NIEUWJAARSTOUR 2018 14 jan.

Home Forums Meetings & evenementen Vespa-Ciao.nl NIEUWJAARSTOUR 2018 14 jan.

This topic contains 52 reacties, has 12 deelnemers, and was last updated by Simon78 6 years, 3 months geleden.

15 berichten aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 53)
  • Gebruiker
  • #530454

    Tiesman1986
    Moderator
    Berichten: 863

    Lekker bezig evert !! 😀

    #530459

    Martino
    Bijdrager
    Berichten: 7345

    Weekje eerder of later kan voor mij overigens ook. Geen last van hardlopers en wellicht kan VespaAvanti en anderen dan ook?

    #530462

    Jelle
    Topic starter
    Berichten: 5743

    Ach zo blijft het…
    De dag blijf gewoon 14 januari en we ontwijken dit keer de hardloopdebielen incl. de nodige aanhang met blauw zwaailicht.

    De route wordt heel hoogstwaarschijnlijk een groot deel westfrieze omringrijk:

    #530461

    jaffabaffa
    Donateur
    Berichten: 203

    Hallo allemaal!

    Ik zie dat te uitgestippelde route langs mijn huis gaat! Ik woon op Dijkweg 199, Andijk. Ongeveer halverwege te route. Mits het niet vriest en mits er geen pekel op de route ligt zou ik graag in Heiloo met jullie willen vertrekken en er in Andijk weer uit willen stappen. Ongeacht of ik wel of niet mee rijd zijn jullie bij mij natuurlijk altijd welkom om ff een pauze te nemen en wat te eten/drinken!

    #530463

    Jelle
    Topic starter
    Berichten: 5743

    leuk Jaffa, maar waarschijnlijk rijden we vanaf Lambertschaag naar beneden om vervolgens weer bij Avenhorn de route te vervolgen, maar misschien is het wel een heerlijke dag en zonder pech gevalletjes, dan kunnen we het rondje groter maken.

    #530468

    Lennaert
    Bijdrager
    Berichten: 4112

    up

    #530469

    Jelle
    Topic starter
    Berichten: 5743

    Heb je al een rijdende brommer Lennaert?

    #529953

    Martino
    Bijdrager
    Berichten: 7345

    Grote kans dat ik er niet bij ben volgende week. Zijn wat dingen gaande waarom mijn hoofd even niet bij toeren is. Voor de rest veel plezier gewenst.

    #529952

    Jelle
    Topic starter
    Berichten: 5743

    minimale snelheid aangepast naar 50 kmu, misschien dat er dan meer mensen willen aansluiten zondag…

    #530527

    Martino
    Bijdrager
    Berichten: 7345

    Ik heb geen snelle brommer meer kunnen klaarmaken, maar nu met deze maximale snelheidsverlaging wil ik wel weer mee.

    #530528

    speedbuxy
    Bijdrager
    Berichten: 10286

    Wat is je snelheid ongeveer Martino?
    Want ik rijd met mijn stads overbrening een kleine 70.
    Maar met 60 rijd ie dan het mooist. Als jij hier ook opzit dan vervang ik de pouli niet.

    #530529

    Martino
    Bijdrager
    Berichten: 7345

    Ik pak de Citta zoals ook tijdens de VCM van 2017. Deze rijdt precies 50, maar moet zeggen dat ik de groep hiermee toen wel redelijk kon bijhouden.

    #530531

    speedbuxy
    Bijdrager
    Berichten: 10286

    Die ging idd prima:thumb
    Ik reed toen met dezelfe overbrening en moest hem best door janken om bij achterstand weer op je in te lopen weet ik nog wel.
    Maar houd dan mooi m,n stads overbrenging erop:thumb
    Ga ik alleen de cc nog even vervangen voor de gigasnelly.

    #530532

    Martino
    Bijdrager
    Berichten: 7345

    Ik hoop juist de omgekeerde weg te bewandelen en een expansiepijpje te monteren om misschien nog wat top erbij te krijgen, maar weet wel dat van de hoeveelheid pijpjes ik heb er weinig zo plug and play op een Citta zijn. Is die Proma CC van jou bijvoorbeeld een Bravo/Citta versie of een aangepaste Ciao of Si?

    #530534

    speedbuxy
    Bijdrager
    Berichten: 10286

    Ik herken dat probleem, meest hier past ook niet. Moet zelfs die gigasnelly aanpassen:|
    Maar de cc past wel gewoon.
    Je kan deze evt lenen, maar echt still is ie niet want lekt wat bij flens.
    Had ik in 2017 patent op:D
    Sp lekt ook bij de flens.

15 berichten aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 53)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.