Malossi variosegmenten

Home Forums Mening & ervaring Vario Malossi variosegmenten

This topic contains 2 reacties, has 3 deelnemers, and was last updated by Tonni 8 years, 4 months geleden.

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Gebruiker
  • #149047

    Martino
    Topic starter
    Berichten: 7339

    Ik heb hier nog niet mee gereden. De Malossi variosegmenten;

    Maar wil alvast wel mijn volgende mening kwijt. Het is weer typisch iets voor het merk om iets duur te verkopen terwijl het gewoon een aangepast normaal segment is.

    Boven: Piaggio segment, Onder: Malossi segment

    Boven: Piaggio segment, Onder: Malossi segment

    Enfin, men zal het volgende ook zelf kunnen doen; Hak een deel van je segmenten af en boor met een 9mm boor een extra gat in de segmenten.
    Wat je overhoud is je eigen zelf getunede racesegmenten alla Malossi. Ze wegen per stuk dan 142 gram en zullen bij iets hogere toeren aangrijpen.
    Ook is het wisselen van de trekveren op deze manier makkelijker geworden. (Tonni doet dit al jaren zo)

    Bij de set krijg je ook nog 3 trekveren, maar welke sterkte deze zijn durf ik niet te zeggen.
    Ze hebben namelijk geen coating mee gekregen zoals ze in een speciaal trekverensetje wel hebben.

    #154854

    speedbuxy
    Bijdrager
    Berichten: 10287

    Martino :
    Het is weer typisch iets voor het merk om iets duur te verkopen terwijl

    Als het schoen materiaal hetzelfde is als bij de Malossi schoentjes voor mono koppeling dan gaat dat zeker beduidend langer mee dan origineel.
    (weet niet of dit opgaat ivm origineel Piaggio)
    Verder is het natuurlijk vaak zo dat tuning producten een verbeterde/geupgrade versie zijn van het origineel.

    #154855

    Tonni
    Moderator
    Berichten: 4576

    Hahaha, slecht eigenlijk..
    Is echt precies zoals de doorgewinterde vario rijders (including me) het al jaren doen…

    I came, I saw, and I forgot what I was doing...
3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.