Forums Perso’s Andere merken ramon’s project.

This topic contains 75 reacties, has 17 deelnemers, and was last updated by Mike 16 years, 7 months geleden.

15 berichten aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 76)
  • Gebruiker
  • #261166

    hansieb
    Moderator
    Berichten: 10948

    @mike der is ook niet voor niks een sectie gemaakt genaam:

    Forums > (Andere brommers) Perso / Specials > ramon’s sprintpuch project *

    Dus het mag gewoon.

    #261167

    Crullie
    Donateur
    Berichten: 2207

    Succes ermee, ik neem aan dat je ook op de puch site actief bent, vang je 2 vliegen met één puch.

    TICKLING BARN
    #261168

    ramzi
    Topic starter
    Berichten: 39

    Crullie :
    Succes ermee, ik neem aan dat je ook op de puch site actief bent, vang je 2 vliegen met één puch.

    ja bedankt dat zal wel lukken jij ook succes.:D

    #261169

    ramzi
    Topic starter
    Berichten: 39

    hansieb :
    @mike der is ook niet voor niks een sectie gemaakt genaam:

    Forums > (Andere brommers) Perso / Specials > ramon’s sprintpuch project *

    Dus het mag gewoon.

    ja vind ook dat is ook zo.

    #261170

    Green Machine
    Bijdrager
    Berichten: 436

    mare een sprintpuch???
    wat ben je nouw allemaal van plan
    ermee te gaan doen dan???
    wat komt er verder nog meer onder
    als alleen een 70cc?
    en waar wouw je gaan sprinten??

    #261171

    ramzi
    Topic starter
    Berichten: 39

    Green Machine :
    mare een sprintpuch???
    wat ben je nouw allemaal van plan
    ermee te gaan doen dan???
    wat komt er verder nog meer onder
    als alleen een 70cc?
    en waar wouw je gaan sprinten??

    bij zon meisje van me ouwe klas op de basis school die heeft 3 weilanden waar die pa niks mee doet daar heb ik tot nu toe altijd al gereden maar ik ga als me puch klaar is daar sprinten vet relax daar kerel.
    en er komt nog een niewe uitlaat 28mm bocht bos open uitlaat op eenmkilometer teller en verhoogde schokbreker 360mm als het goed is en nog een 15mm bing, cross stuur stepjes,lampspoiler en lampen kapje ja van dat gaas nog wat sticker achterspatbord er een stuk af en nog wat dingen spuiten nog een powerfilter niewe karterolie, ja en dan nog wat dingen spuiten en schoonmaken en misschien ook nog een hogedruk cilinder kop erop. :d dat is genoeg om jou er uit te rijden=)=):D

    #261172

    Bluevespa
    Bijdrager
    Berichten: 619

    ramzi :

    Green Machine :
    mare een sprintpuch???
    wat ben je nouw allemaal van plan
    ermee te gaan doen dan???
    wat komt er verder nog meer onder
    als alleen een 70cc?
    en waar wouw je gaan sprinten??

    bij zon meisje van me ouwe klas op de basis school die heeft 3 weilanden waar die pa niks mee doet daar heb ik tot nu toe altijd al gereden maar ik ga als me puch klaar is daar sprinten vet relax daar kerel.
    en er komt nog een niewe uitlaat 28mm bocht bos open uitlaat op eenmkilometer teller en verhoogde schokbreker 360mm als het goed is en nog een 15mm bing, cross stuur stepjes,lampspoiler en lampen kapje ja van dat gaas nog wat sticker achterspatbord er een stuk af en nog wat dingen spuiten nog een powerfilter niewe karterolie, ja en dan nog wat dingen spuiten en schoonmaken en misschien ook nog een hogedruk cilinder kop erop. :d dat is genoeg om jou er uit te rijden=)=):D

    daar heb ik zo mijn twijfels over… Green Rij je der niet zo even uit hoor

    #261173

    ramzi
    Topic starter
    Berichten: 39

    Bluevespa :

    ramzi :

    Green Machine :
    mare een sprintpuch???
    wat ben je nouw allemaal van plan
    ermee te gaan doen dan???
    wat komt er verder nog meer onder
    als alleen een 70cc?
    en waar wouw je gaan sprinten??

    bij zon meisje van me ouwe klas op de basis school die heeft 3 weilanden waar die pa niks mee doet daar heb ik tot nu toe altijd al gereden maar ik ga als me puch klaar is daar sprinten vet relax daar kerel.
    en er komt nog een niewe uitlaat 28mm bocht bos open uitlaat op eenmkilometer teller en verhoogde schokbreker 360mm als het goed is en nog een 15mm bing, cross stuur stepjes,lampspoiler en lampen kapje ja van dat gaas nog wat sticker achterspatbord er een stuk af en nog wat dingen spuiten nog een powerfilter niewe karterolie, ja en dan nog wat dingen spuiten en schoonmaken en misschien ook nog een hogedruk cilinder kop erop. :d dat is genoeg om jou er uit te rijden=)=):D

    daar heb ik zo mijn twijfels over… Green Rij je der niet zo even uit hoor

    nou dat lijkt me tog effe wel de green van daniel rijdt maar 50 mijne gaat dar dik overheen.:D:D:D

    #261174

    ramzi
    Topic starter
    Berichten: 39

    WAT VINDEN JULLIE NOU ZAL IK MIJN SNELGAS ER OP ZETTEN OF NIET???:?:?

    #261175

    N!CKs

    ik zou er wel snelgas opzetten. dat is veel handiger dan een gewone gashendel;)

    #261176

    ramzi
    Topic starter
    Berichten: 39

    N!CKs :
    ik zou er wel snelgas opzetten. dat is veel handiger dan een gewone gashendel;)

    JA alleen heb je de foto gezien hijs is niet zo mooi maar mischien kan ik het wel bijwerken in ieder geval bedankt voorde tip.:D=)

    #261177

    Herr Flick
    Sleutelbeheerder
    Berichten: 6915

    wil je niet al met hoofdletters en elke keer berichten achter elkaar posten.
    net zoals mike dit zij, deze sectie is wel voor andere brommers maar het meest bedoelt voor actieve (vespa) members.
    jij hebt je hier alleen aangemeld om je puchje te laten zien.

    kortom, even wat meer vorderingen dan er een vraagbak van te maken

    46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
    Gele Racefrikandel
    #261178

    N!CKs

    ik kan de eerste 3 foto’s wel zien maar die daarna komen niet meer:?

    #261179

    Juulie
    Bijdrager
    Berichten: 152

    Herr FlicK :
    wil je niet al met hoofdletters en elke keer berichten achter elkaar posten.
    net zoals mike dit zij, deze sectie is wel voor andere brommers maar het meest bedoelt voor actieve (vespa) members.
    jij hebt je hier alleen aangemeld om je puchje te laten zien.

    kortom, even wat meer vorderingen dan er een vraagbak van te maken

    Hij maakt al genoeg vorderingen hij is toch bezig jij kan ook niet alles te gelijk toch ????

    #261181

    Juulie
    Bijdrager
    Berichten: 152

    ramzi :
    ow wat staat er dan want ik kan zelf wel al mijn foto’s zien:?

    Dat jouwn foto’s niet kunnen worden gedeeplinken 😐
    moet je anders een account aanmaken op imageshack.us daar kan je de foto’s ook geloof ik opzetten en werkt altijd

15 berichten aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 76)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.