Ciao en citta van Job

Home Forums Perso’s Projecten Ciao en citta van Job

This topic contains 79 reacties, has 14 deelnemers, and was last updated by Boa Job 2 months, 2 weeks geleden.

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 80)
  • Gebruiker
  • 1
    #809378

    Boa Job
    Topic starter
    Berichten: 89

    Hoi ik ben Job 18 jaar ( heb autisme en dyslexie dus spel fouten zijn mogelijk) werk al sins me 14de aan ciao’s en citta’s ik zit al een hele tijd op het forum te kijken en dacht nu maar ik een account aan dit zijn mijn projecten de vespa ciao mix wil ik weer helemaal originele hebben en me citta ga ik ook mee bezig weet nog niet hoe en wat

    IMG-20210330-WA001520210416_193059hier een paar foto’s van. Er komen er vast meer wanneer ik er aan werk en de Vario set binnen heb voor de citta

    Als het lelijke is rijd het goed. Is het mooi dan is het kapot
    Mijn projecten beetje beun maar wel goed
    #809379

    Wim V8
    Bijdrager
    Berichten: 2648

    Hallo Job,
    jij hebt genoeg om handen voorlopig.
    Ciao is toch nog wel knap toch?
    Heb je de spatborden ook nog in kleur?

    Gr. Wim.,

    Een oude brommer is alleen leuk als sleutelen uw hobby is.
    #809380

    Boa Job
    Topic starter
    Berichten: 89

    Hallo Wim,
    Ja heb in iedergeval veel te doen de ciao is niet in een hele goede staat hij heeft 21 jaar bij ons in de open schuur gestaan (na de dood van mijn oma is die weg gezet) dus zit aardig wat roest de spartborden waren helemaal weg gerot helaas heb al nieuw liggen die moeten alleen nog naar de spuiter. het motor blok is spiksplinternieuw echt alles behalve de carb en cilinder kop ik wil hem spiksplinternieuw maken en kado aan mijn moeder doen sins dat zij er aan gegecht is

    Gr job

    Als het lelijke is rijd het goed. Is het mooi dan is het kapot
    Mijn projecten beetje beun maar wel goed
    #809478

    Boa Job
    Topic starter
    Berichten: 89

    Vandaag maar is even een Tecnigas Circuit getest onder mijn citta hij is heel snel voor al de boost die er in zit mijn citta kan nu 60gps met deze uitlaat. Hij is wel heel luid dus ga er een andere demper op zetten20210427_19090820210414_173942

    Als het lelijke is rijd het goed. Is het mooi dan is het kapot
    Mijn projecten beetje beun maar wel goed
    #809482

    Mr. Martin
    Bijdrager
    Berichten: 66

    Hoi Job, welkom op het forum.
    Er valt veel te leren hier.
    Mooi project, de Ciao restaureren voor je moeder.
    Maar een boa op een opgevoerde Citta kan toch eigenlijk niet?
    Hopelijk laat je de medeforumleden wel gaan mocht je ze tijdens je dienst tegenkomen, deal?
    Groet,
    Martin

    1
    #809483

    Boa Job
    Topic starter
    Berichten: 89

    Hallo Martin, ik ben hier ook vooral om veel te leren van jullie.
    De ciao is voor me moeder ja maar heb er al veel probleem mee gehad ontsteking kapot bobine kapot toen eens vast loper toen de olie nippel kapot was gekapt en laast de krukas spie die er uit knapte dus het er maar een contactpunten blok onder gezet en loopt als een droom start als je het naar voren drukt hoeft niet eens aan te lopen of remmen.
    Maar ik ben ook geen boa die naam heb ik gekregen van alle tomos groepen waar ik de regels handhaafde dus kwam de bijnaam Boa Job. De citta gaat ook niet zo hard lopen heb de tecno citypower er al weer onder rijd toch wel wat fijner en stiller voor dagelijks gebruik

    Gr.Job

    Als het lelijke is rijd het goed. Is het mooi dan is het kapot
    Mijn projecten beetje beun maar wel goed
    1
    #809528

