Jayton’s Perso

Home Forums Perso’s Projecten Jayton’s Perso

This topic contains 22 reacties, has 10 deelnemers, and was last updated by hansieb 16 years, 6 months geleden.

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 23)
  • Gebruiker
  • #284058

    Jayton
    Topic starter
    Berichten: 139

    Dit ben ik:

    Dit is mijn site: [url]http://www.jayton.nl[/url], voor de onderdelen kijk op de verkooplijst:!

    Mijn M&M malossi:

    Mijn setup:


    19mm, reedvalve, DEPS 80cc

    Mijn vriend uit Italië zijn ciao:


    Simonini 100cc loopt als een gek. Voor €150,- compleet incl. ciao gekocht in Italie. Is toch onvoorstelbaar!!!!

    #450126

    Jayton
    Topic starter
    Berichten: 139

    Mijn Malossi liep niet echt lekker dus ben ik maar gestopt, met de cross in Italië.

    Nu loopt ie al een stuk beter, moet nog wel wat met sproeiers kloten, maar op hoge toeren is het al een beest!:D

    #450127

    hansieb
    Moderator
    Berichten: 10948

    JEZUS 150 euro voor een SIMO ENGINE =)=)=)=)

    Lijkt me nog wel een keer humor om met een heel nederlands stel der heen te gaan 🙂

    Chocopasta en bier beetje rare combo jayton :lol

    #450128

    LeMoN
    Bijdrager
    Berichten: 1849

    getverdemme dat is ranzig chocopasta met bier 😛 maargoed die ciaotjes zien er wel cool uit en 150 euro voor zo’n beest OMG 😐

    #450129

    .-{2F4OV}-.

    Hey Jayton,

    Lang niet gesproken man! Kheb je gemist op de meeting in Groningen en Limburg;) Beetje jammer…
    Khad je ciao graag in t echt gezien..

    Welke sproeier heb je er nu inzitten? Komen er nog nieuwe onderdelen uit italie? Miss de nieuwe 100cc racing engine?

    #450130

    Jayton
    Topic starter
    Berichten: 139

    😀 Eerst je broodje chocopasta eten en dan lekker uitbuiken met een biertje en uitzicht over een vallei met zonne bloemen velden, heerlijk!

    Eey Sil
    Ja, jammer dat ik er niet bij kon zijn. Ik kwam toen net uit Italië die vrijdag, dus was die zaterdag wat lui om te komen.
    Volgende keer beter.

    Ik heb nu een 85 sproeier maar daar mee loopt ie niet stationair en krijgt ie teveel benzine ofzo. Ik ga nu een 80 proberen. Ik moet nog een 82 sproeier kopen. Heeft iemand nog een wijze tip?

    Misschien in september weer nieuwe spullen,afhankelijk of ik naar Italie ga of niet. Nu heb ik alleen nog 1 80cc Pinasco pen 12 en Polymer/ proma 50cc uitlaten voor 35,- euro p. stuk.

    SImo is een oud type.

    #450131

    speedbuxy
    Bijdrager
    Berichten: 10286

    Combinatie chocopasta en bier lijkt mij ook wat apart.
    Maarja ik lust ook geen bier.
    Maar vet uitzicht is het zeker 8) ook een beste pot chocopasta trouwens:)
    Echte liefhebber zo te zien.
    Ze hadden hem bij nutella wel voor een reclamespotje kunnen gebruiken :lol
    Ik heb je net trouwens ook gemailt mbt de uitlaten.

    #450277

    .-{2F4OV}-.

    Sproeier 80;) Op een 19mm, reedvalve met 80 DEPS;)

    Khad op 19mm, reedvalve en 70 DEPS al sproeier 92, daar verzoop die op t begin beetje mee. Maar als je m aanhad liep die perfect stationair. En in de hoge toeren idd een beest! Daar kunne de mensen die op de meeting ware wel over meeprate:lol

    Maar hansieb zei dat zijn reedvalve owk last had in de begintoeren;) Die van mij moest je rustig opentrekken anders verzoop die.. BWOAPP.. En da had hansieb owk zei die.

