Limbotour 2009

Home Forums Meetings & evenementen Vespa-Ciao.nl Limbotour 2009

This topic contains 478 reacties, has 49 deelnemers, and was last updated by hansieb 14 years, 11 months geleden.

15 berichten aan het bekijken - 361 tot 375 (van in totaal 479)
  • Gebruiker
  • #507336

    FonS
    Bijdrager
    Berichten: 5138

    Ja nou, heel grappig :con Hahaha :p

    Mijn twee opties (brom Ciao en snor Ciao) zijn ook allebei kapot, dus er is weer werk aan de winkel.
    Het blok van Ritze heeft alweer een nieuwe krukas dus die zou hij morgen weer aan de gang moeten hebben.

    #507337

    ritze
    Bijdrager
    Berichten: 3430

    nou ben blij dat fons me kon helpe πŸ˜›

    dus geen toprace krukas meer kopen..
    ik heb er egt dik zin in

    De budget beun tjoener: geen geld is te duur of het werkt nog niet
    Link naar Mijn collectie / Projecten.
    #507338

    Mike
    Bijdrager
    Berichten: 4374

    er gaat niets boven een std gefreest assie::D maar top dat fonssie je ff kwam helpen! kun je het fiksen voor zondag?
    wij moeten vanaf hier nog steeds een slaap plaats regele:|

    Mike
    #507339

    hansieb
    Moderator
    Berichten: 10948

    He ritze misschien handig om je bevindingen en foto even te posten in het meningen en ervaring topic van de kruk.

    #507340

    Jockoballa
    Bijdrager
    Berichten: 205

    hey you are form aachen or not ?
    if you come to me , we can drive togheter to Maastricht en then we can drive with G-no , keltow, timo, diac and me to the north.

    @ Sombrero

    Allright! Yes, I am.
    If you send me your adress per PM I can come to you if my Engine runs well till the end of this week.

    Gruß, Fabian

    #507341

    PoliniCiao
    Bijdrager
    Berichten: 1400

    Ik heb eens zon Top racing kruk gehad en een maat van mij ook. Allebei doormidden gebroken..

    Je kunt beter gewoon een originele pakken!

    #507342

    ArvidW
    Donateur
    Berichten: 6259

    @Ritze, je kunt zo wel gemakkelijk de carters splitsen zonder de boel warm te hoeven stoken πŸ˜€

    AW50-4t | 13.13 | Gianelli Citypower | 3.2Nm@6000rpm | 3.0pk@6700rpm
    Home made engine dyno
    #507344

    ritze
    Bijdrager
    Berichten: 3430

    wha inderdaat:P ik was nog langs de brommerboer gegaan,en toen vroeg hij “hoe gaat het“ ikke:ja kijk zelf maar:D.
    ooohw dat is niet goed he, misschien dat ze contact opnemen met topcraft racing krukas.
    mja nu past mijn vario fatsoendelijk en varieeerd ook goed terug.
    inrije inrije inrije inrije inrije

    @hansie B zal ik doen πŸ˜€

    De budget beun tjoener: geen geld is te duur of het werkt nog niet
    Link naar Mijn collectie / Projecten.
    #507345

    Poelll13
    Bijdrager
    Berichten: 541

    Weet iemand de planning ivp stopplaatsen? dan kan ik ook even komen kijken want mn brommertjes ligge in puin hier πŸ˜›
    Ik wooon in maasbree, komen jullie ook in de buurt maar denk ook aan Venlo, panningen, helden.

    Iemand wat meer informatie PM me dan even want ik wil ook graag wat mooie ciao’s zien πŸ˜€

    #507346

    ritze
    Bijdrager
    Berichten: 3430

    is wel kut ey die lagers moet je toch ongeveer 300 km inrije ofniet? daar heb ik dan nog 2 dagen voor pff
    morge de heledag rije met de brommer en zaterdag de heledag rije met de brommer EN zondag ook nog eens 160km rije
    ben bijna gek πŸ˜€

    De budget beun tjoener: geen geld is te duur of het werkt nog niet
    Link naar Mijn collectie / Projecten.
    #507347

    TimoO_
    Donateur
    Berichten: 3977

    Ik heb mijn cilinder en lagers ook pas iets meer als 150km ingereden, maar toch ben ik er vrij zeker van dat ik er een toer mee kan rijden. Zolang ik hem niet te veel ga mishandelen he πŸ˜€

    #507348

    jan-willem
    Topic starter
    Berichten: 381

    @poell13 Als je de route bekijkt , zie je dat we niet langs Maasbree komen.

    @iedereen

    Even nog een herinnering de bedoeling is dat we om 9.30 u verzamelen en proberen te starten om 10.00 u !

    #507349

    FonS
    Bijdrager
    Berichten: 5138

    En op de terugweg bij mij thuis pauzeren + iets drinken, dat vind iedereen goed?
    (ik heb het een tijd geleden al 2x gezegd maar nooit echt reactie op gekregen)

    #507350

    n!ck*s

    @janwillem, okej. dat zal wel lukken.

    @fons, ik vind het een goed idee:thumb

    krijg er steeds meer zin in, hoop dat we goed weer krijgen. maar hij geeft niet veel goeds aan.

    #507351

    jan-willem
    Topic starter
    Berichten: 381

    @fons maakt mij niks uit , hebben we vorig jaar trouwens ook gedaan bij Niels .

15 berichten aan het bekijken - 361 tot 375 (van in totaal 479)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.