Het grote “Ideeën” topic

Home Forums Algemeen Website Het grote “Ideeën” topic

This topic contains 608 reacties, has 151 deelnemers, and was last updated by DarkMagician6 9 years, 9 months geleden.

9 berichten aan het bekijken - 601 tot 609 (van in totaal 609)
  • Gebruiker
  • #117821

    goedguus
    Bijdrager
    Berichten: 1451

    Bij ebay heb je ook een kleine ruimte om tekst toe te voegen.
    maar het idee is ook meer dat je in 1 oogopslag ziet hoeveel sterren iemand heeft gekregen.
    als je er dan op klikt dat je dan meer info met korte! Reacties kan lezen..

    #117822

    Citta-ciao
    Donateur
    Berichten: 1110

    Goedguus,

    Dan is het inderdaad overzichtelijker, en handiger.

    #96304

    Rizla
    Donateur
    Berichten: 409

    Wat doe je dan met oude berichten op de White list

    #117804

    Tonni
    Moderator
    Berichten: 4576

    Omzetten in een rating, moet te doen zijn.

    Ik vind het wel een duidelijk en overzichtelijk systeem, ik weet alleen niet hoeveel werk het mee zal brengen om het uit te voeren.

    I came, I saw, and I forgot what I was doing...
    #117805

    Herr Flick
    Topic starter
    Berichten: 6915

    Ik zou dit ook graag zeker willen hebben. Het enige probleem is dat we op een oud (lees: niet meer verder ontwikkeld) systeem draaien. Dit betekent dat als we iets willen hebben ik het zelf moet gaan coderen.
    Ik ben samen met Johnsel aan het uitvogelen of we naar een nieuwer systeem kunnen gaan en ook het gehele forum kunnen meenemen. We kunnen het niet permitteren om alle posts en stuff weg te gooien en opnieuw te beginnen.

    In het kort; ik snap de wat frustratie bij de whitelist, beter als dit kan ik op het moment zelf niet. Gelieve wachten op het nieuwe systeem.

    46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
    Gele Racefrikandel
    #67858

    hansieb
    Moderator
    Berichten: 10948

    Zouden we het aantal whitelist toevoegingen ook achter de tekst whitelist kunnen zetten.

    Vb: whitelist (30) ….. Oftewel 30 reacties op de whitelist.

    #118162

    lightlord
    Donateur
    Berichten: 884

    Ik heb een idee is het mogelijk om een topic met handige adresjes te hebben.
    Waar mensen hun adresjes kunnen posten per provincie b.v. waar je kunt laten poedercoaten,lassen,frezen
    of zelfs je wiel kunt laten spaken 😉
    Er word regelmatige gevraagd om adresje waar je het beste iets kunt laten doen.
    Een vaste lijst met adresjes per provincie zodat je in 1 oog opslag kunt zien wat er bij jou in de buurt zit.

    Misschien een idee voor de site 😉

    mvg

    Lightlord

    (ik had dit al eerder gepost in de topic website)

    Je ware pubertijd duurt je leven lang
    Lightlord's Dizzy/Gypsi
    #118163

    DinoH
    Donateur
    Berichten: 1261

    lightlord :
    Ik heb een idee is het mogelijk om een topic met handige adresjes te hebben.
    Waar mensen hun adresjes kunnen posten per provincie b.v. waar je kunt laten poedercoaten,lassen,frezen
    of zelfs je wiel kunt laten spaken 😉
    Er word regelmatige gevraagd om adresje waar je het beste iets kunt laten doen.
    Een vaste lijst met adresjes per provincie zodat je in 1 oog opslag kunt zien wat er bij jou in de buurt zit.

    Misschien een idee voor de site 😉

    mvg

    Lightlord

    (ik had dit al eerder gepost in de topic website)

    Goed idee ja zal handig zijn

    #118164

    DarkMagician6
    Bijdrager
    Berichten: 957

    lightlord :
    Ik heb een idee is het mogelijk om een topic met handige adresjes te hebben.
    Waar mensen hun adresjes kunnen posten per provincie b.v. waar je kunt laten poedercoaten,lassen,frezen
    of zelfs je wiel kunt laten spaken 😉
    Er word regelmatige gevraagd om adresje waar je het beste iets kunt laten doen.
    Een vaste lijst met adresjes per provincie zodat je in 1 oog opslag kunt zien wat er bij jou in de buurt zit.

    Misschien een idee voor de site 😉

    mvg

    Lightlord

    (ik had dit al eerder gepost in de topic website)

    Zoals ik ook al aan had gegeven op het topic, ik ben het hier ook mee eens. :thumb

9 berichten aan het bekijken - 601 tot 609 (van in totaal 609)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.