frf’s perso

Home Forums Perso’s Projecten frf’s perso

This topic contains 63 reacties, has 27 deelnemers, and was last updated by frf 15 years geleden.

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 64)
  • Gebruiker
  • #284104

    frf
    Topic starter
    Berichten: 355

    hallo ik ben robert fridzema uit roden en heb nu net 2 maand een ciao hiervoor had ik een yamaha tzr maar doordat er teveel rollerbanken waren bij mijn nieuwe school en door wat andere mankementjes heb ik maar weer verkocht en toen dus maar een vespa ciao gekocht want ja 45 rijden op een tzr is ook geen gezicht de ciao heb ik splinternieuw gekocht maar ik vond hem tog te saai en dus deed ik als eerst maar een panty over de koplamp maar na een week vond ik dat tog niet zo mooi toen zag ik bij mijn werk (De gamma) traanplaat folie liggen en daar heb ik dus mijn achterkant mee beplakt en toen wou ik tog nog mijn kapjes spuiten wat dus laatst is gebeurd

    hier een paar fotos van mijn oude tzr

    hier een paar fotos van de achterkant van de ciao

    En hier nog een paar fotos van mijn ciao zoals die nu is met de gespoten kappen

    nou dit was mijn ciao die nog helemaal standaard is en dat voorlopig ook nog blijft mischien een keer een andere poelie erop (80) maar meer ook niet heb nog 1 jaar garantie dus hij blijft mooi standaard

    laat maar horen wat je ervan vindt :p

    #426297

    AC RACING
    Moderator
    Berichten: 1493

    leuk gedaan met die traanplaat folie, maar dat goud kleurtje vind ik er persoonlijk niet uit zien bij de rest van de brommer, maarja das mijn persoonlijke mening.

    #426298

    frf
    Topic starter
    Berichten: 355

    o nou ja ik vond juist goud met zwart wel een leuke combo die je niet vaak ziet;)

    #426299

    J3sp3R
    Bijdrager
    Berichten: 754

    Woooooo! Tzr voor een ciao inruilen? ZONDE

    #426300

    Herr Flick
    Sleutelbeheerder
    Berichten: 6915

    grappig ciaotje,

    welke school zit je ? in groningen ergens ?

    46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
    Gele Racefrikandel
    #426301

    FonS
    Bijdrager
    Berichten: 5138

    Jaspur :
    Woooooo! Tzr voor een ciao inruilen? ZONDE

    ey niks tegen ciao’tjes het :p

    ik ben niet zo kapot van die gouden kappen, maar als de velgen in dezelfde kleur waren, zou het een beter geheel vormen πŸ˜‰

    verder een net ding πŸ˜‰

    #426302

    frf
    Topic starter
    Berichten: 355

    ja dat zecht iedereen dus wtf tzr inruilen tegen ciao :O maar goed hier ik minder problemen mee tzr constant overhit en dat soort dingen veel onderhoud hier nauwelijks onderhoud enzo

    ik zat eerst in groningen op school maar nu zit ik in drachten op school

    #426303

    sjaak trekhaak

    ziet wel appart uit met die goude kappe ,alleen ,waarom heb je dat dekseltje in je koplamp gespote:?

    #426304

    hansieb
    Moderator
    Berichten: 10948

    Op een TZR 45 is niks maar goed dat je hem hebt ingeruild , soms zie ik van die schakels rijden die halen de 55 nog geen eens das te dom.

    Toppie en welkom hiero :thumb

    #426305

    frf
    Topic starter
    Berichten: 355

    ff uit proberen hoe de kleur zou uitvallen :p

    maar ik vindt het sowieso egt agterlijk om op een schakel 45 te gaan moet minimaal 90 die van mij kon wel de 95 halen.

    #426306

    TimoO_
    Donateur
    Berichten: 3977

    het ziet er inderdaad wel droog uit als je op je afgeragde ciao een TZR voorbij tuft XD

    als ik jou was zou ik de koplamp en de velgen ook gewoon zwart spuiten πŸ™‚ volgens mij ziet dat goud er dan best wel mooi uit.

    #426307

    Jacky
    Bijdrager
    Berichten: 1612

    Ziet er wel leuk uit. Koplamp mag wel helemaal goed. Traanplaat vink dan weer minder:P

    #426314

    Bartjee
    Donateur
    Berichten: 2103

    Net dingetje:) Ik zou alleen zorgen dat het meer een geheel wordt. Dat traanplaat vind ik persoonlijk niks en past niet bij de rest van de brommer. Dan velgen of zwart of goud spuiten en dan zal t al een stuk mooier zijn:)

    #430512

    frf
    Topic starter
    Berichten: 355

    Ook maar weer een keer tijd voor een update op de saaie zondag

    Zoals dus zei in deze pagina dat hij helemaal standaard zou blijven was tog wel erg moeilijk

    Veranderingen:

    Als eerst maar een leovince circuit uitlaatje op de kop getikt voor 30 euro die er nog wel redelijk goed uitzag toen tog maar een 13/13 mm dellorto bestelt samen met malossi koppelingsegmenten en een malossi powerfilter.

    Laatst paar keer warmloper gehad en een nieuwe cilindere opgehaald bij jmpb de 38.4 athena
    die er de zelfde avond nog op gezet en binnen 2 dagen ingereden πŸ˜€

    Dit is nou ongeveer 2 week geleden dat de cilinder erop kwam staat nog te rijk afgesteld zit nu een 63 in maar moet denk ik rond de 58, vind hem nou tog wel lekker optrekken en redelijk op top waarschijnlijk blijft hij nu wel zoals die is 8)

    Foto’s

    [center][/center]

    Op de bok toen het traanplaat folie er nog op zat

    [center][/center]

    [center][/center]

    fotoshoot op saaie zondag

    [center][/center]

    [center][/center]

    [center][/center]

    [center][/center]

    [center][/center]

    [center][/center]

    [center][/center]

    [center][/center]

    8)

    zo staat ie er op dit moment dus ook bij

    #430514

    Tim
    Bijdrager
    Berichten: 598

    mooi brommertje man.. toch zou ik m`n velgen ook de zelfde kleur als je kappen spuiten..

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 64)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.