    Boa Job
    Topic starter
    Berichten: 89

    Heb de vario binnen het is een 90mm schijfen 5 rollen Italiaanse vario probeerde hem te monteren alleen de achter brug was te dik heb er met een dremel bij gezeten en hij past en mijn achter brug is iets langer dan origineel dus moet nog een andere V-snaar halen
    IMG_20210428_192409_11020210428_164817beetje beun maar oke

    Als het lelijke is rijd het goed. Is het mooi dan is het kapot
    Mijn projecten beetje beun maar wel goed
    #809538

    Mr. Martin
    Bijdrager
    Berichten: 66

    Ben benieuwd hoe dat gaat rijden👍😃

    #809563

    Boa Job
    Topic starter
    Berichten: 89

    Heb hem nog niet kunnen testen helaas dpd heeft vertragen dus gaat effe duren met de V-snaar helaas. Heb vandaag wel een extra vario binnen gekregen een Italiaanse 8 rollen(heb nu 5 op de citta) en een extra koppeling je weet maar nooit wanneer je het nodig hebt

    IMG_20210430_192344_572IMG_20210430_192344_582IMG_20210430_192344_595

    Als het lelijke is rijd het goed. Is het mooi dan is het kapot
    Mijn projecten beetje beun maar wel goed
    #809573

    zevenenergie
    Forum Goeroe
    Berichten: 4005

    Ik zou nu uitkijken naar een malossie vario of een polinie. Daar ga je nog meer plezier van hebben.

    #809575

    Boa Job
    Topic starter
    Berichten: 89

    Ja daar ga ik wel naar kijken ik had al gelezen dat ze beter waren maar deze zag ik liggen en kocht hem voor 30€ dus valt mee wat reserve onderdelen is nooit een slecht idee

    Als het lelijke is rijd het goed. Is het mooi dan is het kapot
    Mijn projecten beetje beun maar wel goed
    #809579

    Boa Job
    Topic starter
    Berichten: 89

    Ik heb net even de vario getest en vond de prestaties wel een teleurstelling ik had er een 1 op 6,5 brom klok met 70mm poelie op toen ging ik 48gps en trekte goed. heb nu de 1 op 12 en 90mm schijven er op gedaan en de top was 37gps…. beetje jammer. De trekkracht was wel beter maar niet zo goed dat he zegt is de 11km verlies wel waard

    Als het lelijke is rijd het goed. Is het mooi dan is het kapot
    Mijn projecten beetje beun maar wel goed
    #809833

    Boa Job
    Topic starter
    Berichten: 89

    Ben er de afgelopen maar weer bezig geweest heb de achterkant uitzicht maar iets veranderd en voor de grap 320 veren op gezet rijd best lekker20210417_10353120210428_18131020210507_210718ik vind het er niet heel mooi uit zien met 320 veren maar voor nu is het goed

    Als het lelijke is rijd het goed. Is het mooi dan is het kapot
    Mijn projecten beetje beun maar wel goed
    #809987

    Boa Job
    Topic starter
    Berichten: 89

    Ik heb een leovince uitlaat gekocht en ik heb vandaag een leovince krul binnen even kijken wat de prestaties van deze uitlaat op mijn citta zijn IMG-20210517-WA0055

    Als het lelijke is rijd het goed. Is het mooi dan is het kapot
    Mijn projecten beetje beun maar wel goed
    #810295

    Boa Job
    Topic starter
    Berichten: 89

    De leovince was nog niet een heel succes dus heb ik nog een andere uitlaat gevonden een Proma snake of GP lang even kijken  of die wat zijn (Btw als iemand weet welke uitlaat dit is kan je het zeggen ik heb geen idee hij is wel 27mm uitlaat flens)

    20210528_17182220210528_171843

    Als het lelijke is rijd het goed. Is het mooi dan is het kapot
    Mijn projecten beetje beun maar wel goed
15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 80)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.