Limbotour 2011 (8 Mei)

Home Forums Meetings & evenementen Vespa-Ciao.nl Limbotour 2011 (8 Mei)

This topic contains 348 reacties, has 55 deelnemers, and was last updated by dartfreak 12 years, 10 months geleden.

15 berichten aan het bekijken - 136 tot 150 (van in totaal 349)
  • Gebruiker
  • #522197

    speedbuxy
    Bijdrager
    Berichten: 10287

    Yannick93 :
    Denken jullie we duitsers zijn te stom om te rijden? Dan kan ik ook thuis blijven. En van een van de duitsers was deze Ciao. Maar als ik op de foto’s van andere touren kijk, dan zijn er ook zeer veel nederlanders met helemaal niet mooie brommers!

    speedbuxy :
    Maar ik wil niet overkomen alsof dat standaard zo is hoor, meestal zijn het gewoon hele nette brommers bij onze oosterburen:thumb

    En tuurlijk zijn er ook genoeg nederlanders die het ook allemaal niet even mooi voor elkaar hebben.
    Je moet dit ook niet persoonlijk zien, want onderling branden we elkaar ook regelmatig even af:D
    (maar dan natuurlijk in de sarcastische zin, dus voor de lol:thumb)

    #521833

    Filip
    Bijdrager
    Berichten: 115

    gewoon met 60 helling op dan blijft je blok wel koel:P

    #522202

    VespaAvanti
    Donateur
    Berichten: 4412

    Ik wil ook wel even langs Vaals:thumb

    #522207

    ritze
    Bijdrager
    Berichten: 3430

    ik breng sleeptouw mee, de vorige keer heb ik een pk 50 de berg op geduwd met 2 man erop:D

    ben ook niet te verlegen op gereedschap en onderdelen mee te nemen

    De budget beun tjoener: geen geld is te duur of het werkt nog niet
    Link naar Mijn collectie / Projecten.
    #522213

    ciao-ciao-ciao
    Bijdrager
    Berichten: 79

    Ik heb 4 mei mijn praktijk examen, als ik mijn rijbewijs 8 mei al heb ben ik er zeker bij!

    #522214

    pepko
    Donateur
    Berichten: 2837

    das klootn, want tenzij je een spoed aanvraag doet, heb je hem pas over 5 dagen in huis. soms zelfs 6!

    #522215

    Florian
    Moderator
    Berichten: 3760

    Dat zeggen ze ja, maar vaak is dit niet zo hoor. Ga naar 3 dagen er maar heen en vraag of jou rijbewijs er al is.
    Vaak is hij er dan al, dat had ik ook en een vriend van mij ook.

    Nooit geschoten is altijd mis

    #522216

    jan-willem
    Bijdrager
    Berichten: 381

    Zet mij er maar bij , wel onder voorbehoud. Als ik m’n brommer betrouwbaar genoeg vind rij ik mee 🙂

    #522219

    ciao-ciao-ciao
    Bijdrager
    Berichten: 79

    Dan hoop ik dat ik geluk heb, want ik ga geen 80 euro of hoeveel dat dat dan ook is betalen voor die paar dagen dat ik eerder kan rijden.

    #522221

    Anoniem

    Hebben jullie er aan gedacht dat het moederdag is op 8 mei ?

    mvgr stefanovitch

    #516265

    n3ophytenl
    Bijdrager
    Berichten: 128

    Zet mij maar op de misschien lijst. Ik moet waarschijnlijk werken maar probeer ik af te zeggen en dan kan ik mee rijden met Mike dus ik hoop het wil dit toertje eigenlijk niet missen 😉 zeker vet 😀

    #507333

    Martino
    Bijdrager
    Berichten: 7339

    Hebben jullie er aan gedacht dat het moederdag is op 8 mei ?

    mvgr stefanovitch

    Het was eerst al op 30 april, maar dan was het al de dag van de moeder van ons allen. 😀

    #516254

    -RobinvS-
    Bijdrager
    Berichten: 1047

    ciao-ciao-ciao :
    Ik heb 4 mei mijn praktijk examen, als ik mijn rijbewijs 8 mei al heb ben ik er zeker bij!

    Toen ik mijn rijbewijs nog niet binnen had heb ik gewoon met het briefje van de RDW gereden, waarop staat dat je geslaagd ben.
    Als een agent je dan aanhoud zeg je gewoon dat de gemeente te sloom is en dat je graag wilt rijden.

    Al zie ik het niet gebeuren dat je tijdens een Tour word tegen gehouden..

    #516239

    Filip
    Bijdrager
    Berichten: 115

    ja klopt deed ik ook. maar ik kon op het gemeentehuis mijn e-mail achterlaten, en na 3 dagen kreeg ik een mail dat ik hem kon komen ophalen.ze zeggen altijd 5-6 werkdagen dan is ie zeker klaar maar eigenlijk altijd eerder. en ik denk niet dat er een agent is die 50 man wil gaan controleren.

    #516260

    -RobinvS-
    Bijdrager
    Berichten: 1047

    Misschien wel, ik denk namelijk dat er dan 1 of 2 man overblijven :lol

15 berichten aan het bekijken - 136 tot 150 (van in totaal 349)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.