Niels’ Perso

Home Forums Perso’s Projecten Niels’ Perso

This topic contains 58 reacties, has 22 deelnemers, and was last updated by mikerosauer 12 years, 10 months geleden.

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 59)
  • Gebruiker
  • #284503

    dihagie
    Topic starter
    Berichten: 149

    Hallo,
    Ik ben Niels, ik ben 17 jaar en kom uit bedum.

    Op mijn 16e heb ik een citta’tje gekocht, lag een DR evo onder met getuned cartertjes.
    Ik natuurlijk helemaal blij, helaas heeft de citta het niet heel lang volgehouden.
    Uitlaatpoort van de DR was afgebroken. En had toen natuurlijk 0,0 verstand van brommers.
    Had er een 50cc opgezet maar reed voor geen meter. Achteraf bedacht ik mij dat ik er nog gewoon een sproeier in had laten zitten voor de DR evo.
    Al met al heb ik redelijk wat aan het citta’tje gesleuteld tot hij eindelijk goed liep.
    Toen had ik hem toch maar verkocht.


    Zo had ik de citta gekocht.



    En zo was hij uiteindelijk geworden.

    Toen heb ik een Aerox gekocht, dingetje liep wel leuk maar zag er niet uit.
    Ik heb hem toen antraciet metallic laten spuiten.
    ’t Zijn leuke dingetjes, maar toch miste ik het sleutelen aan citta’s dat is eigenlijk ook de reden waarom ik er weer 1 heb gekocht.

    Ook heb ik nog met een vriend een citta opgeknapt.
    Verder niet heel bijzonder.

    Toen kon ik voor 250 euro weer een citta kopen, hij lag wel helemaal uit elkaar maar dat was niet zo’n probleem.
    Heb er nog wat extra zooi bij gekregen zoals achterklokjes en aantal uitlaatjes.

    De achterbrug die er bij zat was helaas helemaal doorgeroest, ik was dus op zoek naar een ander brugje tot ik een mooie jmpb brug tegen kwam.
    Ook heb ik toen gelijk maar een vario set aangeschaft, Polini voorvario, 1:11,5 vertanding met 100mm schijven.

    Het frame was al deels geschuurd door de vorige eigenaar, een vriend van mij had een compressor en een straalpistooltje.
    Hiervoor hebben we toen van hout maar een straalbak voor gemaakt.
    Het stralen werkte opzich wel, maar sommige stukken wouden er voor geen mogelijkheid van af met een simpel huis tuin en keuken compressortje.

    Hier bezig met het stralen van het kroonstuk.


    Het frame gestraald, het achterste gedeelte wou er helaas niet zo goed af.

    Uiteindelijk heb ik de citta naar novatec gebracht, aangezien coaten toch beter is dan zelf spuiten.
    En ik vind het er toch wel mooi uit zien:D




    Ik weet dat het blauw (bijna) hetzelfde is als die van de polini citta van mikerosauer, maar ik hoop dat hij ’t niet zo erg vind.
    Aan komende week heb ik heerlijk vakantie, dus kan ik de citta rustig in elkaar zetten.

    Ook is er als het goed is een elec. Carter setje met ontsteking onderweg, ik ben alleen nog opzoek naar een mooi cilindertje en uitlaatje.

    #468556

    Dylan
    Donateur
    Berichten: 929

    Gaaf dat metallic man! =)

    #468601

    Javad
    Donateur
    Berichten: 1834

    Coole kleurtjes, als je ergens hulp bij nodig hebt, je weet waar ik woon.

    <3 Thunderstone
    Check mijn perso!
    #468602

    mikerosauer
    Bijdrager
    Berichten: 504

    leuk blauw kleurtje waar ken ik dat van :whistle

    #468603

    Florian
    Moderator
    Berichten: 3760

    Vies vet frame met flakes ofniet?
    Wat heb je daarvoor betaald als ik vragen mag?

    Ben benieuwd naar het eindresultaat:thumb

    #468604

    dihagie
    Topic starter
    Berichten: 149

    @mikerosauer, dat klopt. het is geloof ik zelfde kleurtje als die van jou. maar ik vond hem gewoon vet.

    @ florian, 170 euro bij novatec.

    #468614

    Stiekelbaarsje
    Bijdrager
    Berichten: 138

    Netjes hoor en die aerox is echt bruut.

    Hou je perso in de gaten,

    #468615

    ArvidW
    Donateur
    Berichten: 6259

    Zeker cool kleurtje, wordt vast een mooie citta:)

    AW50-4t | 13.13 | Gianelli Citypower | 3.2Nm@6000rpm | 3.0pk@6700rpm
    Home made engine dyno
    #468620

    Ben Citta
    Donateur
    Berichten: 141

    mooi ding man !! maar waarom heb je het frame gestraald ? dat doen ze bij noatec toch ook bij de prijs in, bij mij wel

    maar welke kleur is dat van je frame is echt bruut

    #468622

    dihagie
    Topic starter
    Berichten: 149

    Ik was eigenlijk eerst van plan om zelf te spuiten, alleen is het buiten veel ste koud etc.
    toen besloot ik hem maar naar novatec te brengen en kreeg ik 20 euro korting omdat ik hem deels gestraald had.

    de kleur is Ral 9005 met aluminium deeltjes erdoor, heb geen idee hoe ze dat noemen.

    #468627

    Ciao91
    Bijdrager
    Berichten: 319

    dihagie :
    Ik was eigenlijk eerst van plan om zelf te spuiten, alleen is het buiten veel ste koud etc.
    toen besloot ik hem maar naar novatec te brengen en kreeg ik 20 euro korting omdat ik hem deels gestraald had.

    de kleur is Ral 9005 met aluminium deeltjes erdoor, heb geen idee hoe ze dat noemen.

    die glinstertjes heten = flakes 😉

    #468632

    AC RACING
    Moderator
    Berichten: 1493

    zeer gelikt kleurtje! ben benieuwd naar het eind resultaat.

    #468693

    dihagie
    Topic starter
    Berichten: 149

    update 22-02-11

    vandaag dan eingelijk mijn spullen besteld bij jmpb binnen:), wat kleine meuk om brommertje compleet te maken.

    ook was het vandaag heerlijk weer, dus ben ook maar even begonnen met het opbouwen van de citta.
    zo staat hij er nu bij:


    Ik weet nog niet of ik met dit stuurtje ga rijden, maar ik vind ‘m wel vet staan zo.

    Morgen hoop ik mijn velgjes met nieuwe banden op te kunnen halen, en hoop ik mijn carters + DR evo binnen te krijgen.

    #468699

    Sebastard
    Bijdrager
    Berichten: 235

    supervet flakes frame man!!!!

    gespoten,of gecoat?

    is je subframe nou ook zo gespoten?

    TE cool,echtwaar!

    m-stuurtje is ook goed

    #468701

    dihagie
    Topic starter
    Berichten: 149

    @sebastard:

    het is gecoat idd,m’n subframe inderdaad ook.

    weet alleen niet of het M stuurtje een beetje lekker rijdt. anders gewoon een mooi normaal stuurtje

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 59)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.