Gereviseerde motor

Home Forums Techniek Problemen oplossen Gereviseerde motor

This topic contains 5 reacties, has 6 deelnemers, and was last updated by AA-T 4 years, 10 months geleden.

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Gebruiker
  • #787150

    meesras
    Topic starter
    Berichten: 5

    Ik heb een vraag, ik sta namelijk op het punt een Ciao te kopen maar er is door klimaatdrammers besloten dat er geen 2-takt brommers in de binnenstad mogen, mijn vraag is of het mogelijk om er een gereviseerde motor in te plaatsen die op benzine rijdt?

    #787160

    niek1992
    Bijdrager
    Berichten: 1826

    Dit kan zeker. Maar toevallig rijdt een Ciao (of elk ander model) met benzine. Je zal waarschijnlijk 4-takt bedoelen, en dit is naar mijn weten nog niet succesvol uitgevoerd.

    #787161

    Magnus01
    Bijdrager
    Berichten: 457

    Dat gaat wel lastig worden, ik zou dat ding kopen en er van genieten zolang het nog kan.

    #787162

    ritze
    Bijdrager
    Berichten: 3430

    Of je zou een E – ciao moeten bouwen. Als ik ooit 1500 euro heb om weg te gooien dan weet ik het wel

    De budget beun tjoener: geen geld is te duur of het werkt nog niet
    Link naar Mijn collectie / Projecten.
    #787166

    Smallride
    Bijdrager
    Berichten: 138

    Of je zou een E – ciao moeten bouwen. Als ik ooit 1500 euro heb om weg te gooien dan weet ik het wel

    Er zijn op b.v. Ali leuke e setjes te koop vanaf 50 euro Exl de accu’s. Ik ben benieuwd hoe dat gaat met omkeuren.

    #787173

    AA-T
    Sleutelbeheerder
    Berichten: 2445

    Omkeuren kost in ieder geval 600 maar dat kan nog oplopen. En je moet aan alle eisen voldoen die op dit moment gelden.

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.