koppeling malossi

Home Forums Techniek Opvoeren koppeling malossi

This topic contains 7 reacties, has 4 deelnemers, and was last updated by Martino 5 years, 6 months geleden.

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Gebruiker
  • #184724

    renes
    Topic starter
    Berichten: 51

    hee,
    Ik wil denk een koppeling van Malossi op mijn Citta zetten.
    zou die wat sneller trekken en is hij beter dan de orginele koppeling?
    Gr.

    #196027

    ArvidW
    Donateur
    Berichten: 6259

    Er bestaat geen malossi koppeling voor citta. Malossi segmenten bestaan wel en daar trek je vanwege het lagere gewicht iets sneller mee op.

    AW50-4t | 13.13 | Gianelli Citypower | 3.2Nm@6000rpm | 3.0pk@6700rpm
    Home made engine dyno
    #199108

    Martino
    Bijdrager
    Berichten: 7342

    Dan wil ik wel graag weten welke malossi koppeling jij bedoelt? Ik heb deze nog nooit gezien. bedoel je misschien een vario of koppelingsegmenten van malossi? Plaatje van deze kopeling graag? En kan voortaan ook in kleine vragen topic.

    #199109

    renes
    Topic starter
    Berichten: 51

    Sorry,ik bedoelde de koppelingsegmenten.
    En dit zijn de segmenten http://www.jmpb.nl/store/index.php?act=viewProd&productId=643

    #199110

    Martino
    Bijdrager
    Berichten: 7342

    Slijten sneller dan de orginele segmenten, maar trek je wel ietsje sneller mee op door het lagere gewicht zoals Arvid al aan geeft. Ik zal ipv deze segmenten iets strakkere trekveren monteren voor hetzelfde effect.

    Ik rijd al 2 toerjaren met malossi schoen en die dingen lijken nog als nieuw:thumb dus dat sneller slijten lijkt me niet echt terecht of is verwaarloosbaar.

    #199111

    renes
    Topic starter
    Berichten: 51

    Okee bedankt!

    #779345

    Scootibami
    Bijdrager
    Berichten: 7

    Bestekan iemant helpen heb duseen vespa ciao maar mijn koppeling bodemplaatje gaat niet meer over mijn krukasstang  moet groter gat in zitten voor te passen iemand idee waar ik dit kan vinden op jmpb all gekeken niets te vinden

    #779358

    Martino
    Bijdrager
    Berichten: 7342

    Zo al oud topic, lees volgende flyer maar eens door. Die kan je verder helpen:
    https://vespa-ciao.nl/?mdocs-file=775158

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.