Leovinci / Leovince krul

Home Forums Techniek Opvoeren Leovinci / Leovince krul

This topic contains 5 reacties, has 4 deelnemers, and was last updated by MCBoss 4 years, 6 months geleden.

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Gebruiker
  • #790567

    Magnus01
    Topic starter
    Berichten: 457

    Ik heb ooit is gehoord dat er een flink verschil zit in de leo krul uitlaatjes. In de jaren 90 een behoorlijk hoogtoerige uitlaat en later veranderd in een tamme 50cc uitlaat bedoeld voor beter optrekken. Het verschil was te zien aan de naam maar welke is welke? Ik zag er toevallig een mooie op school liggen tussen wat troep, er stond Leovinci op. Ben wel nieuwsgierig of dit de oude of nieuwe versie is.

    #790568

    Martino
    Bijdrager
    Berichten: 7344

    Wellicht vind je dit topic ook wel interessant: https://vespa-ciao.nl/forums/topic/verschillende-leovinci-circuit-uitlaten/
    Leovinci vroeger en met de beoogde internationale markt in de VS is dit Leovince geworden. Weet ik niet of er verschil in oude of nieuwe versies waren. Voorheen en nog ouder stond er zelfs Shaft op de uitlaten, doch waren deze expansies niet anders dan de nieuwe. Wel zijn er verschillende coatings op de uitlaten te vinden en de dempers veranderd. Zie ook de link betreft de onderlinge verschillen tussen de versies. Allen eigenlijk nog steeds laagtoerig te noemen en erg geschikt voor 50cc cilinders.

    #790576

    MCBoss
    Donateur
    Berichten: 531

    IMG-20191002-WA0013
    IMG-20191002-WA0011
    IMG-20191002-WA0012

    #790592

    SuperSi
    Bijdrager
    Berichten: 2103

    @mcboss

    Ziet er uit als een goedkope tecno circuit met een nieuwe shaft demper.
    De leovince krul heeft de bocht de andere kant op lopen namelijk

    #790594

    Magnus01
    Topic starter
    Berichten: 457

    Lijkt er wel heel erg op, zou kunnen dat de tecno er op gebaseerd is.

    #790596

    MCBoss
    Donateur
    Berichten: 531

    @mcboss Ziet er uit als een goedkope tecno circuit met een nieuwe shaft demper. De leovince krul heeft de bocht de andere kant op lopen namelijk

    Is dan ook geen Leo, maar Shaft zoals je kunt zien en lezen. 😉

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.