Ciao en citta van Job

Home Forums Perso’s Projecten Ciao en citta van Job

This topic contains 32 reacties, has 8 deelnemers, and was last updated by Boa Job 2 days, 5 hours geleden.

3 berichten aan het bekijken - 31 tot 33 (van in totaal 33)
  • Gebruiker

Boa Job
    Topic starter

Dat snap te ik ook niet helemaal maar hij kwam hem met een porsche op halen en achter in gegooit dus natuurlijk was hij verkocht voor 400 en je ziet wel hoe die er uit zag🤣

• Deze reactie is gewijzigd 1 week, 6 days geleden door Boa Job.
    Als het lelijke is rijd het goed. Is het mooi dan is het kapot
    Mijn projecten beetje beun maar wel goed

Boa Job
    Topic starter

Ik vond toevallig een oud proma boekje en zag me un paar mooie uitlaten tussen in staat dus ik deel het meer hier20210722_171350

Boa Job
    Topic starter

Vandaag weer vlink met de citta bezig geweest even kijken hoe goed de cilinder was na dat de vliegwiel spie geknapt was voor zekerheid en dan zit de cilinder vast in de carter…. en met vast bedoel ik vast ik weet niet wat er gebeurt is maar het lijkt of de cilinder van een 46mm hemd naar een 47mm hemd is gegaan krijg hem er voor geen mogelijkheid er weer op beetje jammer was een aardig nieuw 65cc van Mezoly dus even kijken wat verder het probleem is. Ik heb ook op MP 2 extra blokjes kunnen halen voor 25€ per stuk altijd handig licht nu mooi bij de restIMG-20210730-WA001420210731_193159het citta blokje

3 berichten aan het bekijken - 31 tot 33 (van in totaal 33)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.