Proma

Home Forums Mening & ervaring Uitlaten Proma

Dit onderwerp bevat 84 reacties, heeft 44 stemmen, en is het laatst gewijzigd door Ikke420 1 jaar, 10 maanden geleden.

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 85)
  • Gebruiker

Miesmaster
    Topic starter

Heb jij ervaring met een proma uitlaat post dan hier je mening.

Miesmaster
    Topic starter

Ik heb een proma city power daardoor gaat mijn brommer 5km harder ongeveer. Hij ziet er bijna hetzelfde uit als de std uitlaat en maakt bij mij iets meer geluid dan me std uitlaat. Dus als je ouders niks mogen weten is dit een prima uitlaatje

vespaman
    Bijdrager

proma cirquit blijft een goede uitlaat
    ik vind hem een stuk beter als bijv de krul van leo.
    ook blijven ze mooi in de lak.
    het geluid is wel minder dan de leo’s.

Gr,

Marcel

vespfreak
    Bijdrager

vind hem iets tege vallen mer idd een mooi pijpje als de ouders nix moge wete

Blue Magic
    Bijdrager

ik vind het een zeer goed pijpje het is een echt snelheidspjipje kan hem er lang mee doortrekken gewoon het middenstuk bol maken en je hebt een onbegrenste orgineel uitziende uitlaat

Franz
    Bijdrager

ik vind het maar niks.
    als je niet genoeg geld hebt voor een goede pijp dan koop je zoiets het ziet niet mooi uit.
    heeft maar een standaard geluid en je brommer gaat niet zoveel harder als een krul.
    is toch mijn ervaring en op 70ccm is het gene bal waard

ciao 83
    Bijdrager

de city power is echt prima als je weinig geld hebt en je woont in een middelgrote tot grote stad. ben er zelf vorige week nog mee aangehouden en de snorremansen dachten dat hij geheel orgineel was! Maar woon je buiten de stad net zo als ik een aantal jaar geleden dan moet je zeker er een nemen met een krul beter en vele malen mooier

Martijn
    Bijdrager

ik heb zelf een proma circuit, ben heel tevreden ermee! trekt goed door. ziet er ook mooi uit vind ik. het geluid is ook niet slecht.

Ciaofrank
    Bijdrager

als je welt weten hoe de circuit klinkt (op fietsstand :p )

hoor maar…

Herr Flick
    Sleutelbeheerder

hmm grappig, maar de proma circuit is vaak anders (qua dikte enzo) want tonni heeft ook proma circuit en die klinkt veel anders, zen setup is natuurlijk ook anders maar veel feller en iets minder mooi geluid.

41.8 Polini LC, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
    Gele Racefrikandel

RDG
    Bijdrager

ik heb ook proma circuit hij trekt lekker op alleen mijn geluid is raar vergeleken bij anderen:S maar ik vind het wel een hele goede uitlaat

D-Rake
    Bijdrager

goede uitlaat jah, trekt niet bijster snel op maar erg goede boost in het middenstuk, en bij mij geeft hij een heerlijk geluid, lijkt een beetje op een crosser geluid ;).
    en RDG vraag me af hoe jij 65 kunt rijden met alleen een andere uitlaat?? raar…zou ik ook wel willen
    ltr

RDG
    Bijdrager

D-Rake :
    goede uitlaat jah, trekt niet bijster snel op maar erg goede boost in het middenstuk, en bij mij geeft hij een heerlijk geluid, lijkt een beetje op een crosser geluid ;).
    en RDG vraag me af hoe jij 65 kunt rijden met alleen een andere uitlaat?? raar…zou ik ook wel willen
    ltr

ikzalf vin het ook vaag:S mah heb wel een blok met nieuwe lagers en neiuw zuiger:D mischien dat dat geod is:D ik heb er ook al 13/13 opgehad maar dan blijven de prestaties nog steeds hetzelfde

Edjuh
    Bijdrager

Ik heb een proma circuit en een citypower(ook proma ja).
    Ik heb net de cc eraf gehaald omdat ie teveel lawaai maakte(ff wol vervangen). Dus citypower erop, het valt me op dat die twee niet zo veel van elkaar verschillen! kwa snelheid, de cc trekt sneller door en heeft een iets hogere top(hij was nog niet perfect afgesteld maar toch). Voorlopig rij ik citypower, rijdt even lekker, geen lawaai….

Ciaofrank
    Bijdrager

op 50cc zeker? op mijn 43mm polini gaat die circuit 10 km harder! Maar de citypower trekt weer iets beter, maar scheelt maar weinig…

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 85)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.