‘Kleine vragen’ topic

Home Forums Algemeen Oude topics ‘Kleine vragen’ topic

This topic contains 12,449 reacties, has 416 deelnemers, and was last updated by AA-T 5 years, 11 months geleden.

15 berichten aan het bekijken - 10,261 tot 10,275 (van in totaal 12,450)
  • Gebruiker
  • #127525

    Stann
    Bijdrager
    Berichten: 58

    Ik heb een lekkende keerring, die moet dus vervangen worden. Nu was sander(sombrero) maandag bij mij en deze zag dat mijn keerring verder naar achteren zat dan bij hem, bij hem was er geen ruimte meer(tussen slakkenhuis en carter) over zeg maar, bij kon d’r als het ware nog een keerring voor. Is dit mogelijk, of is t toch noodzakelijk die oude eruit te halen?
    En ik ging een nieuwe halen, maar moest de maten weten van de keerring, namelijk de binnendiameter, buitendiameter en de dikte. Weet één van jullie dat?
    Alvast bedankt:thumb

    #127526

    JayL
    Bijdrager
    Berichten: 753

    beter kun je de ouwe eerst deruit halen. je kunt beter in een keer alles goed doen denk k :con
    wel vreemd dat die zover in je carter zit, dat hoort niet zo te zijn hoor.
    en bij de bromboer moet je alleen zeggen dat t voor een vespa groot carter is, meer niet. hij zou die gwn in huis moeten hebben als t goed is

    #127527

    Stann
    Bijdrager
    Berichten: 58

    ok, maar hoe moet ik die eigenlijk precies eruit halen:? en dat is inderdaad vreemd dat die dan zo ver in de carter zit, mja..
    En ik had dat inderdaad zoe gevraagd voor en ciao(hetzelfde als ciao mix) en hij zei heb je geen maten? ik zo nee eigenlijk niet, maar hij moest echt de maten weten, anders kon ie me niet helpen:con

    #127528

    JayL
    Bijdrager
    Berichten: 753

    Stann :
    ok, maar hoe moet ik die eigenlijk precies eruit halen:?

    http://www.vespa-ciao.nl/forums.php?m=posts&q=8188

    je hoeft tuurlijk niet alles vervangen als in de how-to, maar dan heb je wel een idee hoe je moet beginnen
    succes :thumb

    trouwens, die kerel schijnt zijn ding niet te weten… alle vespa blokjes hebben dezelfde keerring maten, alleen de mix heeft er nog een (dacht met een ander maat, geen ervaring hiermee :P) , maar goed, als je je ouwe deruit hebt, heb je de maten dan wel 😉

    #127529

    Stann
    Bijdrager
    Berichten: 58

    dat zou best ens kunnne wat je zegt, want die zaak is eigenlijk 3 x bagger, is alleen goed om wat onderdeeltjes te halen/bestellen:)haha, maar goed, bedankt JayL:thumb

    #127530

    jordy
    Bijdrager
    Berichten: 989

    ik had even een vraagje
    hoe kan ik het beste de veren in mijn voorvork zetten?? (originele voorvork)
    😕
    met de hand krijg ik ze echt niet erin

    #127531

    Rebel

    Even met ze 3en doen.

    1 duwt de veer naar binnen dan steek je met een priem door die 2 gaten trek je hem recht en dan duwt die een ander even de schroef erdoorheen.

    #127532

    jordy
    Bijdrager
    Berichten: 989

    het is al gelukt maar toch bedankt;)

    #127533

    Tyrax
    Bijdrager
    Berichten: 92

    Dat kapje onder je zadel, is dat

    Deze; http://www.jmpb.nl/shop/view_product.php?product=VE3397 ?

    Kzie namelijk dat bijna elke ciao die mist 😛 en me bromboer had em niet meer liggen ..

    #127534

    diac
    Bijdrager
    Berichten: 2184

    nee, dat is het kapje voor over je balhoofd.
    staat er ook duidelijk bij..:con

    deze: http://www.jmpb.nl/shop/view_product.php?product=VE3399
    of als je een ciao mix hebt deze: http://www.jmpb.nl/shop/view_product.php?product=VE3400

    #127535

    Tyrax
    Bijdrager
    Berichten: 92

    Lol, weet ik veel waar het balhoofd zit ofzo:p Nja beetje dom ook van mij 😮

    #127536

    vlad
    Bijdrager
    Berichten: 20

    vlad :
    ik heb just
    mijn goede cmd gepakt en het werkt nog steeds niet
    maar vonkt als ik het tegen het frame hou of als ik het frame aanraak dan krijg ik schoken?
    ik snap er niks meer van

    kan iemand mij a.u.b. helpen?????????????????????????
    ik heb mijn oude cmd gepakt en hij vonkt niet ook al hou ik hem tegen het frame!!!
    hij werkte een week geleden perfect en nu heb ik hem uiteen gehaald en terug inelkaar gestoken en hij vonkt niet meer???
    en bougies werken perfect!!!

    plz snel en zo veel mogelijk tips ,want hij moet morgen zeker werken !!!

    thx op voorhand

    #127537

    Tyrax
    Bijdrager
    Berichten: 92

    Wtf, ik wou net wegrijden .. Valt me kabel eruit, van de gashendel, die ene vlakbij de rem.. hoe de fuck krijg ik dat ding weer in elkaar .. ik snap er niks van :S

    #127538

    JayL
    Bijdrager
    Berichten: 753

    @Vlad — wat is een cmd?? bedoel je je contactpunten ofzo? heb je die wel afgesteld op 0.45mm?
    als je cdi bedoelt… tja… dan maar kijken of alle kabels goed zijn aangesloten anders kan t jouw cdi zijn

    #127539

    vlad
    Bijdrager
    Berichten: 20

    @JayL :ja ik bedoelde cdi en kabels zijn allemaal aangesloten.en het werkt nog steeds niet

    dus plz iemand hulp

    @tyrax :je moet vanonder bij de gashendel een schroefje losdraaien —-gaskabel insteken —–en schroef vastdraaien

15 berichten aan het bekijken - 10,261 tot 10,275 (van in totaal 12,450)

Het onderwerp ‘‘Kleine vragen’ topic’ is gesloten voor nieuwe reacties.