Home › Forums › Algemeen › Oude topics › ‘Kleine vragen’ topic
This topic contains 12,449 reacties, has 416 deelnemers, and was last updated by AA-T 5 years, 11 months geleden.
-
Gebruiker
-
14 juli 2008 om 07:18 #129884
Zit je zuiger wel goed? Als die benzine uit zijn uitlaatpoortje gooit kan dat een reden zijn. Het lijkt me niet dat jij hem verkeerd om hebt zitten maar check het even. De gaten in de zuiger moeten omhoog anders gooit hij inderdaad wat benzine uit de uitlaatpoort. Normaal moet dit zeer gering zijn wanneer hij goed afgesteld is. Probeer een kleinere sproeier en een nieuwe bougie. Ik heb het ook al een paar keer gehad, wanneer hij te rijk staat afgesteld, dat de bougie dan ‘doorslaat’. Wanneer een bougie zeiknat word, stopt deze er gewoon mee.
14 juli 2008 om 07:52 #129885vicious :
malibu :
Hey, weet iemand welke sproeier je nodig hebt voor deze setup?– Polini Evolution Engine ( puntenontsteking))
– 19 mm Dellorto carburateur
– 46 mm Polini kit
– Polini powerfiltergrtz axel
Tussen 110-130 dacht ik zo. Kan heel erg verschillen en die carbs zijn sowieso wat lastiger af te stellen.
Eerder rond de 90 volgens mij.
14 juli 2008 om 07:58 #129886welke uitlaat doet het beter op een 60cc italkit?
de leo-krul of de citypower?14 juli 2008 om 08:20 #129887Jup, de zuiger zit goed hoor. Want ik heb er meer dan een week mee gereden.
Ik zal vandaag nog ff langs de bromboer gaan om een nieuwe bougie te halen, maar ik twijfel zo’n beetje dat t aan de bougie ligt 🙁14 juli 2008 om 10:19 #129888Edjuh :
vicious :
malibu :
Hey, weet iemand welke sproeier je nodig hebt voor deze setup?– Polini Evolution Engine ( puntenontsteking))
– 19 mm Dellorto carburateur
– 46 mm Polini kit
– Polini powerfiltergrtz axel
Tussen 110-130 dacht ik zo. Kan heel erg verschillen en die carbs zijn sowieso wat lastiger af te stellen.
Eerder rond de 90 volgens mij.
rond 82 😉 84 was bij mij net te groot. 82 liep die echt als een tierelier
14 juli 2008 om 10:27 #129889ja ik zou met 88 beginnen, beter te groot dan te klein je kan later nog kijken of hij kleiner moet.
14 juli 2008 om 13:16 #129890heeft het nut mijn malo luchtfilter te gebruiken op een std snor met leo krul?
14 juli 2008 om 13:58 #129891
Tom ciaoNee, ik denk het niet.
Je moet hem er zeker niet voor gaan kopen, maar als je hem hebt liggen kun je het altijd eens proberen 😉En nog een vraagje,
welke kleur trekveertjes heb ik nodig voor deze setup:
<—En slijten je koppelingsschoentjes niet sneller door strakkere trekveren?
14 juli 2008 om 15:14 #129892d8 dat ze wat sneller slijten ja….Iemand zei es tegen mij dat ik als ik mijn 43mm DR (gewone) ik es blauwe van polini moest proberen en anders de groene…Gwn een setje van polini kopen en es testen met de groene en de blauwe.
Vraagje:
past de vliegwieltrekker van buzetti voor citta ook op het ciao blok (d8 het wel maar weet het niet zeker. En heeft het zin de inlaat wat uit te vijlen en te boren voor een std 50cc (wel met een 13/13 carb), wil namelijk wat relaxter kunne rijden.
14 juli 2008 om 15:32 #129893die past ook op een ciao blok ja, ze zijn namelijk hetzelfde.
14 juli 2008 om 15:49 #129894welke uitlaat doet het beter op een 60cc italkit?
de leo-krul of de citypower?14 juli 2008 om 17:20 #129895
Tom ciaoAllebei wel.
City power voor minder op te vallen en leo krul voor wat meer trekkracht
@ Angel
Ja inlaat uitvijlen en boren heeft wel zin ja met een 13/13 carb 😉
Betere trekkracht & snelheid14 juli 2008 om 18:26 #129896Als er een deuk in bijvoorbeeld een bocht van een Proma cc zit, presteert hij hierdoor minder of maakt dat niks uit?
14 juli 2008 om 21:22 #129897even snel een vraagje kon het zo snel niet egt vinden..
kan ik met een dr 70 met std cilinderkop rijden ?14 juli 2008 om 21:23 #129898
gido-vespajah kan wel
-
Gebruiker
Het onderwerp ‘‘Kleine vragen’ topic’ is gesloten voor nieuwe reacties.