Florian’s Projecten

Home Forums Perso’s Projecten Florian’s Projecten

This topic contains 962 reacties, has 125 deelnemers, and was last updated by marrr_1 3 years, 7 months geleden.

15 berichten aan het bekijken - 121 tot 135 (van in totaal 963)
  • Gebruiker
  • #453938

    Florian
    Topic starter
    Berichten: 3758

    citta ligt nu helemaal uit elkaar. maar wat zouden jullie doen JMPB-brug of weer een SI-brug?? die jmpb brug moet wel weer aangepast worden.

    ben ook aan het kijken voor een andere blokje, en zwz voor een andere uitlaat. ik vind een ninja op het moment wel echt vet. ik wou eerst een proma cc, maar dat past helemaal niet i.v.m si-brug en voorspatbord. dus ik denk dat het een ninja wordt(6)

    heb die tomos ook verkocht voor 100 euro, maar zou ik een jmpb-brug kopen of gewoon de citta even laten staan en een ciao kopen en opknappen??

    Some suggestions?

    Ik heb ook een broodje gekocht voor 5 euro, dus dat bananenzadel gaat de container in. beter nog ik steek hem in de fik:D
    owja kan je zo’n ”glijbus, voor een voorvario nieuw kopen??

    #453805

    speedbuxy
    Bijdrager
    Berichten: 10286

    Ik zou een SI brug nemen, heb van de jmpb brug meer nadelen dan voordelen gehoord.

    En een ciao kopen hoort niet als een raar plan:D
    Ciao sleuteld sowieso wel makkelijker:thumb

    #463321

    Florian
    Topic starter
    Berichten: 3758

    Er zit nu een enkel zadel met een broodje op, vind het wel grappig staan, zit iig wel uber chil, ik had gister een broodje voor 5 euro gekocht. vandaag met van dat schoenpoets mooi zwart gemaakt en ziet er weer als nieuw uit

    Verder een bestellung op jmpb gedaan:

    – 1x Kenda semi slick
    – Achterspatbord
    – 2x binnenkabel gas
    – 2x binnenkabel rem
    – 2x hittegraad 7 bougie
    – 2x uitlaatklem
    – 1x uitlaatbout
    – 1x locktiteborgmiddel
    – 1x gereedschapsdeksel
    – en wat meuk, kabelhoedjes inbusboutjes voor het enkel zadel.

    ga ook een nieuwe malossi voorvario kopen, want die polini glijdebus is niet helemaal goed meer. wel gewoon mee te rijden maar ik wil alles 100% hebben.

    dan hem trouwens voor 50 euro krijgen dus.

    #463323

    Leovince
    Bijdrager
    Berichten: 1149

    Hahaha eindelijk profiteer je dan van het enkele zadel 😀

    #463326

    Florian
    Topic starter
    Berichten: 3758

    Ja zit uber lekker, ik laat hem er eerst ook opzitten, ziet er ook wel chill uit nu i.c.m een broodje:D

    ben vadaag bezig geweest om een aantal dingen te polijsten. wel aardig gelukt al zeg ik zelf. ik heb dat traanplaten frameplaatje gepolijst en de leo demper.

    foto’s heb ik gemaakt, maar die computer pakt hem niet ofzo komt wel goed. mijn achterrekje is ook weer recht WTF heb ik helemaal niks aan gedaan. komt vast van de tour toen mijn brommer in 1x vooruit reed en verticaal stond. toen schaafde mijn rekje tegen de grond aan.

    Heb ook een proma cc (originele) voor 20 euro gekocht Gehehe.

    Foto’s komen dus strax

    #463328

    Citta_lennart
    Bijdrager
    Berichten: 30

    dat mooie achterlicht ook
    gejat van me ex haha:!

    #463329

    Steev
    Bijdrager
    Berichten: 479

    En hoe bevalt vario rijden nou in vergelijking met poelie?

    #463332

    Florian
    Topic starter
    Berichten: 3758

    dat achterlicht is kapot, wat een chineze rotzooi xD, ja vario is echt uber gaaf. ik wil nooit meer pouli.

    #463333

    Dylan
    Donateur
    Berichten: 929

    gvd heb je toch je bananenzadel weg gedaan:o :pest achja….:lol

    #463338

    Florian
    Topic starter
    Berichten: 3758

    Ik heb hem nog, maar hij was compleet uitgezakt, en gescheurd citta was gevallen zondagnacht ofzo.
    ik vind die broodjes wel leip staan, eerlijk gezegt beter dan bananenzadel, en zit zeer lekker

    EDIT: de picca’s:D:D zijn btw niet die van vandaag, die willen op de een of andere reden niet.


    Uitlaat heeft het ook zwaar te voorduren gehad, met de tour.


    Nasty


    niet duidelijk maar is ingescheurd. lijkt minder erg dan dat het is. hij is ook helemaal krom.

    #463347

    Steev
    Bijdrager
    Berichten: 479

    Citta_Florian :
    niet duidelijk maar is ingescheurd. lijkt minder erg dan dat het is. hij is ook helemaal krom.

    Waar is die ingescheurd dan, want kan het inderdaad niet echt duidelijk zien.

    #463348

    Leovince
    Bijdrager
    Berichten: 1149

    Dat hendeltje vervang je zo. Zit alleen maar vast met een borgclipje:P

    Veel succes met de citta in de toekomst 😉

    #463351

    Citta_lennart
    Bijdrager
    Berichten: 30

    die malossi voorvario is 65 trouwens was er gister nog

    #463352

    Florian
    Topic starter
    Berichten: 3758

    lampenkap :
    Dat hendeltje vervang je zo. Zit alleen maar vast met een borgclipje:P

    Veel succes met de citta in de toekomst 😉

    Ik heb het allang vervangen hoor xD je ziet wel dat ”inkepingkje” maar er zit een dikke scheur, en als hij gemonteerd zit zit dat haakje helemaal naar boven toe gebogen.

    #463360

    Florian
    Topic starter
    Berichten: 3758

    Hier dan de foto’s:

    Gepolijst, ik vind hem zo glanzend genoeg, anders wordt het ook weer te druk.


    traanplaatjes ook gepolijst, kan dit nog of is dit te druk?? anders haal ik gewoon 1 van de 2 weg.


    Achterrekje recht?? WTF


    De leovince Handmade ga ik ook opnieuw zwart spuiten, zat maar 1 laagje op. maar die heb ik dan nog als ”reserve” want ik stap over naar Proma cc.

    Morgen nieuwe kentekenplaat en nieuwe onderdelen, vergeet ik GVD een maatbeker te bestellen.

    owja, alle boutjes/ moertjes/ringetjes worden ook vervangen. hij wordt weer netjes opgeknapt;)

15 berichten aan het bekijken - 121 tot 135 (van in totaal 963)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.