Home › Forums › Perso’s › Projecten › Herr FlicK’s Special (Schijfrem, kickstart reedvalve & foxvario)
This topic contains 1,766 reacties, has 173 deelnemers, and was last updated by Herr Flick 3 years, 6 months geleden.
-
Gebruiker
-
18 juli 2006 om 16:38 #269038
Jelle89dat is wel netjes, maar is 4 mm niet redelijk veel omdat ie tog al zo licht is..?
18 juli 2006 om 16:50 #269039Neej dat maakt nie uit 4 mm het gaat er alleen om dat hij mooi vrij kan draaien tussen blokje en frame..
die 5 gram maatk ook niet uit!en wat een powerbox doet.. is als alleen als je een perfect afgestelde powerbox hebt. lengte+diameter slang = mengsel [ benzine + lucht ] opslaan in je powerbox als hij teveel krijgt. En als je te weinig krijgt. Hij het er weer in spuit. Waar door je een soort van lichte versie van injectie krijgt. En zorgt er voor dat je brommer op X toerental blijft draaien [ als hij goed afgestelt is dus bij het meeste aantal pk’s ]
Powerbox = zeer moeilijk af te stellen helemaal zonder testbank!
en wat die puch betreft.. Die draait ook X tal toeren meer want hij heeft waarschijnlijk een hpi binnerotor erop. Wat de meeste ciaotjes nog niet hebben
18 juli 2006 om 17:46 #269040Goed vliegwielke van den Barry héy maateke.Dus ik zonder goed vliegwielke.Maar het is je van harte gegund hoor Flikkie.
Goed nieuws van mijn kant is dat het nieuwste blok van Sprocatti nu op de ciao-cross page te zien is & ik heb het eerste blok na het prototype gekregen.Dus den Barry heeft het eerste nieuwe sprocatti blok in de wereld.Dit heeft de maker van het blok me gemaild,maar weer geen antwoord hoe ik de binnenrotor moet afstellen.
Beetje off-topic,maar toch interessant he.barry
18 juli 2006 om 17:49 #269041barry :
Goed vliegwielke van den Barry héy maateke.Dus ik zonder goed vliegwielke.Maar het is je van harte gegund hoor Flikkie.
Goed nieuws van mijn kant is dat het nieuwste blok van Sprocatti nu op de ciao-cross page te zien is & ik heb het eerste blok na het prototype gekregen.Dus den Barry heeft het eerste nieuwe sprocatti blok in de wereld.Dit heeft de maker van het blok me gemaild,maar weer geen antwoord hoe ik de binnenrotor moet afstellen.
Beetje off-topic,maar toch interessant he.barry
ehhehe right 😛 jij gelooft het ook meteen 😛
18 juli 2006 om 21:05 #269042hier ff fototje van hoeveel ruimte die nu dus heeft, ik merk trouwens wel dat me brommer iets minder rustiger loopt (qua balans) dus t kan wel kloppen dat ie niet supergoede balans heeft. merk er verder niet veel van.
nu ff kijken waar ie vaag door loopt, loopt voor geen tauwtje op t moment (wel hard)
dikke auto benzineslang hi hi hi
46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
Gele Racefrikandel18 juli 2006 om 21:09 #269043Enkel de uitlaat vervangen door de Gun & je weet niet wat je meemaakt.6/08/06,neem ik de kanarie,met kleurafwijking mee naar België:'(
18 juli 2006 om 21:11 #269044haha! nou een gun wil ik zeker wel 😀 vind ik een zeer vette uitlaat en ben egt een proma fan zo;n beetje!
dat mee nemen naar belgie gaat moeilijk denk ik, mijn brommer zet zich daar fel in tegen want die wil niet weg van zen vaste plekje
46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
Gele Racefrikandel18 juli 2006 om 21:39 #269045
stfu>>proma proma proma
18 juli 2006 om 21:44 #269046stfu>> :
proma proma promaTop one suxxx
18 juli 2006 om 22:20 #269047Neem liever wat ‘guns’ mee barry ik lust er ook wel eentje:)
18 juli 2006 om 22:38 #269048Edjuh :
Neem liever wat ‘guns’ mee barry ik lust er ook wel eentje:)Als we zo gaan beginnen bij mijn ontbijtje mag ook wel een “Gun” op tafel komen hehe.
18 juli 2006 om 22:53 #269049ja haal voor heel het forum maar wat zooi meej:D
die zeta cilinder lust ik ook wel19 juli 2006 om 01:49 #269050Herr FlicK :
nu ff kijken waar ie vaag door loopt, loopt voor geen tauwtje op t moment (wel hard)
dikke auto benzineslang hi hi hiAls jij er zo mee gereden hebt, is het niet vreemd dat ie slecht loopt… (zonder de powerbox erop, of de aansluiting afgesloten).:pest
Het is ook niet verstandig om meerdere dingen tegelijk aan je blok te veranderen, want als het dan niet goed loopt is het veel lastiger om te achterhalen waar het probleem zit. (ik zou dus eerst eens kijken wat de cilinder doet met de vergrote uitlaatpoort, en dat goed afstellen, en pas daarna gaan kijken of de powerbox daar een positieve bijdrage aan levert of niet.)
I came, I saw, and I forgot what I was doing...19 juli 2006 om 09:55 #269051Jij zegt ‘t, & ik denk ’t Tonni…………;)
Gelukkig is m'n piemel in 't Engels wél dick!19 juli 2006 om 10:01 #269052haha nee nee 😀 heb wel gereden met aangesloten powerbox hoor 😉
46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
Gele Racefrikandel -
Gebruiker
Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.