marrr1's CBA

Home Forums Perso’s Projecten marrr1's CBA

This topic contains 1 reactie, has 2 deelnemers, and was last updated by Semmad 2 weeks, 1 day geleden.

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Gebruiker
  • #811174

    marrr_1
    Topic starter
    Berichten: 87

    Dag leden, na lang zoeken heb ik gisteren een Gilera CBA weten te bemachtigen. Eentje die compleet en geheel origineel is. Het is van oorsprong een Duitse “mofa” variant wat betekent dat het een snorbrommer is. De vario heeft een verhouding van 1 op 14.5. Na wat verse benzine startten de brommer direct en de topsnelheid was ongeveer 25 en was niet echt voorruit te branden.

    De brommer zit nog erg strak in de lak en hier ga ik ook niks mee doen behalve flink oppoetsen. Verder ben ik nog aan het twijfelen wat de setup gaat worden. Hierover later meer info in dit topic.

    33E67A08-3BD1-4BD5-8426-4D8B48E5E311

    65C925DF-F49D-4570-9B5C-072468BBC476

    #811176

    Semmad
    Bijdrager
    Berichten: 1332

    Mmm.. met een gewoon Si brugje.

    Nee toch niet zo leuk.
    Deze is van na de overname door Piaggio.

    Doe mij maar de enige echte oer CB uit de ’70ties.
    Nog met het echte Gilera blok.
    4-bak voet.
    Spaakwielen.
    Dikke achterband.

    ciao gilera cb1

    En live te aanschouwen:

    https://www.youtube.com/watch?v=uyrQ72AcHcw

    Gr. Wim.

    Een oude brommer is alleen leuk als sleutelen uw hobby is.
2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.