Nieuw dus even voorstellen

Home Forums Algemeen Even voorstellen Nieuw dus even voorstellen

This topic contains 2 reacties, has 3 deelnemers, and was last updated by Wilk1985 4 years, 11 months geleden.

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Gebruiker
  • #786589

    big_f00t_72
    Topic starter
    Berichten: 35

    Beste liefhebbers,

    Sinds kort heb ik een Vespa Ciao Mix uit 2005, hij is rood/bordeaux zoiets. Ooit in mijn jeugd heb ik ook een Vespa gehad en wist nog dat dit erg prettig reed. Helaas werd die van het schoolplein gestolen. Ik had daar een snel uitlaatje onder met een goudkleurige achterkant. Mooi geluidje:-) En nu weer een Vespa en dit op mijn 47ste jaar. Ik gebruik de Vespa om naar het werk te gaan. Kleine probleempjes komen naar boven maar die zal ik elders op het forum plaatsen. Ik kocht de Vespa voor 250 euro. Opzich wel in mooie staat. Moet nog wat roest weg poetsen. Het kapje van de bagage drager is geroest. Hier zat vermoedelijk een slot die de beschadiging heeft veroorzaakt. Ik zal binnenkort een foto plaatsen van mijn Vespa. Ik ben geen monteur maar met wat hulp best handig. Voor nu, hartelijke groeten en tot ziens op het forum.
    bigf00t72

    #786601

    AA-T
    Sleutelbeheerder
    Berichten: 2445

    Welkom 😊 Leuk dat je toch weer een Vespa hebt.

    #786607

    Wilk1985
    Moderator
    Berichten: 3787

    Hallo en welkom op dit forum!

    Leuk dat je na zoveel jaren weer een Vespa hebt, de mix was mijn eerste lang lang geleden.

    Uit 2005 zal je brommer niet komen, de laatste mix kwam rond 2001 op kenteken. Ze zullen het precieze bouwjaar niet gekend hebben toen de kentekens werden ingevoerd en daarom staat die van jou als 2005 op kenteken, dat komt heel veel voor en maakt verder ook niets uit.

    Veel plezier met je brommer en op dit forum :thumb

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.