GZ: Uitdraaien SE kickcarter

Home Forums Advertenties Diensten aangeboden/gezocht GZ: Uitdraaien SE kickcarter

This topic contains 7 reacties, has 5 deelnemers, and was last updated by Martino 2 years, 10 months geleden.

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Gebruiker

Martino
    Topic starter

Ik zoek naar iemand die een klein SE kickcarter kan inspannen en het gat waar de kickas komt te zitten kan uitdraaien.
    Normaal is dit 28mm, maar een italiaan heeft deze iets vergroot en ik wil deze nu naar 30mm hebben zodoende er weer een overmaat keerring in kan en dit carter gered is.

Iemand die een draaibank heeft of dit netjes op werk kan doen is prima. Inspannen van het carterdeel kan volgens mij vanuit binnen gebeuren zodoende hij mooi gecentreerd wordt uitgedraaid.

Martino
    Topic starter

Iemand? Ik heb de juiste keerringen erbij mocht dat handig zijn.

IJskonijn
    Bijdrager

Ik heb wel een draaibank, maar helaas nog niet de ervaring hiervoor.
    Als je wil mag je het zelf wel komen proberen ๐Ÿ˜‰

No replacement for displacement

AA-T
    Sleutelbeheerder

Hoe wil je het kleine carterdeel inklemmen op een draaibank?
    Ik denk dat je meer succes gaat hebben op een freesbank (boren en vervolgens met een ruimer precies op maat maken)

Lennaert
    Bijdrager

AA-T :
    Hoe wil je het kleine carterdeel inklemmen op een draaibank?
    Ik denk dat je meer succes gaat hebben op een freesbank (boren en vervolgens met een ruimer precies op maat maken)

Plaatje met boutjes die ipv t kick rondsel komt waardoor je hem kan centreren (uitsteeksel op plaatje o.i.d) en dan vanaf de binnenzijde aan de gang.

Ik ben maar een beunhaas dus het kan fout zijn ๐Ÿ˜€

AA-T
    Sleutelbeheerder

Het wil ook wel op een draaibank, maar precies centreren is gewoon lastig.
    Met een freesbank kan je een kantentaster gebruiken en ben je waarschijnlijk veel preciezer.

Piet30
    Donateur

I can do that on my milling machine.

Martino
    Topic starter

@ Ijskonijn; Bedankt voor het aanbod, maar ik hoop het idd bij iemand te kunnen laten doen die ervaring heeft. Op werk staat ook een draaibank, maar vertrouw ik de toleranties hiervan niet. Het mooiste zal dus iemand zijn die eens iets soortgelijks heeft bewerkt.

@ Piet30; I will contact you by pm.

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.