This topic contains 385 reacties, has 53 deelnemers, and was last updated by sombrero 15 years geleden.
-
Gebruiker
-
1 augustus 2008 om 22:53 #431936
ziet er echt wel vet uit
bruut z’n 27mm flens1 augustus 2008 om 23:54 #431937jah binnekort ga ik alles monteren als ik klaar ben met het blok en als alles gebeurt is wordt di proffessioneel gespoten en de velgen worden dan gecoat
3 augustus 2008 om 13:32 #431943so hey ik heb em toch ff getest.
ik dacht polie 80 zal wel goed zijn maar met deze poelie gilt die het nog van de toeren
dus ik denk dat ik eens een 70 polie ga gebruikende brommer trok echt hard op
binnekort komt er een filmpje
maar komende 2 weken heb ik het druk met mijn werk10 augustus 2008 om 11:49 #432040zo ik was me ff het vervelen en ik dacht ik maak eens een achterspatbordje. ik heb eerst een mal gemaakt van karton en toen gemaakt van polyester
dit heel lang geschuurd en daarna carbon stickervel eroverheen geplakt.hier de fotos
10 augustus 2008 om 12:56 #432041dat ziet er mooi uit
heb je al een filmpje van je ciao?greets dum
10 augustus 2008 om 13:12 #432042neeh hij doet het momentteel ff niet
heb een probleempje gehad met de koppeling en nu komt er een speedengine op met nieuwe krukas en koppeling18 augustus 2008 om 11:05 #432341zo heb speedengine binne gekregen en meteen ff fotos gemaakt en alles gemonteerd enz
ook heb ik carters moeten aanpassen want de ontsteking pate niet. toen heb ik een stuk van het carter weg moeten dremelenhier wat fotos
zoals jullie zien is men hele blok polini op de uitlaat na
in het blok zit nu een AW berekende krukas (bedankt voor de hulp ArvidW)
helaas heb ik alleen een foto ervan gemaakt met de telefoon en dat is slecht te zien
18 augustus 2008 om 11:20 #432342dat ziet goed uit
veel succes met je blok he 😉greets dum
18 augustus 2008 om 13:02 #432345jaah dankje maar ik heb een probleempje
als met op trekken komt die op toeren daarna gaan ze omlaag ff he dat is nog normaal
maar daarna komt die niet meer op toeren en gaat die iets harder als stationair met de toeren echt raar
ik ga zometeen een filmpje maken18 augustus 2008 om 13:37 #432346hier het filmpje van mijn probleem ik snap echt niet waarom die op die toeren blijft hangen en als ik even stil sta en dan weer optrek hij het opeens een beetje normaler gaat doen.
en als mijn brommer koud is doet hij het wel goed zo maar als die eenmaal warm is gaat die echt diep in de toeren18 augustus 2008 om 15:03 #432348rij je nu met vario of met gewoon poeli?
18 augustus 2008 om 15:27 #432349Wat voor sproeiert?
46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
Gele Racefrikandel18 augustus 2008 om 16:25 #432354ik rij met poeli en met sproeier 68 maar ik denk dat die toch wat groter mag
ik dacht dat ik er 74 in had maar er zit 68 in dus doe ik eens een grotere erin18 augustus 2008 om 16:29 #432355Prop eens strakkere veertjes in je koppeling, het toerental zakt nu wel ontzettend ver terug. Een getuned blok moet toeren maken, niet scheepsdieselen 😛
Gewoon blauwe erin, blijf je boven de dip, dan goed afstellen en zul je er ws geen problemen meer mee hebben:)
Heb je btw die cilinder nog aangepast voor de 27mm flens ? Zoniet is dat een beetje zonde aangezien de terugkerende drukgolf dan ineens van 22mm binnendiameter tegen 18mm binnendiameter botst…
AW50-4t | 13.13 | Gianelli Citypower | 3.2Nm@6000rpm | 3.0pk@6700rpm
Home made engine dyno18 augustus 2008 om 16:43 #432356ArvidW :
Prop eens strakkere veertjes in je koppeling, het toerental zakt nu wel ontzettend ver terug. Een getuned blok moet toeren maken, niet scheepsdieselen 😛Gewoon blauwe erin, blijf je boven de dip, dan goed afstellen en zul je er ws geen problemen meer mee hebben:)
Heb je btw die cilinder nog aangepast voor de 27mm flens ? Zoniet is dat een beetje zonde aangezien de terugkerende drukgolf dan ineens van 22mm binnendiameter tegen 18mm binnendiameter botst…
ik had nu groene veertjes erin nu ga ik eens de blauwe dan proberen en cilinder hebik nog niet aangepast want dat durf ik nog niet zelf te doen met een splinternieuwe cilinder
-
Gebruiker
Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.