Niet kunnen versturen van PB's

Home Forums Algemeen Kroeg praatjes Niet kunnen versturen van PB's

This topic contains 5 reacties, has 4 deelnemers, and was last updated by Daniello 4 years, 7 months geleden.

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Gebruiker
  • #790152

    Daniello
    Topic starter
    Berichten: 489

    Hey boys,

    Ik kan ineens geen privéberichten meer versturen? Iemand een idee waarom?

    Groeten,

    Dan

    #790157

    AA-T
    Sleutelbeheerder
    Berichten: 2442

    Blegh, dat zal aan een update hebben gelegen. Dat moet snel opgelost worden, maar mooi kut want ik heb er momenteel even helemaal geen tijd voor! 🥴

    #790159

    zevenenergie
    Forum Goeroe
    Berichten: 4004

    Leuk, dus we krijgen nu topic,s met zeer gevoelige onderwerpen 🙂 :mrgreen:

    Beste antwoord
    #790166

    AA-T
    Sleutelbeheerder
    Berichten: 2442

    Goed, even een update:

    Tijdens de laatste software update is de database-tabel die privéberichten bevat onverhoopt verwijderd en is de structuur gewijzigd. Daardoor was het niet meer mogelijk om privéberichten te versturen en was iedereen alle berichten kwijt.

    Gelukkig worden er automatische back-up bestanden gemaakt en was ik in staat om alles terug te zetten. Ik moest de back-up van gisterochtend (12 september) gebruiken. Als ik in de database kijk is het meest recente privé bericht van 10 september 2019 om 20:15. Mogelijk zijn er dus enkele berichten verloren gegaan, maar liever dat dan alles kwijt zijn.

    Hou er dus rekening mee dat berichten die tussen 10 september 20:15 en 13 september 17:00 zijn verstuurd niet bij de ontvanger zijn aangekomen!!

    Inmiddels is het probleem met het versturen van privé berichten ook opgelost, men kan dus weer gewoon privé berichten versturen.

    Excuses voor het ongemak, hopelijk is dit beperkt gebleven.

    1
    #790189

    Michel
    Sleutelbeheerder
    Berichten: 75

    Snel opgelost.

    Chapeau

    1
    #790192

    Daniello
    Topic starter
    Berichten: 489

    Top opgelost

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.