‘Kleine vragen’ topic 2

Home Forums Algemeen Brommers algemeen ‘Kleine vragen’ topic 2

This topic contains 26,187 reacties, has 886 deelnemers, and was last updated by AA-T 5 years, 11 months geleden.

15 berichten aan het bekijken - 22,321 tot 22,335 (van in totaal 26,188)
  • Gebruiker
  • #109682

    80cc
    Bijdrager
    Berichten: 62

    die theorie wist ik wel maar de eigenschappen want zie ze niet zo veel op citta’s zitten

    #109671

    Jarco
    Bijdrager
    Berichten: 2522

    Ik denk dat je dat wel mag vergelijken met de Kenda Semislick 300 X 12 gezien het profiel aardig hetzelfde lijkt.
    ( Ik heb geen idee of de kwaliteit van het rubber hetzelfde is dus hier kan ik je niet verder helpen. )
    Zal natuurlijk kwa rij eigenschappen wel iets anders aanvoelen omdat die lager is.
    Ervaring heb ik er niet mee dus daar moet echt iemand anders op antwoorden. 😛

    #100995

    daniel citta
    Bijdrager
    Berichten: 137

    ik heb deze banden onder me citta ik vind ze beter rijden dan de andere banden voor de citta en meer grip in de bochten ,ze gaan wel heel moeilijk om je velg heen en raad je aan als je ze gaat halen dat door de brommer boer te laten doen.
    ik ben er dik tevreden over

    #106779

    80cc
    Bijdrager
    Berichten: 62

    ja dat naar de brommer boer gaan was ik ook vanplan als ik ze koop
    maar jij ben dus tevreden das mooi

    #108295

    Rick.

    Hey guys
    Ik was net even op het citta forum aan het kijken, en daar zag ik een citta met een ronde koplamp. Nu is dat niet zo’n probleem, maar ik had ook een citta gekocht mét ronde koplamp. Nu is mijn vraag dus (je raad het al8))Hoe kunnen die ronde koplampen ooit op een citta verzeild raken?

    #107079

    paulhermens

    met die kenda semi 300 x 12 lag ik laatst al bijna op mijn plaat, dus de grip vind ik niet top maar het oog wil ook wat, dus ze blijven er wel onder 😉 alleen in het vervolg iets minder hard over de rode klinkers :'(

    #95328

    Martino
    Bijdrager
    Berichten: 7345

    @ Rick.; Een ieder kan natuurlijk een ander type koplamp op een Citta hebben gemonteerd. Origineel hebben ze altijd de wat hoekige koplampen.

    #93037

    adriaan
    Bijdrager
    Berichten: 308

    Wat voor een pakkingen moet ik gebruiken op mijn 80cc polini? Gewoon die van een 80cc malossi cilinder, die van een polini staan niet op jmpb.nl namelijk.

    #109457

    Duarteciao
    Bijdrager
    Berichten: 111

    na een grote vervangbeurt vanalles en nogwat heb ik me brommer weer opgebouwd en als ik nu redelijk op toerenkomt trilt me hele brommer, iemand een idee waardoor dit komt?
    miss t ringetje tussen het koppelinghuis en krukas ?

    #111487

    lars-ciao
    Bijdrager
    Berichten: 313

    het blok ook goed vast gedaait?

    geen scheef koppelingshuis?/krukas?

    #111128

    Duarteciao
    Bijdrager
    Berichten: 111

    denk dat t blok wel goed zit, heb dit al eens eerder gehad en weetnietmeer hoe k et opgelost had of waardoor t kwam :/
    brommer begint echt te trillen als ik boven de 30 ga

    #110634

    lars-ciao
    Bijdrager
    Berichten: 313

    ik zou een een ander koppelings huis proberen dat kan het misschien zijn.

    en de ring met het opstaande randje naar de koppeling toe doen.

    dat had ik ook een tijd namelijk.

    #110635

    Anoniem

    Zit je ring om je krukas tussen het vliegwiel en koppelingshuis wel in de goede richting dan? Dit geeft inderdaad dit soort symptomen.

    #93143

    jdjong
    Bijdrager
    Berichten: 121

    Ik heb het probleem dat zodra ik mijn koppeling op mn krukas vast draait, mn vliegwiel nauwelijks meer wil draaien. Heb ik dan een scheve krukas?

    #93879

    Indowess
    Bijdrager
    Berichten: 286

    Als ik top rijd en blokje is warm. Ploft die nog steeds uit de uitlaat lijkt het wel.

15 berichten aan het bekijken - 22,321 tot 22,335 (van in totaal 26,188)

Het onderwerp ‘‘Kleine vragen’ topic 2’ is gesloten voor nieuwe reacties.