Is het mogelijk een pdf bestand te uploaden?

Home Forums Algemeen Website Is het mogelijk een pdf bestand te uploaden?

This topic contains 3 reacties, has 2 deelnemers, and was last updated by AA-T 6 years, 2 months geleden.

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Gebruiker
  • #536051

    Martino
    Topic starter
    Berichten: 7345

    Ik vraag mij af of het mogelijk is een pdf bestand te uploaden? Voorheen kon je de pfs gebruiken om een pdf te hosten en dan hier naar toe te linken. Dit was soortgelijk aan het uploaden van een foto, maar nu is er een andere manier om foto’s te posten en een pdf file wordt hierin niet erkent.

    #536112

    AA-T
    Sleutelbeheerder
    Berichten: 2445

    Nee, wij hebben ervoor gekozen alleen het uploaden van afbeeldingen mogelijk te maken, mede uit veiligheidsoverwegingen.

    Informatie uit een pdf bestand zal je dus op een andere manier moeten plaatsen door bijvoorbeeld de relevante tekst of foto’s hieruit te kopiëren.

    #538231

    Martino
    Topic starter
    Berichten: 7345

    Wat gaat er gebeuren met de pdf bestanden vanuit het oude forum. Voorbeeld Link

    Hier herken ik mijn oude link naar de pfs of database in. Blijft deze wel bestaan, evenals de foto’s welke daar zijn gehost?

    Voor nieuwe pdf bestanden zoals handleidingboekjes etc zal je dus extern moeten hosten met de kans deze verloren gaan?

    #538436

    AA-T
    Sleutelbeheerder
    Berichten: 2445

    Ik neem aan dat als je de mogelijkheid hebt een pdf ergens te uploaden, je ook de mogelijkheid hebt deze zelfde pdf op je computer op te slaan.

    De foto’s in de oude pfs blijven sowieso bestaan, dat kan ik garanderen.
    Voor nu blijven de pdf bestanden in de oude pfs ook nog bestaan, of dit zo blijft kan ik niet garanderen. Als je ze dus niet hebt opgeslagen raad ik je aan dat alsnog te doen.

    Verder is het inderdaad zoals ik het zeg, je zal ze of elders moeten hosten of op een andere manier moeten plaatsen. Als je er even op zoekt zal je ondervinden dat een pdf makkelijk om te zetten is naar een afbeelding, dit is in mijn ogen een prima oplossing. Afbeeldingen kan je gewoon uploaden.

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.