    Ma thomas, herr flick, heeft daar weer totaal geen last van. Da ding van hem liep helemaal perfect. Trok de hele tijd op 1 wiel. Ma als t goed is moet je n sproeier boven de 90 hoor. Miss wel boven de 100;) Kweet niet wat thomas erin heeft zitte mja.

    khoop da je t verhaal n beetje hebt kunne volge:thumb

    #450278

    Herr Flick
    Sleutelbeheerder
    Berichten: 6915

    Ik heb sproeier 85, zat in men 19mm en 21mm. loopt hij idd perfect mee en is misschien ietssssss te groot. maar beetje meer smering is als het ware niet verkeerd.

    jullie moeten gewoon leren afstellen 😕 ahaha nee grapje, ik heb er met mijn 19mm en 21 (aangepast voor reedvalve) er nóóit last van gehad, ook niet met gewone krukas)

    46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
    Gele Racefrikandel
    #450279

    Tim
    Bijdrager
    Berichten: 598

    mijn oom zij dat dat altijd een beetje bij de dellortho carburateurs was.. mijn 20mm vlakshuif heeft dat ook een beejte in de lage toeren.

    #450281

    hansieb
    Moderator
    Berichten: 10948

    Thomas heeft het BWOAP verhaal nooit gehad terwijl

    IK
    SIl
    EDDI

    Er wel last van hebben , ooit zullen we erachter komen heeft tenminste niks met de sproeier / gasnaald / luchtschroef te maken..

    #450282

    Edjuh
    Bijdrager
    Berichten: 6958

    Eindelijk een perso:)

    Even over je brute setup:

    Is die uitlaat wel ok? Dat is toch een uitlaat voor top en niet voor trekkracht?
    En wil je geen vario als je gaat crossen?

    Die achtergrond ziet er zalig uit.

    Ga je naar die imola beurs?

    #450947

    Jayton
    Topic starter
    Berichten: 139

    Bedankt voor jullie tips. Ik ga inderdaad een 85sproeier proberen.

    Die uitlaat is inderdaad niet om mee te crossen, maar race. Ik ga hem ook er af halen. Ik heb net zo’n Simo Racing binnen. Die ga ik er dan maar opzetten. Kan ik tenminste mijn voetrem gebruiken 😉

    Ik heb net een Malossi varioset binnen. Misschien dat ik hem van het weekend er op ga testen. Komt van een kerel uit Italie die voor Malossi scooterraced ofzo? voor 6 tientjes gekocht.

    Kijk mijn mandje:

    Ik heb nu ook een Simonini blok met 100cc (niet voor de verkoop). SUPER blij mee!!
    [pfs]783-p1010007.jpg[/pfs]
    [pfs]783-p1010008.jpg[/pfs]

    Op marktplaats staat de one and only Malossi DEPS 80cc ALU te koop. Weer eentje op de kop weten te tikken in Italië. Ik heb er zelf 1 en italiaanse maat van me ook dus we verkopen hem. Wie de beste prijs bied op marktplaats?

    #450948

    TimoO_
    Donateur
    Berichten: 3977

    hansieb :
    Thomas heeft het BWOAP verhaal nooit gehad terwijl

    IK
    SIl
    EDDI

    Er wel last van hebben , ooit zullen we erachter komen heeft tenminste niks met de sproeier / gasnaald / luchtschroef te maken..

    ik heb dat BWOAP geluid ook ooit gehad, maar is op een overklaarbare manier verdwenen 😕

    @ Jayton, heel mooi spul heb je. maarru, waarom rijden die in italie allemaal met Simonini Krulletjes? zelfs de ninja trok nog beter op bij mijn setup.

    #450949

    Fredzzz
    Moderator
    Berichten: 1512

    Jayton, als dat Simonini blok ooit weg gaat, laat het maar weten he :thumb, echt mooie spullen heb je daar.

    Wat heb je ervoor betaald als ik vragen mag? Niet veel zeker…?!

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 23)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.