Het grote “Ideeën” topic

Home Forums Algemeen Website Het grote “Ideeën” topic

This topic contains 608 reacties, has 151 deelnemers, and was last updated by DarkMagician6 9 years, 9 months geleden.

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 609)
  • Gebruiker
  • #33684

    Herr Flick
    Topic starter
    Berichten: 6915

    Hier het Ideeën topic.

    Heb je een idee om de Site te verbeteren, een interessante toevoeging, iets wat je echt mist?
    Dit is de plaats om het aan te kaarten.

    46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
    Gele Racefrikandel
    #54041

    stevo10
    Bijdrager
    Berichten: 47

    Meer tuning op de site van spullen. Indicatie van wet betreft sproeiers bij welke setup

    #54042

    Frenkie
    Bijdrager
    Berichten: 327

    Meer informatie maybe over verschillende typen uitlaten. Nu staat er overal dat het wel een goed pijpje is enzo. Terwijl dat niet altijd het geval hoeft te zijn.

    #54043

    polinivespa
    Bijdrager
    Berichten: 38

    sticker late maken met reclame voor de site! is een goed idee herr flick!

    #54044

    citta70cc
    Bijdrager
    Berichten: 164

    Inderdaad veel meer tuning en uitleg hierover!
    Nu staan er gewoon een paar cilinders en uitlaten, das simpelweg monteren en rijden.
    Bijvoorbeeld: hoe moet ik mijn carter frezen, hoe moet ik mijn cilinder tunen, hoe pas ik mijn spoelpoorten aan.
    Dat soort dingen

    #54045

    VespaBooiiY
    Bijdrager
    Berichten: 46

    die van die sticker laten maken is wel een hele goeie! herr flick :d zeker doen

    #54046

    Herr Flick
    Topic starter
    Berichten: 6915

    :D, moet alleen nog ff kijken of ik goeie stikkervellen kan laten maken, en met dat folie er over heen, ze worden wel gratis dan trouwens 😉

    46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
    Gele Racefrikandel
    #54047

    Franz
    Bijdrager
    Berichten: 204

    dat vind ik een goed idee met die stikkers
    voor op de vespa en die moet je dan verkopen voor niet teveel geld.
    voor de site te steunen en die dingen

    #54048

    Tonni
    Moderator
    Berichten: 4576

    citta70cc :
    Inderdaad veel meer tuning en uitleg hierover!
    Nu staan er gewoon een paar cilinders en uitlaten, das simpelweg monteren en rijden.
    Bijvoorbeeld: hoe moet ik mijn carter frezen, hoe moet ik mijn cilinder tunen, hoe pas ik mijn spoelpoorten aan.
    Dat soort dingen

    Over dit soort onderwerpen komen er zeker nog faq. Ik ga er zelf een paar doen, maar dat kost nog even tijd.

    I came, I saw, and I forgot what I was doing...
    #54050

    VespaBooiiY
    Bijdrager
    Berichten: 46

    iets maken zodat mensen foto’s en filmpjes bij hun galary kunnen zetten. laterrsss

    #54051

    Frans
    Bijdrager
    Berichten: 42

    Misschien kun je een hoekje vrijmaken dat je kunt zien dat iemand een nieuwe gallery heeft aangemaakt!

    #54052

    Miesmaster
    Bijdrager
    Berichten: 116

    en dat iedereen ook gebruikers gewoon standaard 12 of 15 foto’s in de gallary kunne plaatsen want sommige hebben er maar 1 of 2 in staan dus ken je lang niet alles zien.

    En meer uitleg bij de uitlaten er staat nu alleen maar of ie goed voor snelheid of trekkracht is maar er staat niks over het geluid of hij snel roest bij wat voor setup hij goed kan enzo voort

    #54053

    Vespaflappie
    Bijdrager
    Berichten: 1231

    En als ik dat meot geloven is elke uitlaat goed; de tecno is verre van goed; en zet er ook ff bij voor hoeveel cc ongeveer….

    #54054

    Tonni
    Moderator
    Berichten: 4576

    Uitlaten ligt een beetje moeilijk. De meningen zijn over sommige uitlaten nogal verschillend. Maar er is een afdeling waar je je mening en ervaring kan geven over allerlei uitlaten. Als jullie daar nu allemaal je ervaring met bepaalde types posten, dan kan daar wel uitgefilterd worden wat de gemiddelde mening is, en dit zal dan wel worden aangepast.

    I came, I saw, and I forgot what I was doing...
    #54055

    Herr Flick
    Topic starter
    Berichten: 6915

    Maar jongens die uitlaten info komt allemaal nog, ik heb namelijk ook nog school he, en zoals jullie weten weet ik motorisch niet veel dus als iemand mij wil helpen is dat ook leuk, en admins jullie mogen bij die pagina best op edit drukken en text er neer zetten (sla dit wel ff op dat we strax niet met zen 5en bezig zijn ofzo) en mies.. met de fotos lijkt me eigenlijk niet egt slim ofzo ?
    ik heb me pakket van me webspace omlaag gehaald omdat ik hiervoor betaal.. kost me 40 eu per jaar en ik heb 100 mb dus ik kan moeilijk aan iedereen 5 mb aan ruimte geven en de site neemt ook nog wat in, daarom 70kb voor gewone gebruikers en admins wat meer maar moeten er ook zuinig mee aan doen!

    ciao

    46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
    Gele Racefrikandel
15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 609)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.