Ciao Project ONE

Home Forums Perso’s Projecten Ciao Project ONE

This topic contains 385 reacties, has 53 deelnemers, and was last updated by sombrero 15 years geleden.

15 berichten aan het bekijken - 301 tot 315 (van in totaal 386)
  • Gebruiker
  • #431936

    jordy
    Bijdrager
    Berichten: 989

    ziet er echt wel vet uit
    bruut z’n 27mm flens :thumb

    #431937

    sombrero
    Topic starter
    Berichten: 1270

    jah binnekort ga ik alles monteren als ik klaar ben met het blok en als alles gebeurt is wordt di proffessioneel gespoten en de velgen worden dan gecoat

    #431943

    sombrero
    Topic starter
    Berichten: 1270

    so hey ik heb em toch ff getest.
    ik dacht polie 80 zal wel goed zijn maar met deze poelie gilt die het nog van de toeren
    dus ik denk dat ik eens een 70 polie ga gebruiken

    de brommer trok echt hard op
    binnekort komt er een filmpje
    maar komende 2 weken heb ik het druk met mijn werk

    #432040

    sombrero
    Topic starter
    Berichten: 1270

    zo ik was me ff het vervelen en ik dacht ik maak eens een achterspatbordje. ik heb eerst een mal gemaakt van karton en toen gemaakt van polyester
    dit heel lang geschuurd en daarna carbon stickervel eroverheen geplakt.

    hier de fotos

    #432041

    dum
    Bijdrager
    Berichten: 142

    dat ziet er mooi uit:thumb
    heb je al een filmpje van je ciao?

    greets dum

    #432042

    sombrero
    Topic starter
    Berichten: 1270

    neeh hij doet het momentteel ff niet
    heb een probleempje gehad met de koppeling en nu komt er een speedengine op met nieuwe krukas en koppeling

    #432341

    sombrero
    Topic starter
    Berichten: 1270

    zo heb speedengine binne gekregen en meteen ff fotos gemaakt en alles gemonteerd enz
    ook heb ik carters moeten aanpassen want de ontsteking pate niet. toen heb ik een stuk van het carter weg moeten dremelen

    hier wat fotos

    zoals jullie zien is men hele blok polini op de uitlaat na

    in het blok zit nu een AW berekende krukas (bedankt voor de hulp ArvidW)

    helaas heb ik alleen een foto ervan gemaakt met de telefoon en dat is slecht te zien

    #432342

    dum
    Bijdrager
    Berichten: 142

    dat ziet goed uit :thumb
    veel succes met je blok he 😉

    greets dum

    #432345

    sombrero
    Topic starter
    Berichten: 1270

    jaah dankje maar ik heb een probleempje
    als met op trekken komt die op toeren daarna gaan ze omlaag ff he dat is nog normaal
    maar daarna komt die niet meer op toeren en gaat die iets harder als stationair met de toeren echt raar
    ik ga zometeen een filmpje maken

    #432346

    sombrero
    Topic starter
    Berichten: 1270

    hier het filmpje van mijn probleem ik snap echt niet waarom die op die toeren blijft hangen en als ik even stil sta en dan weer optrek hij het opeens een beetje normaler gaat doen.
    en als mijn brommer koud is doet hij het wel goed zo maar als die eenmaal warm is gaat die echt diep in de toeren

    Filmpje KLIK

    #432348

    dum
    Bijdrager
    Berichten: 142

    rij je nu met vario of met gewoon poeli?

    #432349

    Herr Flick
    Sleutelbeheerder
    Berichten: 6915

    Wat voor sproeiert?

    46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
    Gele Racefrikandel
    #432354

    sombrero
    Topic starter
    Berichten: 1270

    ik rij met poeli en met sproeier 68 maar ik denk dat die toch wat groter mag
    ik dacht dat ik er 74 in had maar er zit 68 in dus doe ik eens een grotere erin

    #432355

    ArvidW
    Donateur
    Berichten: 6259

    Prop eens strakkere veertjes in je koppeling, het toerental zakt nu wel ontzettend ver terug. Een getuned blok moet toeren maken, niet scheepsdieselen 😛

    Gewoon blauwe erin, blijf je boven de dip, dan goed afstellen en zul je er ws geen problemen meer mee hebben:)

    Heb je btw die cilinder nog aangepast voor de 27mm flens ? Zoniet is dat een beetje zonde aangezien de terugkerende drukgolf dan ineens van 22mm binnendiameter tegen 18mm binnendiameter botst…

    AW50-4t | 13.13 | Gianelli Citypower | 3.2Nm@6000rpm | 3.0pk@6700rpm
    Home made engine dyno
    #432356

    sombrero
    Topic starter
    Berichten: 1270

    ArvidW :
    Prop eens strakkere veertjes in je koppeling, het toerental zakt nu wel ontzettend ver terug. Een getuned blok moet toeren maken, niet scheepsdieselen 😛

    Gewoon blauwe erin, blijf je boven de dip, dan goed afstellen en zul je er ws geen problemen meer mee hebben:)

    Heb je btw die cilinder nog aangepast voor de 27mm flens ? Zoniet is dat een beetje zonde aangezien de terugkerende drukgolf dan ineens van 22mm binnendiameter tegen 18mm binnendiameter botst…

    ik had nu groene veertjes erin nu ga ik eens de blauwe dan proberen en cilinder hebik nog niet aangepast want dat durf ik nog niet zelf te doen met een splinternieuwe cilinder

15 berichten aan het bekijken - 301 tot 315 (van in totaal 386)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.