Herr FlicK’s Special (Schijfrem, kickstart reedvalve & foxvario)

Home Forums Perso’s Projecten Herr FlicK’s Special (Schijfrem, kickstart reedvalve & foxvario)

This topic contains 1,766 reacties, has 173 deelnemers, and was last updated by Herr Flick 3 years, 6 months geleden.

15 berichten aan het bekijken - 361 tot 375 (van in totaal 1,767)
  • Gebruiker
  • #269038

    Jelle89

    dat is wel netjes, maar is 4 mm niet redelijk veel omdat ie tog al zo licht is..?

    #269039

    M-Tuning
    Bijdrager
    Berichten: 64

    Neej dat maakt nie uit 4 mm het gaat er alleen om dat hij mooi vrij kan draaien tussen blokje en frame..
    die 5 gram maatk ook niet uit!

    en wat een powerbox doet.. is als alleen als je een perfect afgestelde powerbox hebt. lengte+diameter slang = mengsel [ benzine + lucht ] opslaan in je powerbox als hij teveel krijgt. En als je te weinig krijgt. Hij het er weer in spuit. Waar door je een soort van lichte versie van injectie krijgt. En zorgt er voor dat je brommer op X toerental blijft draaien [ als hij goed afgestelt is dus bij het meeste aantal pk’s ]

    Powerbox = zeer moeilijk af te stellen helemaal zonder testbank!

    en wat die puch betreft.. Die draait ook X tal toeren meer want hij heeft waarschijnlijk een hpi binnerotor erop. Wat de meeste ciaotjes nog niet hebben

    #269040

    barry
    Donateur
    Berichten: 3707

    Goed vliegwielke van den Barry héy maateke.Dus ik zonder goed vliegwielke.Maar het is je van harte gegund hoor Flikkie.
    Goed nieuws van mijn kant is dat het nieuwste blok van Sprocatti nu op de ciao-cross page te zien is & ik heb het eerste blok na het prototype gekregen.Dus den Barry heeft het eerste nieuwe sprocatti blok in de wereld.Dit heeft de maker van het blok me gemaild,maar weer geen antwoord hoe ik de binnenrotor moet afstellen.
    Beetje off-topic,maar toch interessant he.

    barry

    #269041

    November Rain
    Bijdrager
    Berichten: 535

    barry :
    Goed vliegwielke van den Barry héy maateke.Dus ik zonder goed vliegwielke.Maar het is je van harte gegund hoor Flikkie.
    Goed nieuws van mijn kant is dat het nieuwste blok van Sprocatti nu op de ciao-cross page te zien is & ik heb het eerste blok na het prototype gekregen.Dus den Barry heeft het eerste nieuwe sprocatti blok in de wereld.Dit heeft de maker van het blok me gemaild,maar weer geen antwoord hoe ik de binnenrotor moet afstellen.
    Beetje off-topic,maar toch interessant he.

    barry

    ehhehe right 😛 jij gelooft het ook meteen 😛

    #269042

    Herr Flick
    Topic starter
    Berichten: 6915

    hier ff fototje van hoeveel ruimte die nu dus heeft, ik merk trouwens wel dat me brommer iets minder rustiger loopt (qua balans) dus t kan wel kloppen dat ie niet supergoede balans heeft. merk er verder niet veel van.

    nu ff kijken waar ie vaag door loopt, loopt voor geen tauwtje op t moment (wel hard)


    dikke auto benzineslang hi hi hi

    46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
    Gele Racefrikandel
    #269043

    barry
    Donateur
    Berichten: 3707

    Enkel de uitlaat vervangen door de Gun & je weet niet wat je meemaakt.6/08/06,neem ik de kanarie,met kleurafwijking mee naar België:'(

    #269044

    Herr Flick
    Topic starter
    Berichten: 6915

    haha! nou een gun wil ik zeker wel 😀 vind ik een zeer vette uitlaat en ben egt een proma fan zo;n beetje!

    dat mee nemen naar belgie gaat moeilijk denk ik, mijn brommer zet zich daar fel in tegen want die wil niet weg van zen vaste plekje

    46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
    Gele Racefrikandel
    #269045

    stfu>>

    proma proma proma

    #269046

    hansieb
    Moderator
    Berichten: 10948

    stfu>> :
    proma proma proma

    Top one suxxx

    #269047

    Edjuh
    Bijdrager
    Berichten: 6958

    Neem liever wat ‘guns’ mee barry ik lust er ook wel eentje:)

    #269048

    hansieb
    Moderator
    Berichten: 10948

    Edjuh :
    Neem liever wat ‘guns’ mee barry ik lust er ook wel eentje:)

    Als we zo gaan beginnen bij mijn ontbijtje mag ook wel een “Gun” op tafel komen hehe.

    #269049

    timschilders
    Bijdrager
    Berichten: 1016

    ja haal voor heel het forum maar wat zooi meej:D
    die zeta cilinder lust ik ook wel

    #269050

    Tonni
    Moderator
    Berichten: 4576

    Herr FlicK :

    nu ff kijken waar ie vaag door loopt, loopt voor geen tauwtje op t moment (wel hard)


    dikke auto benzineslang hi hi hi

    Als jij er zo mee gereden hebt, is het niet vreemd dat ie slecht loopt… (zonder de powerbox erop, of de aansluiting afgesloten).:pest

    Het is ook niet verstandig om meerdere dingen tegelijk aan je blok te veranderen, want als het dan niet goed loopt is het veel lastiger om te achterhalen waar het probleem zit. (ik zou dus eerst eens kijken wat de cilinder doet met de vergrote uitlaatpoort, en dat goed afstellen, en pas daarna gaan kijken of de powerbox daar een positieve bijdrage aan levert of niet.)

    I came, I saw, and I forgot what I was doing...
    #269051

    iaccaloco
    Bijdrager
    Berichten: 1269

    Jij zegt ‘t, & ik denk ’t Tonni…………;)

    Gelukkig is m'n piemel in 't Engels wél dick!
    #269052

    Herr Flick
    Topic starter
    Berichten: 6915

    haha nee nee 😀 heb wel gereden met aangesloten powerbox hoor 😉

    46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
    Gele Racefrikandel
15 berichten aan het bekijken - 361 tot 375 (van in totaal 1,767)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.