Herr FlicK’s Special (Schijfrem, kickstart reedvalve & foxvario)

Home Forums Perso’s Projecten Herr FlicK’s Special (Schijfrem, kickstart reedvalve & foxvario)

This topic contains 1,766 reacties, has 173 deelnemers, and was last updated by Herr Flick 3 years, 6 months geleden.

15 berichten aan het bekijken - 376 tot 390 (van in totaal 1,767)
  • Gebruiker
  • #269054

    Herr Flick
    Topic starter
    Berichten: 6915

    nou brommer liep alsnog heel kut dus ik dacht ik doe even mijn 2e 42alu erop (std en een Btje inplaats van een Ctje, dus moest zuiger er ook af..)

    De getunede cilinder en gehele blok liep kut, hij start echt heel moeilijk en stottert als hij net aangaat enzo. loopt ook hoog stationair als je gas los laat van het rijden (normaal moet je dan nix horen.

    ik snap echt niet wat t is! al rijd me gewone 42alu wel wat beter maar die andere trok gewoon niet op, denk een combinatie van verschillende factoren en niet helemaal t tunen.



    Ik baal hier best wel van want ik had zeker kwaliteit verwacht! , altijd goed warmdraaien. Vol syntetische olie (zelf mengen dus) met euro 98. nooit ruig mee om gegaan of iets dergelijks.

    Denk dat t komt omdat ik m niet afgesteld krijg (bougie grijs met sproeier 72)

    Me 42alu was nog goed en in goeie staat (de wand enzo) deze jongen heeft er egt best wel tijd mee gereden maar niks is versleten :S en hij had dus goeie bougiekleur. maar hoe ?!!?!?! grrrr


    powerboxje iets anders geplaats en slang met klemmen gedaan

    jawellllllllll de malossi vario vsnaar 😛 haha

    Na de meeting ga ik een andere cilinder krijgen, en verkoop dan waarschijnlijk 1 of allebij (als ze nog goed zijn etc).

    de nieuwe cilinder word de 43mm ZETA (tnx to barry!)



    Voor grotere fotos kun je hier zijn : http://www.mijnalbum.nl/Album=AW4YRKCT

    46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
    Gele Racefrikandel
    #269055

    PoliniCiao
    Bijdrager
    Berichten: 1400

    Die powerbox merk je daar wat van??

    #269056

    Herr Flick
    Topic starter
    Berichten: 6915

    Aangezien mijn blok nog niet 100% is wil ik dat eerst fixen en dan testritjes,sprintjes maken en kijken wat beter resulteert. powerbox afgesloten of juist aangesloten.

    dit komt nog dus 🙂

    vanaaf komt er ff een filmpje van hoe die start en hoe raar die doet..

    46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
    Gele Racefrikandel
    #269057

    PoliniCiao
    Bijdrager
    Berichten: 1400

    Met de getunede cilinder?

    #269058

    hansieb
    Moderator
    Berichten: 10948

    Jaaa mijn laatste aanwinst is ook een 43mm zeta 🙂 ik ben erg benieuwd zijn er weer 2 zeta’s in groningen haha.

    @flick jammer jammer jammer 🙁 ik hoop dat de mijne nog iets langer uithoud. Blijkbaar is de 42 alu echt verrot dit is gewoon al de 3- 4e verrotte 42 alu op de site. De wand is dus echt brak normaal hoef je alleen de zuiger te vervangen…. wat hier niet eens hoeft je cilinder is eerder op dan je zuiger.

    P.s flick jij hebt een B zuiger nu over zou ik die kunnen lenen ?

