Pirat Tour 2015 (PMT) 28-29-30 Augustus

Home Forums Meetings & evenementen Overige meetings & evenementen Pirat Tour 2015 (PMT) 28-29-30 Augustus

This topic contains 46 reacties, has 11 deelnemers, and was last updated by Crullie 8 years, 7 months geleden.

15 berichten aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 47)
  • Gebruiker
  • #528593

    Daan777
    Moderator
    Berichten: 2365

    die pagina met info op de duitse site bestaat niet (meer). Ik heb dus geen idee hoe/wat.

    #528594

    lemmy62
    Donateur
    Berichten: 51

    Hello Daan,go to Piaggio Mofa Technik ,the Topic for the Pirate tour is on the first side ,other wise you will find it in the Menue under Treffen und Touren
    Regards lemmy

    #528595

    Crullie
    Donateur
    Berichten: 2207

    http://piaggio-mofa-technik.de/forum/treffen-und-veranstaltungen/piraten-tour-2015

    De link van PMT voor de info 8)

    Ik heb het in de eerste post ook even aangepast 🙂

    TICKLING BARN
    #528658

    lemmy62
    Donateur
    Berichten: 51

    Hello Friends are you ready for the Pirate tour 2015?

    #528644

    VespaAvanti
    Donateur
    Berichten: 4412

    Offcourse:thumb

    #528659

    speedbuxy
    Bijdrager
    Berichten: 10286

    Ooh Yeah:thumb

    #528661

    lemmy62
    Donateur
    Berichten: 51

    Hello Friends we will be there from Thursday to Monday morning, so we look forward to See You 😆

    #528662

    De Brandweer
    Bijdrager
    Berichten: 608

    Ik ben er ook graag bij, er is plek voor 4 in mijn kar.

    #528664

    Crullie
    Donateur
    Berichten: 2207

    Hey, auto erbij, zou leuk zijn dat we die kunnen vullen :thumb

    Dus er kunnen nog een paar mensen mee.
    En natuurlijk ga ik mee 8)

    TICKLING BARN
    #522476

    lemmy62
    Donateur
    Berichten: 51

    Only few days left:bier

    #528741

    De Brandweer
    Bijdrager
    Berichten: 608

    Dat vullen zal wel niet lukken aangezien zoals het nu lijkt enkel Crullie, Vespa Avanti ,Speedbuxy, De Brandweer en Nick050 zullen afreizen naar onze oosterburen.

    #528756

    lemmy62
    Donateur
    Berichten: 51

    Good Morning Friends8)8)
    Just looked at the Weather forecast,Tomorrow the Good Weather starts again! We will be About 20 Person and we Start today ,and We Enjoy to See You 😆

    #526851

    Crullie
    Donateur
    Berichten: 2207

    Ben nog niet helemaal bijgekomen van het weekend maar hier even een paar foto’s.

    Stickertje erbij, past mooi bij de blauwe ciao.

    Verblijf was goed geregeld en mijn oude tent stond er weer mooi bij.

    De gezamenlijke party tent was droog en warm en groot zat.

    De 2 meter hoge koelkast was voor iedere echte Piraat toegankelijk, en er was één regel : aanvullen als je zag dat die half leeg was. De voorraad was overweldigend.

    Dat vullen gelde ook voor de kleine sterke drank koelkast, ijsmachine en Music.

    Toby de kok heeft altijd honger en staat altijd te BBQen. Het enigste wat hij van je verwacht is dat je gezellig met hem mee eet.

    Gast vrijheid is dus super geregeld.

    Zaterdag toeren natuurlijk en omdat er daar een Harley Davidson treffen was moesten we even kijken.
    Daar aangekomen met de hele groep werden we door een organisator dwars door al die Harley’s heen gestuurd over het middenpad die vol stond met mensen maar allemaal aan de kant gingen voor ons, prachtige gewaarwording dat je met je Ciao’tje door die 1000 Harleys heen mag tuffen en dat mensen je filmen foto’s maken en je applaus geven. Helemaal omdat ik met een Leo Siluro reed met zijn harde luide donkere klank dachten veel mensen een Harley te zien maar het was een ouwe blauwe ciao 8)
    Helaas geen foto’s van.

    Maar zondag weer lekker eten in het zelfde dorp en toen maar een paar foto’s gemaakt van het plein waar het zich allemaal af speelde.

    TICKLING BARN
    #526844

    Wilk1985
    Topic starter
    Berichten: 3787

    Gaaf dit!!

    Toby lijkt een goede kok inderdaad!

    Hoe was de tour? Was de route de moeite en hoe lang was die dan?

    #528758

    Crullie
    Donateur
    Berichten: 2207

    De tour is een soort van bonnefooi rijden, de gene die voorop rijdt die kiest een weg of afslag zolang je met de brom daar mag rijden. Er zijn daar ook veel fietspaden waar je met je brom niet op mag komen maar het eiland heeft veel wegen, verdwalen kan niet op dat eiland want overal borden om de weg terug te vinden. Het toeren zelf begint in de middag tot in de avond met af en toe een eet en drink stop en weer verder, denk dat we zaterdag een 80km hebben gereden en op zondag 90km met prachtig mooi weer en natuur. Heb veel herten gezien roofvogels zijn daar groot en de vis is heel vers. Fehmarn is groot dus in 2 dagen heb je de helft van het eiland nog niet gezien. Daarom wil ik volgend jaar weer en dat word speciaal want dat valt precies op het Jimmy Hendriks festival, Jimmy heeft op dit eiland zijn laatste concert gegeven voordat hij stierf en dat word dan ieder jaar herdacht.

    Het landschap is glooiend met af en toe een steile klim maar kon met 70 pully makkelijk alles pakken. Snelheid van de toer is ook niet hoog want er zijn een paar die 45km rijden. Op zondag kregen we bezoek van De Igles met President en al :lol maar die jongens rijden maar 25km per uur dus de snelle rijders moesten of vaak wachten of gewoon weer terug rijden tot je ze weer tegen komt en dan weer met geweld in halen :p
    Politie ben ik niet tegen gekomen en de bewoners zijn ook wel wat gewend want niemand die moeilijk deed als ik vol gas met die Siluro een dorp in knalde.
    Al met al een mooi eiland om met de brommer rond te knorren met zijn vele smalle kronkelende weggetjes die glooiend door het landschap liggen.

    TICKLING BARN
15 berichten aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 47)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.