    #269059

    Herr Flick
    Topic starter
    Berichten: 6915

    http://media.putfile.com/herrflick-blok-probleem

    hier het filmpje

    let niet op mijn atletisch gespierde lichaam 😀

    hier de bougiekleur nog op foto : [thumb=datas/thumbs/1-bougiekleur.jpg]1-bougiekleur.jpg[/thumb]

    46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
    Gele Racefrikandel
    #269061

    timschilders
    Bijdrager
    Berichten: 1016

    kan filmpje nog niet kijken ivm een slome pc maar ik zie nu je vorige update. jezus wat heeft die cilinder een wazige vlek zeg. haal dat maar weg bij onderdelen — cilinders van dat je hel je brommer leven mee kan rijden met die cilinder

    #269065

    Edjuh
    Bijdrager
    Berichten: 6958

    Waaa die zeta ziet er wel machtig uit!! Zeker tof van barry dat hij die dingen meeneemt.

    Het is de eerste cilinder die ik ken die bijna aan elke kant wel een spoelpoort heeft, interessant.

    Wel jammer van die polini alu cil’s ja, de reputatie begint toch wel wat deukjes op te lopen.

    #269067

    barry
    Donateur
    Berichten: 3707

    Wel Flickske,Die Zeta monteer ik persoonlijk onder jouw carter.Zondag na het ontbijt zal er tijd genoeg zijn .

    #269068

    Tonni
    Moderator
    Berichten: 4576

    Zooo! Da’s wel heel hard gegaan dan met die cilinder, de laatste keer dat ik m zag was ie nog ok…

    I came, I saw, and I forgot what I was doing...
    #269069

    hansieb
    Moderator
    Berichten: 10948

    Tonni :
    Zooo! Da’s wel heel hard gegaan dan met die cilinder, de laatste keer dat ik m zag was ie nog ok…

    Wat ik al zei tonni ZONDE VAN DIE 42 alu 🙁 flick heeft hem gewoon verkracht 🙁 met mijne wil ik minimaal nog een 1/2 jaar rijden.

    #269070

    Vincent Vario
    Bijdrager
    Berichten: 452

    Herr FlicK :
    http://media.putfile.com/herrflick-blok-probleem

    hier het filmpje

    let niet op mijn atletisch gespierde lichaam 😀

    hier de bougiekleur nog op foto : [thumb=datas/thumbs/1-bougiekleur.jpg]1-bougiekleur.jpg[/thumb]

    Perfect thomas, eindelijk een filmje waar je zelf een keer opstaat.

    Je vespa is nu echt een monster, hij moet er alleen nog op afgesteld worden he.. en vergeet die powerbox aub, daarmee reed hij ja bagger.

    Gewoon de vario afstellen.

    En ik heb je al laten zien hoe je hem moet starten, gewoon wachten tot die aan is, en dan pas aan het gas gaan lurken..

    Opgevoerde getunde alu cilinders lopen gewoon niet met een laag toerental..

    #269071

    Herr Flick
    Topic starter
    Berichten: 6915

    hansieb :

    Tonni :
    Zooo! Da’s wel heel hard gegaan dan met die cilinder, de laatste keer dat ik m zag was ie nog ok…

    Wat ik al zei tonni ZONDE VAN DIE 42 alu 🙁 flick heeft hem gewoon verkracht 🙁 met mijne wil ik minimaal nog een 1/2 jaar rijden.

    Vind ik ook dat t heel hard is gegaan!, zoals ik er al neer zette. heb m altijd goed warmgereden en goeie benzine etc..

    en hans jonge ik heb je al vaker gezegd ik heb m niet verkracht!!! komt gewoon door de verkeerde afstelling ofzo.

    @ vincent, op dat filmpje was een normale 42alu weer eronder en ik wil hem wel normaal kunnen starten zoals hij eerst ook altijd deed..

    46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
    Gele Racefrikandel
    #269072

    Fredzzz
    Moderator
    Berichten: 1512

    waneer moet onze prive auto met chauffeur u ophalen, meneer bierling?

    #269073

    mulder[sst]

    had die alu uit haren genomen:)

15 berichten aan het bekijken - 376 tot 390 (van in totaal 1,767)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.